Jump to content
Farangset

Enkelbiljett

Recommended Posts

Soengsang
2 timmar sedan, skrev Farangset:

Jag kopte min biljett for 2059 kronor ska åka hem i April eller borjan av Maj kollade Norwegians priser i lågpriskalendern lägsta pris 7000 kronor, om jag väntar tills nästa år så har jag flera bolag att välja på tex Aeroflot eller Ukraina har åkt hem med dom tidigare cirka 3000 kronor for en enkelbiljett och Norwegian har säkert andra priser då du kan ju kolla om du inte tror mig.    Med vänlig hälsning . Fattig pensionär.

Varför skaffar du inte ett lämpligt visum direkt i Sverige, så slipper du krångla i Thailand med det, samt vara orolig för din resa?

Lätt som en plätt ju om du är pensionär.

Inte för jag har med det att göra, men du skapade ju tråden om detta, och jag hade alla dagar i veckan fixat rätt visum(så gör faktiskt jag okså)före avresa.

• Ge karma 5

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

stefan5300
9 timmar sedan, skrev Tallviking:

Skulle man bli "stoppad" på Arlanda kan man ju vara lite i tid dit, gå åt sidan och via mobilen eller dator gå och göra en bokning på Air Asia eller bussbiljett och sedan "försöka igen"

Har för mig någon skrev i en tidigare tråd om detta att man kan göra bokningen på Air Asia men inte betala och då canceleras bokningen efter 24h

Har bokat biljetter med Air Asia som hade tagits bort inom 7-8 timmar om jag inte betalat.

Farangset
8 timmar sedan, skrev Soengsang:

Varför skaffar du inte ett lämpligt visum direkt i Sverige, så slipper du krångla i Thailand med det, samt vara orolig för din resa?

Lätt som en plätt ju om du är pensionär.

Inte för jag har med det att göra, men du skapade ju tråden om detta, och jag hade alla dagar i veckan fixat rätt visum(så gör faktiskt jag okså)före avresa.

Hej! Det är avsaknaden av returbiljett som ger oron, även med rätt visum finns det ingen returbiljett.

Soengsang
1 minut sedan, skrev Farangset:

Hej! Det är avsaknaden av returbiljett som ger oron, även med rätt visum finns det ingen returbiljett.

Med O visum behövs ingen returbiljett.

• Ge karma 1

Farangset
36 minuter sedan, skrev Soengsang:

Med O visum behövs ingen returbiljett.

Hej igen!  Jag fyller inte dom ekonomiska kraven, jag är fattig pensionär hade jag kopt tur och retur hade jag varit nollställd fram till nästa pension,vid ett tillfälle när jag hade gott om deg byggde jag min koja i Thailand och där kan jag bo och klara mig på min pension.                                                                                                                                                                                Med vänlig hälsning. en fattig pensionär. 

• Ge karma 4
  • Fint 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar