Jump to content
IGNORERAD

nhl final


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Final nr 7 Detroit penguins =01.50

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj oj oj...

Nu är nog jag lite yngre än er, men i min ungdom höll man på med hockey bilder, hängde vid en butik på plattan o en i kungsan gallerian o byte bilder o sålde/köpte bilder...

Sen gick det några år och hockey vart inte lika roligt nåmer, men måste erkänna att titta på den avgörande matchen i NHL ligan är alltid lika kul  :great:

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Håller med det är ju ruskigt jämt så alarmet är på satt skål honken  kanske ska tillägga canal+

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Mjo, får väl bli så... får börja utnyttja mina tv kanaler medans man inte betalar för dom eller tv-licensen  :whistle:

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Grattis he he :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...