Jump to content
gst

Sex månader i Thailand (fjärde året)

Recommended Posts

rolba
19 timmar sedan, skrev gst:

Har nu bokat nästa "roadtrip", inte så lång i år som förra året.

Vi har lyckats övertala min svägerska att byta barn, i stället för att vara barnvakt i Bangkok till sitt barnbarn, får hon komma hem och vara barnvakt till sin far i sexton dagar.

Vi åker den 4/2 och börjar med två nätter i Bangkok, därefter en vecka i Hua Hin, för att avsluta med en vecka i Pattaya.

Jag hoppas kunna träffa lite bekanta i Hua Hin (tror halva Falun är i Hua Hin i februari) och i Pattaya. Lär ju bli lite Deepest Purple I Pattaya också, Hustlers den 13e och/eller Rock Factory den 16e. Burapa vet jag inget om :)

I Hua Hin hoppas jag förutom alla falubor att stöta ihop med LtD på BKP förstås :)

En tur till Rayong är ju inte heller utesluten, @Drivern är ju på besök i Thailand, så det vore ju kul att ses, var ett tag sen.

Övrigt får visa sig. Är det någon jag känner som jag inte vet är på plats, så hör av er så ses vi :)

Inget Phuket i år?

Eller ligger det på en egen trip?

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

gst
4 minuter sedan, skrev rolba:

Inget Phuket i år?

Eller ligger det på en egen trip?

Blir nog inget Phuket i år tyvärr, är alldeles för långt bort :(

Nästa gång min kusin kommer ner blir det nog en tripp söderut, han har ju aldrig sett vattnet i Andamanhavet.

rolba
1 minut sedan, skrev gst:

Blir nog inget Phuket i år tyvärr, är alldeles för långt bort :(

Nästa gång min kusin kommer ner blir det nog en tripp söderut, han har ju aldrig sett vattnet i Andamanhavet.

Ok.

Hoppas vi kan få till det och spana ut över någon vattenspegel i Falutrakten istället i sommar. 

• Ge karma 1

gst
7 minuter sedan, skrev rolba:

Ok.

Hoppas vi kan få till det och spana ut över någon vattenspegel i Falutrakten istället i sommar. 

Det vore trevligt :)

• Fint 2