Jump to content
IGNORERAD

Oxeden Eller syrgas


L200

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:

 

Jag tror frågan är besvarad.

Vill du utveckla varför du behöver veta....?

(Jag vill gärna inte tro att anledningen till trådstarten var en kommande pajkastning till höger och vänster)

 

 

 

Skicka ett PM,om du vill veta...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    8

  • L200

    7

  • Kenneth4618

    6

  • Mankan

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2019-10-12 at 16:02, skrev Tommy:

Mankan verkar lida av alternativ intelligens, en sån surkuk!

 

MVH

 

On 2019-10-12 at 19:03, skrev M33:

Igår tyckte han själv att det var löjligt. Sicken jävla tönt...

Tillbaka efter några dagar i fängelsehålan. Får väl be M33 om ursäkt över mitt övertramp. Hoppas du inte tog allt för illa vid dig. Visserligen vart jag helt oprovocerat personligen påhoppad av först Tommy och sedan M33 som hakade på. Jag hade ju inte ens skrivit ett ord innan i tråden. Kan väl ana att Tommy är lite sur på mig eftersom jag inte höll med honom om att bajsduschen är guds gåva till mänskligheten. Nåja man kan inte vara alla till lags. 

 

Nu gick jag tyvärr totalt övergränsen när jag svarade mupp tillbaka på de så harmlösa gliringarna jag fick utstå. Att bli kallad intelligensbefriad surkuk och jävla tönt är ju en ren smekning jämfört med att bli kallad mupp. Så självklart var det helt rätt av @Surin P3att stänga av mig och bara mig.

 

Nä men skål då alla vänner nu är det fredag.

mupparna.jpg.684b7f2123e1b47cf68bd9997dda91b1.jpg

 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-10-16 at 20:16, skrev biker:

Jag är också intresserad. Stavas det oxyden eller?

Apropå att häckla...

Saken är ju utredd, oxygen....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Apropå att häckla...

Saken är ju utredd, oxygen....

Fast det kunde ha startat 3,e världskriget åxå?:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Mankan:

 

Tillbaka efter några dagar i fängelsehålan. Får väl be M33 om ursäkt över mitt övertramp. Hoppas du inte tog allt för illa vid dig. Visserligen vart jag helt oprovocerat personligen påhoppad av först Tommy och sedan M33 som hakade på. Jag hade ju inte ens skrivit ett ord innan i tråden. Kan väl ana att Tommy är lite sur på mig eftersom jag inte höll med honom om att bajsduschen är guds gåva till mänskligheten. Nåja man kan inte vara alla till lags. 

 

Nu gick jag tyvärr totalt övergränsen när jag svarade mupp tillbaka på de så harmlösa gliringarna jag fick utstå. Att bli kallad intelligensbefriad surkuk och jävla tönt är ju en ren smekning jämfört med att bli kallad mupp. Så självklart var det helt rätt av @Surin P3att stänga av mig och bara mig.

 

Nä men skål då alla vänner nu är det fredag.

mupparna.jpg.684b7f2123e1b47cf68bd9997dda91b1.jpg

 

Haha, härligt inkonsekventa MPR :) Mupp känns nästan som en komplimang jämfört med vad jag brukar få höra IRL av de jag umgås med ;) 

Gissningsvis var det väl en åtgärd av samlade "övertramp". Annars har moddarna satt en nivå de får jobbigt att upprätthålla.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev M33:

Haha, härligt inkonsekventa MPR :) Mupp känns nästan som en komplimang jämfört med vad jag brukar få höra IRL av de jag umgås med ;) 

Gissningsvis var det väl en åtgärd av samlade "övertramp". Annars har moddarna satt en nivå de får jobbigt att upprätthålla.

Den där nivån verkar bero på dagsformen hos moddarna. För några år sen var det ju någon som hamnade i snickerboa för "onödigt muckande". Skulle den "paragrafen" återuppstå nu skulle det bli dött här :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Knasen:

Den där nivån verkar bero på dagsformen hos moddarna. För några år sen var det ju någon som hamnade i snickerboa för "onödigt muckande". Skulle den "paragrafen" återuppstå nu skulle det bli dött här :lol:

Onödigt muckande, var det i början av @Nicholas karriär? Känner igen det men kan inte riktigt placera.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker onödigt muckande är ett mycket bra skäl för snickarboa.

