Jump to content
IGNORERAD

Leva eller överleva.


stefan5300

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Fantastiskt hur du lyckat tjafsa i ännu en "trevlig tråd", sen några menlösa miffon som tycker du gör det bra....

 

Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Du menar Humle och Dumle?

image.thumb.png.54bd86c8c68e133fe49e293d2e6d9792.png

 

 

Det som är roligt med er två är att ni två inte begriper att ni är den största anledningen att folk hoppar av och sluta skriva på MPR. Helt ofattbart att ni två tomtar inte begriper det. 

 

Lättkränkta kärringar utan ett liv är ni två. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Wuttan

    14

  • Surin P3

    13

  • Soengsang

    7

  • Atom

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

9 minuter sedan, skrev Wuttan:

 

 

Det som är roligt med er två är att ni två inte begriper att ni är den största anledningen att folk hoppar av och sluta skriva på MPR. Helt ofattbart att ni två tomtar inte begriper det. 

 

Lättkränkta kärringar utan ett liv är ni två. 

 

Fast du måste medge att du är en av de småotrevligaste skribenterna på forumet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Surin P3:

Fast du måste medge att du är en av de småotrevligaste skribenterna på forumet. 

Absolut och inget jag skäms över. Men bara mot idi*ter och framförallt, jag är inte otrevlig 24/7 vilket dessa två tomtar är. Varenda dag så ska det förföljas och pikas mot vissa medlemmar. Har man haft en svår barndom eller är det bara att man saknar ett liv och måste vara bitter och spy galla varenda dag? Jag vet att folk slutat skriva p.g.a. dessa två tomtar. Kommer fortsätta vara otrevlig mot dessa två inget jag kommer sluta med så länge dom håller på. Dock blir det bara på helger när man sitter med lite självförtroende i glaset för det är väl den enda gången man orkar med forumet. På tal om självförtroende så kan det bli några stänkare idag med. Så håll i hatten! 

 

/ Den otrevlige

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Wuttan:

Absolut och inget jag skäms över. Men bara mot idi*ter och framförallt, jag är inte otrevlig 24/7 vilket dessa två tomtar är. Varenda dag så ska det förföljas och pikas mot vissa medlemmar. Har man haft en svår barndom eller är det bara att man saknar ett liv och måste vara bitter och spy galla varenda dag? Jag vet att folk slutat skriva p.g.a. dessa två tomtar. Kommer fortsätta vara otrevlig mot dessa två inget jag kommer sluta med så länge dom håller på. Dock blir det bara på helger när man sitter med lite självförtroende i glaset för det är väl den enda gången man orkar med forumet. På tal om självförtroende så kan det bli några stänkare idag med. Så håll i hatten! 

 

/ Den otrevlige

Nej nej det var bara "småotrevlig" :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Wuttan:

Absolut och inget jag skäms över. Men bara mot idi*ter och framförallt, jag är inte otrevlig 24/7 vilket dessa två tomtar är. Varenda dag så ska det förföljas och pikas mot vissa medlemmar. Har man haft en svår barndom eller är det bara att man saknar ett liv och måste vara bitter och spy galla varenda dag? Jag vet att folk slutat skriva p.g.a. dessa två tomtar. Kommer fortsätta vara otrevlig mot dessa två inget jag kommer sluta med så länge dom håller på. Dock blir det bara på helger när man sitter med lite självförtroende i glaset för det är väl den enda gången man orkar med forumet. På tal om självförtroende så kan det bli några stänkare idag med. Så håll i hatten! 

 

/ Den otrevlige

 

Hur många tror du har slutat skriva pga. dig? Du ser inte att du har en del i problemet att det blivit så trist och otrevlig stämning i en hel del trådar?

 

Din retorik hade passat kanonbra under kalla kriget... -Han var otrevlig, så jag skall vara otrevligare!

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev samet:

 

Hur många tror du har slutat skriva pga. dig? Du ser inte att du har en del i problemet att det blivit så trist och otrevlig stämning i en hel del trådar?

 

Din retorik hade passat kanonbra under kalla kriget... -Han var otrevlig, så jag skall vara otrevligare!

Inte en aning? Klart jag ser problemet, men det är liksom försent då forat har förlorat dom flesta intressanta medlemmarna för längesen. Min retorik går ut på att vara otrevlig, det är helt medvetet och som jag sa, jag är bara det mot dom som förtjänar det och inget jag kommer sluta med. Sa du inte till din kompis i Uppsala att han kanske borde tagga ner och sluta tjafsa och jaga medlemmar dag ut och dag in på MPR? Varför säger du inte till honom eller den andra tomten på forat när dom håller på? Eller du tycker det bara är jag som är dum och elak? Inte konstigt att forat ser ut som det gör när man resonerar som dig och andra. Men det är väl så när man är kompis med halva forat. Jag slutade bry mig för länge sen om vad jag skriver till dom jag tycker förtjänar det. Jag har träffat dom jag vill träffa på forat och ser mig absolut inte som nån medlem i mpr-familjen som vissa sträva efter att bli medlem i. Så nästa gång kanske du vågar säga till nån annan när dom är otrevliga eller det kanske bli jobbigt för dig då du är kompis med dom?

