Jump to content
IGNORERAD

Bang-Sare


Guest Gurkan21

Recommended Posts

Guest Gurkan21

Hej! Är det någon som varit i Bang-sare ?

I så fall,hur är det där?

Hälsar Gurkan :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gurkan!

Om det är det Bang Saree som ligger ca 20 km söder om Pattis så var det riktigt bra när jag och en kompis hyrde ett hus där under en vecka, vi hade ca 1 km till havet, var tvungna passera Shukmvit men med moppe gick det snabbt. Skapligt vatten ,fina ställen att käka på efter stranden. Om det är nu som det var 2005 kan jag rekomendra stället. Vet inte om man kan ha "roligt" i byn men det är ju inte långt till Jomtien eller Pattis, har hört att roligt finns i en by Ban Chang en liten bit därifrån !!

BF

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Gurkan!

Om det är det Bang Saree som ligger ca 20 km söder om Pattis så var det riktigt bra när jag och en kompis hyrde ett hus där under en vecka, vi hade ca 1 km till havet, var tvungna passera Shukmvit men med moppe gick det snabbt. Skapligt vatten ,fina ställen att käka på efter stranden. Om det är nu som det var 2005 kan jag rekomendra stället. Vet inte om man kan ha "roligt" i byn men det är ju inte långt till Jomtien eller Pattis, har hört att roligt finns i en by Ban Chang en liten bit därifrån !!

BF

Det stämmer att det ligger lite söder om pattis :great: det gör inget om det är

drag eller inte,ska ner med 3 döttrar  :wild: bara för att sola och bada och trycka ner en och annan chang :crazy:   ska hyra en kåk där,alltid

kul att prova nya ställen :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja det är där jag bor.Var ska ni hyra huset nånstans? vilken tid .Själv åker vi ner 5dec till 8januari

Det finns inga diskon där det är en fiske by. Men det finns tre bra resturanger med norska ägare så

om man vill äta falangmat så har dom det bechen är lugn o skön o det är roligt o titta i fiskhamnen

när dom landar fisken.sen om ni vill går det taxi till jomtien pataya var tionde minut uppe vid sukumwith

road pris 20bath till pattis per person .Sen är det inte långt till garden Nongnutt som ligger efter sukhumwith road :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Stendott. Jag hyrde ett hus dar forra sommaren for att komma lite utanfor Pattaya nar mina 3 svenska barn kom pa besok. Det var olidligt trakigt for samtliga, vi tog bilen varje dag in till Pattis och de olika attraktioner och matstallen som finns dar. Huset i Bang-Sare anvandes endast som sovplats, sa det hade varit betydligt battre att hyra en kak i Pattis istallet.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Svar till soiwalker.Håller med dej att det e ingen party håla men vi som bor där har våra favoritpleis

har du vart på jasmine bar??nä tänkte väl det vill man ha party hela tiden så e ju pattis nr1 därför

e det så skönt att kunna vila upp sej i bland . :drinks: skål

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Guest Gurkan21

Quote

Ja det är där jag bor.Var ska ni hyra huset nånstans? vilken tid .Själv åker vi ner 5dec till 8januari

Det finns inga diskon där det är en fiske by. Men det finns tre bra resturanger med norska ägare så

om man vill äta falangmat så har dom det bechen är lugn o skön o det är roligt o titta i fiskhamnen

när dom landar fisken.sen om ni vill går det taxi till jomtien pataya var tionde minut uppe vid sukumwith

road pris 20bath till pattis per person .Sen är det inte långt till garden Nongnutt som ligger efter sukhumwith road [img alt= :drinks: ]

Finns det inga bra thairestauranger då? :rtfm:   vi ska bo på detta stället,

känner du till det herr Clion ?http://www.blocket.s...8.htm?ca=11&w=1

ska nog ner och flukta lite i fiskehamnen,och sedan till lite andra mysiga

utflyktsställen runtomkring.

Pattis är totalt ointressant för mig,har tröttnat på detta hönshus,kan tänka mig att åka dit för att leta upp Btt utanför 7-11 och bjussa pojken

på ett par barrundor så slipper han sitta där alldeles ensam och övergiven den stackarn :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Svar till gurkan21. Nä det känner jag inte till antagligen ligger det på andra sidan sukhumwith där det

finns ett par område för falanger ps ta det isi när om ni ska över sukhumwith då dom kommer med en jävla fart .Det finns tre fisk o skaldjursrestauranger längs med bechen varav den bästa är den strax inan

fiskhamnen från jomtienhållet. sen på lörddagar söndagar och helgdagar är det knökatt med Thai på

bechen med åtföljande matstånd.Ett tips om ni vill äta frukost eller falangmat så kan jag rekomendera

jasminebar soi rabalder där en norrman o hans thaifru driver stället det brukar va flera baggar där

kan va lite svårt å förklara vad det ligger om man inte vart där innan men kommer ni från fiskhamnen så e det andra gatan till höger sen höger i gen vilken tid ska ni vara där?

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...