Jump to content
IGNORERAD

Svensk igen....pedofilmisstänkt i Pattaya!


lars60

Recommended Posts

Häng ut svinen!  :diablo:

http://www.pattayaon...2_06_52_4.shtml

13juni.jpg

12_06_4_3.jpg

  Swedish national arrested on paedophile charges

Acting on a court-issued warrant police from the Child and Women Protection Division arrested Johan Tranglars, a 35-year-old Swedish national, on Friday at a house in South Pattaya. The man is alleged to have engaged the services of a Thai man to bring underage males to his house so that Mr Tranglars could engage in sexual acts with them in exchange for money. The court issued warrant specifically relates to Mr Tranglars engaging in sex with a 13-year-old Thai youth. The Swedish man has been remanded in custody at Banglamung Police station until matters can be arranged for him to defend the charges.

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med att de skall hängas ut till allmän kännedom.Det är inget acceptabelt försvar att de förmodligen själv blivit utnyttjade i sin ungdom.De borde med tanke på samhällets avsky förstå att det ICKE är accepterat av gemene man.Kanske har de själv blivit så skadade mentalt att de inte förstår eller möjligtvis inte orkar stå emot begäret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns många typer av brottslingar i det området tydligen

Smart idé att utpressa pedofiler på pengar. Svårt för dom att polisanmäla detta ju. Speciellt eftersom utpressarna var utklädda till  poliser.

Inte ovanligt med korrupta poliser heller i Thailand dessutom

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Joints! :great:

  Just det, först ska dom hängas ut, sedan kanske dom är "mentalt efterblivna" alltså skall dom ha vård, inte straff! Sdan är dom (möjligen) oskyldiga utpressningsoffet.

Är då inte vårt system med lite återhållsamhet i "uthängning" att föredra tills åklagarna kommit med en slutlig bedömning?

Tycker i alla fall jag, sedan att misstänkta peddar ska hållas under uppsikt itället för att släppas vind för våg är en annan sak, men nu vet jag ju inget om just denna historia så jag avstår att kommentera till klarhet lags i frågan.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte sånt här.[br]Men nog måste det vara något fel i huvudet på dom om man [br]1. ägnar sig åt sådant. [br]2. gör det i Pattis där dom verkar ha bestämt sig för att rensa upp.

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet med dessa herrar är nog att dom enbart tänker med det "lilla huvudet" och då är man inte så smart längre

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...