 

Nej, nu ska jag iväg och svinga lite bira så jag kan bli trevlig igen. 

 

Fortsatt trevlig helg. 

 

 

Ändrades av Wuttan
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev samet:

 

Hur många tror du har slutat skriva pga. dig? Du ser inte att du har en del i problemet att det blivit så trist och otrevlig stämning i en hel del trådar?

 

Din retorik hade passat kanonbra under kalla kriget... -Han var otrevlig, så jag skall vara otrevligare!

Jag är en av dom som slutat skriva pga honom.

Nu skriver jag bara pga att du ställde en motfråga till honom.

Han skrev här helt öppet att jag inte hade här att göra, att jag skulle hålla mig undan från mpr, han lyckades, förutom detta inlägget jag gör nu, men han har inte lyckats med att jag inte kan läsa här.

Dom andra två som han klagar på har aldrig skrivit att jag eller andra vad jag vet inte har på mpr att göra.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev kycklingen:

Jag är en av dom som slutat skriva pga honom.

Nu skriver jag bara pga att du ställde en motfråga till honom.

Han skrev här helt öppet att jag inte hade här att göra, att jag skulle hålla mig undan från mpr, han lyckades, förutom detta inlägget jag gör nu, men han har inte lyckats med att jag inte kan läsa här.

Dom andra två som han klagar på har aldrig skrivit att jag eller andra vad jag vet inte har på mpr att göra.

 

Intressant. Kan inte minnas att jag skrivit det? Däremot har du farit med lögner angående mig. Då tycker jag du förtjänar att få skit. Men det glömde du att nämna? Och vad var det du ljög om kanske nån undrar? Du sa att jag hade anmält dig för nåt inlägg du gjort. Och det kan jag säga till alla att jag har aldrig och kommer aldrig att anmäla ett inlägg till nån mod. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni som är så irriterade, får ni inte göka längre, eller är det så illa att du/ni inte får upp den:brains...!:

Det är synd att er frustration måste gå ut över andra oskyldiga:big_smile:

Var i stället glad, trevlig och positiv så får du/ni förhoppningsvis samma tillbaka.

Eller är det så enkelt att skit ska skit ha?????????????????

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett intressant ämne som förtjänar ett bättre öde än detta.

 

Har själv haft mina destruktiva perioder här på mpr då man retade upp sig på vissa personer och som inte bidragit till annat än osämja och dålig stämning.

 

Ibland kan det behövas att ta ett rejält break, bryta ihop och komma tillbaka snällare i sinnet.

 

Har märkt att det varit ovanligt grinigt den senaste tiden på forumet men det är fan inte lätt för en med sin egna historik att författa ett inlägg om återhållsamhet och snällhet utan att framstå som en förstklassig hycklare som kastar sten i glashus. 

 

Men för böveln, skärp er! :)

(Hoppas jag skriver i rätt tråd denna gång :wacko:)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Surin P3:

Inge fel på varken bilen eller stötdämpare egentligen. Vill bara ha nåt snäpp bättre och bekvämare. 

 

Visst skulle jag överleva med standard, men hur kul är det... 

Vad är det för modell på bilen du har

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Knasen:

Ett intressant ämne som förtjänar ett bättre öde än detta.

 

Har själv haft mina destruktiva perioder här på mpr då man retade upp sig på vissa personer och som inte bidragit till annat än osämja och dålig stämning.

 

Ibland kan det behövas att ta ett rejält break, bryta ihop och komma tillbaka snällare i sinnet.

 

Har märkt att det varit ovanligt grinigt den senaste tiden på forumet men det är fan inte lätt för en med sin egna historik att författa ett inlägg om återhållsamhet och snällhet utan att framstå som en förstklassig hycklare som kastar sten i glashus. 

 

Men för böveln, skärp er! :)

(Hoppas jag skriver i rätt tråd denna gång :wacko:)

När du var utan snus o kärring så var du inte nådig😂

I övrigt håller jag med, är numera from som ett lamm och trivs med det:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev hamnoi:

När du var utan snus o kärring så var du inte nådig😂

I övrigt håller jag med, är numera from som ett lamm och trivs med det:)

Usch, påminn mig inte :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Knasen:

Ett intressant ämne som förtjänar ett bättre öde än detta.

 

Har själv haft mina destruktiva perioder här på mpr då man retade upp sig på vissa personer och som inte bidragit till annat än osämja och dålig stämning.

 

Ibland kan det behövas att ta ett rejält break, bryta ihop och komma tillbaka snällare i sinnet.

 

Har märkt att det varit ovanligt grinigt den senaste tiden på forumet men det är fan inte lätt för en med sin egna historik att författa ett inlägg om återhållsamhet och snällhet utan att framstå som en förstklassig hycklare som kastar sten i glashus. 

