Jump to content
IGNORERAD

Hej!


Guest Montira

Recommended Posts

Hej Montira.

Trevligt med tjejer på forumet, som sagt.

Det blir liksom bra med lite thailändska funderingar i våra diskussioner. :)

Och var inte rädd för att skriva dina åsikter.

Välkommen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen  :wai:

Jag tycker också att det är kul med mera tjejer på forumet, det behövs för att balansera testosteron-nivån som ibland är onödigt hög här inne :great:

Mvh/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Välkommen  :yes:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hej eller tjingeling som jag säger ibland. Varmt välkommen till kalla landet eller iallafall forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hej!

Säger hej för mig själv också, vilket jag kanske borde gjort tidigare och presenterat mig. Men å andra sidan gör jag inte som alla andra och det är väl därför jag är som dom flesta och inte som mig själv alla gånger!  :blink:

Link to comment
Dela på andra sajter

tjena,

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu måste vi ha cencur välkommen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Sawasdee krap. Välkommen rill MPR. Jag hoppas att du kommer att trivas här.

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...