Jump to content
IGNORERAD

Mobilabbonemang


Esspe

Recommended Posts

55 minuter sedan, skrev M33:

Har nu Tre världen, någon som har erfarenhet av det på semester i Asien?

#metoo

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Esspe

    11

  • apknug

    6

  • Soengsang

    5

  • berlitz

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag kan bekräfta att 90dagars koden ovan för AIS verkar funka. 4MB unlimited i 90 dagar för 1285 baht +vat.

Vore smutt om man kom över 6 månaders koden, den skall enligt rykte finnas på det engelskspråkiga grann forumet men jag kan inte hitta dem. 085d7ba4c28cf25fb387dc7b8aaa5c44.jpg

Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Jordbromannen
On 2019-10-12 at 18:59, skrev M33:

Har nu Tre världen, någon som har erfarenhet av det på semester i Asien?

Funkade bra för mig, men kan koppla upp sig mot grannländer som inte ingår när man är nära gränsen. I mitt fall skedde uppkoppling mot Laos och Kambodja. Roamingavgifter kan då förekomma.

Link to comment
Dela på andra sajter

4MBps Borde man inte få kalla för 4G bara för att den går över 4G bandet.! Den farten får man över 3G nätet normalt. Här hemma så får jag över 90 MBps på 4G. Förra året så köpte jag så kallat Unlimited och det var det men efter 12GB eller om det var 20 GB så blev det strypt till 5GBps! Värdelöst är ett snällt ord och det borde inte få kallas för 4G när det blir strypt till den farten.

 

Med 4MB så blir luren nästan Obrukbar.

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/1890240/mobile-users-get-10gb-perk-from-april-10

 

Mobilanvändare kan registrera sig för 10 gratis gigabyte för dataanvändning,

från och med den 10 april, som en del av ett offentligt stödprogram under Covid-19-krisen,

enligt National Broadcasting and Telecommunications Commission (NBTC).

 

De måste ringa * 170 *, följt av de 13 siffrorna på sina ID-kort, # och sedan ringa, vilket bör ta mindre än fem minuter.

Registreringen slutar den 30 april. Mobilanvändare får 10 GB data gratis i en månad, från och med det datum de registrerar sig.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...