 

Men för böveln, skärp er! :)

(Hoppas jag skriver i rätt tråd denna gång :wacko:)

Helt rätt men det loppet är nog redan kört, tyvärr. Jag saknar tiden där man kunde slänga käft med varandra och jävlas med varandra med glimten i ögat. Visst var det tjafs förr i tiden med men inte på långa vägar som det är idag. Tjafset tar aldrig slut utan man ältar samma skit dag ut och dag in. Pricken över i:et vore om BTT skrev nåt i tråden så hade en del fått ett kalsongskott och så hade tråden exploderat. :)

 

Du är riktigt saknad på MPR. Med lite tur kanske vi får några inlägg från dig ifrån Thailand, för det är väl dit gabardinbyxorna tog dig till? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minutes ago, Knasen said:

Ett intressant ämne som förtjänar ett bättre öde än detta.

 

Har själv haft mina destruktiva perioder här på mpr då man retade upp sig på vissa personer och som inte bidragit till annat än osämja och dålig stämning.

 

Ibland kan det behövas att ta ett rejält break, bryta ihop och komma tillbaka snällare i sinnet.

 

Har märkt att det varit ovanligt grinigt den senaste tiden på forumet men det är fan inte lätt för en med sin egna historik att författa ett inlägg om återhållsamhet och snällhet utan att framstå som en förstklassig hycklare som kastar sten i glashus. 

 

Men för böveln, skärp er! :)

(Hoppas jag skriver i rätt tråd denna gång :wacko:)

Jag blir tårögd; min allra bäste och värste forumkompis i samma skepnad. Snubben jag älskar att hata och hatar att älska. Och han uttrycker än en gång precis den geniala men samtidigt banala uppfattning som jag själv funderat på; så bejakande och pinsamt på samma gång 😉

 

Jag har precis brutit en månads sabbat från MPR. Det är verkligen bara för pinsamt att man inte kan undvika att titta in igen; jag menar, jag tog ett uppehåll för att nivån började bli pinsamt låg och så kommer jag tillbaka när nivån är ännu lägre.....

 

Hycklare och glashus i all ära; all världens dumhet är inga problem om det samtidigt finns något av intresse. Och det finns det ju om de som håller tillbaka släpper på lite.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minutes ago, Captain Morgan said:

thxx.gif

Jättekul att vi har nya medlemmar men......om jag vore ny på ett forum, arbetsplats eller whatever så skulle jag nog försöka smälta in innan jag visade mina mer avvikande sidor.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Atom:

Jättekul att vi har nya medlemmar men......om jag vore ny på ett forum, arbetsplats eller whatever så skulle jag nog försöka smälta in innan jag visade mina mer avvikande sidor.

Ny🤔?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minutes ago, Soengsang said:

Ny🤔?

Förmodligen inte; nygammal är kanske ett bättre ord. Påminner allt som oftast om min gamle farbror Sten-Åke men googlar lite småroliga "listor" emellanåt. Kul så, antar jag. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan
22 minutes ago, Atom said:

Jättekul att vi har nya medlemmar men......om jag vore ny på ett forum, arbetsplats eller whatever så skulle jag nog försöka smälta in innan jag visade mina mer avvikande sidor.

 

Beror på vad du har i bagaget.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Atom:

Jag blir tårögd; min allra bäste och värste forumkompis i samma skepnad. Snubben jag älskar att hata och hatar att älska. Och han uttrycker än en gång precis den geniala men samtidigt banala uppfattning som jag själv funderat på; så bejakande och pinsamt på samma gång 😉

 

Jag har precis brutit en månads sabbat från MPR. Det är verkligen bara för pinsamt att man inte kan undvika att titta in igen; jag menar, jag tog ett uppehåll för att nivån började bli pinsamt låg och så kommer jag tillbaka när nivån är ännu lägre.....

 

Hycklare och glashus i all ära; all världens dumhet är inga problem om det samtidigt finns något av intresse. Och det finns det ju om de som håller tillbaka släpper på lite.

Jamen va trevligt då med lite positiv input här på MPR, kryddat med ett personligt påhopp. 😉

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Surin P3:

En ny Ford Everest. 

Då förstår jag lite svaje typ när man åker.

Själv kör man risodlar pickup går som en båt i dyningar 55555

thumbnail_20170610_123722.thumb.jpg.b13c8be23b89053b1f5110e2cda12584.jpg

 

Mvh. Dollemon

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minutes ago, Jive said:

Jamen va trevligt då med lite positiv input här på MPR, kryddat med ett personligt påhopp. 😉

Vi tillhör förvisso olika generationer men att du kan få min hyllning till ett "personligt påhopp" tyder på mer än en generarationsskillnad. Om du utvecklar din tes så lovar jag att svara; i min värld är Knasen Top-10 all-time på MPR vilket gör honom Top-3 på dagens MPR då övriga vittrat bort. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Atom:

Vi tillhör förvisso olika generationer men att du kan få min hyllning till ett "personligt påhopp" tyder på mer än en generarationsskillnad. Om du utvecklar din tes så lovar jag att svara; i min värld är Knasen Top-10 all-time på MPR vilket gör honom Top-3 på dagens MPR då övriga vittrat bort. 

"Snubben jag älskar att hata och hatar att älska" 

Var ligger det vänliga och positiva. Jag kan iaf inte se det. Formulera gärna om det, så även min generation förstår att du bara menade gott.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...