 

bra att ni väcker upp mig, fredagskvällar är ju perfekt tillfälle för bengen att tråla.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-10-16 at 20:37, skrev biker:

Jag konstaterar att jag inte är ensam om mina iakttagelser.

mvh

biker

 

Nej du fick medhåll av 8 muppar 😂😂

Grattis👍

Att du fick ett + av Tallviking gör det extra komiskt 😀

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-10-15 at 03:22, skrev stefan5300:

Vem jag litar på här är ju enkelt, du har ju frångått sanning förut när du inte berättat varför det blivit som det blivit mellan dig och mig, antagligen för att du inte vill komma i dålig dager på forumet och din krona skulle falla på sne.

 

Ja jag har hellre en pojk som vän än en pojk med kvinnligt beteende som vän.

Du borde söka hjälp från något proffs. För du mår uppebarligen inte bra, precis som din kompis. 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Du borde söka hjälp från något proffs. För du mår uppebarligen inte bra, precis som din kompis. 

Ja vad är det du vill hjälpa till med?

 

Jag mår alldeles utmärkt, speciellt efter att det droppade in ett par meddelanden i min PM-låda och som eventuellt kommer att publiceras här och då lär väl kronan på ditt huvud trilla i gatan med ett jäkla brak, vill bara få klartecken från avsändaren :D, , du verkar ha förmåga att trassla till det med dina gamla vänner, det kanske är du som behöver prata och ha hjälp av någon.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Mankan:

 

Tillbaka efter några dagar i fängelsehålan. Får väl be M33 om ursäkt över mitt övertramp. Hoppas du inte tog allt för illa vid dig. Visserligen vart jag helt oprovocerat personligen påhoppad av först Tommy och sedan M33 som hakade på. Jag hade ju inte ens skrivit ett ord innan i tråden. Kan väl ana att Tommy är lite sur på mig eftersom jag inte höll med honom om att bajsduschen är guds gåva till mänskligheten. Nåja man kan inte vara alla till lags. 

 

Nu gick jag tyvärr totalt övergränsen när jag svarade mupp tillbaka på de så harmlösa gliringarna jag fick utstå. Att bli kallad intelligensbefriad surkuk och jävla tönt är ju en ren smekning jämfört med att bli kallad mupp. Så självklart var det helt rätt av @Surin P3att stänga av mig och bara mig.

 

Nä men skål då alla vänner nu är det fredag.

mupparna.jpg.684b7f2123e1b47cf68bd9997dda91b1.jpg

 

En enkel anledning är att ditt inlägg kom efter att jag påpekade att det inte är en forumrättighet att vara otrevlig, medan de andra var innan mitt inlägg. 

Och jag har ingen lust att ge varningar retroaktivt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev stefan5300:

Ja vad är det du vill hjälpa till med?

 

Jag mår alldeles utmärkt, speciellt efter att det droppade in ett par meddelanden i min PM-låda och som eventuellt kommer att publiceras här och då lär väl kronan på ditt huvud trilla i gatan med ett jäkla brak, vill bara få klartecken från avsändaren :D, , du verkar ha förmåga att trassla till det med dina gamla vänner, det kanske är du som behöver prata och ha hjälp av någon.

Spänningen är olidlig.

Väntar på upplösningen i detta fall med 👑

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-10-19 at 11:53, skrev stefan5300:

Ja det kanske bits på naglarna nu😁

Så var det mä de.

Du fick inte ens minuskarma för dina sista inlägg.

 

Mvh.

Ändrades av SWED THAI
Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Så var det mä de.

Du fick inte ens minuskarma för dina sista inlägg.

 

Mvh.

Och inget svar från han som skickade PM heller, de kommer inte att visas på forumet utan hans tillåtelse.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev SWED THAI:

Så var det mä de.

Du fick inte ens minuskarma för dina sista inlägg.

 

Mvh.

Minuskarma finns inte på forumet längre...

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tallviking:

Minuskarma finns inte på forumet längre...

 

Är väl någon som gjort slut på dom. Kanske är han ute och letar efter dom nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är en 17årig ensamkommande, flydde Sverige för några år sedan, till ett ett land som inte är extremfeministiskt. Min extra mamma, som jag sover sked med, är "något" yngre än 69år och väger "något" mindre än 97kg.

Ändrades av Herluf
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...