Jump to content
IGNORERAD

Leva eller överleva.


stefan5300

Recommended Posts

20 minutes ago, Jive said:

"Snubben jag älskar att hata och hatar att älska" 

Var ligger det vänliga och positiva. Jag kan iaf inte se det. Formulera gärna om det, så även min generation förstår att du bara menade gott.

"Älska att hata och hata att älska" är positivt i sig; det betyder att man bryr sig. Jag menade inte bara "gott", jag har verkligen ogillat (nästan hatat) Knasen, men jag har alltid vetat att det bara var nicket "Knasen" jag hade problem med. Jag har träffat Knasen, både före och efter våra bråk, och alltid vetat att vi gillar varandra; och ogillat varandra. Inget konstigt. Du och jag har också haft några småbråk men ändå träffats och trivts.

 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Wuttan

    14

  • Surin P3

    13

  • Soengsang

    7

  • Atom

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 minut sedan, skrev Atom:

"Älska att hata och hata att älska" är positivt i sig; det betyder att man bryr sig. Jag menade inte bara "gott", jag har verkligen ogillat (nästan hatat) Knasen, men jag har alltid vetat att det bara var nicket "Knasen" jag hade problem med. Jag har träffat Knasen, både före och efter våra bråk, och alltid vetat att vi gillar varandra; och ogillat varandra. Inget konstigt. Du och jag har också haft några småbråk men ändå träffats och trivts.

 

Ja du har ju sagt nån gång, att du hellre får lite mothugg än medjamsande och där är vi lika.

Finns ingen anledning att bli ovänner av lite "småtråkningar". Tillhör bilden av sund vänskap.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev samet:

 

Hur många tror du har slutat skriva pga. dig? Du ser inte att du har en del i problemet att det blivit så trist och otrevlig stämning i en hel del trådar?

 

Din retorik hade passat kanonbra under kalla kriget... -Han var otrevlig, så jag skall vara otrevligare!

Otrevligheter kan väl arta sig på olika sätt som till exempel pekpinnar och försök till överlägsen attityd, ja jag kan vara mycket otrevlig som jag ger och som tar jag men inte den attityden att jag nästan alltid vet och kan bäst.

 

Förresten så blev det en hyfsad fredagstråd:giggle:.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Wuttan:

Min retorik går ut på att vara otrevlig, det är helt medvetet och som jag sa, jag är bara det mot dom som förtjänar det och inget jag kommer sluta med

Ha ha ha. Har du aldrig funderat över att de flesta av dina antagonister resonerar på samma sätt. Men du är väl den där "goda" mobbaren.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha. Har du aldrig funderat över att de flesta av dina antagonister resonerar på samma sätt. Men du är väl den där "goda" mobbaren.
Det finns faktiskt inga mobbare alls på MPR......



Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Det finns faktiskt inga mobbare alls på MPR......



Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

Mobbare På Riktigt.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mobbare På Riktigt.
Military Assistance Corps released this information for ur safety. Please pass this message to your family and friends NOW.

People have been receiving calls from
Tel: +375602605281
Tel: +37127913091
Tel: +37178565072
Tel: +56322553736
Tel: +37052529259
Tel: +255901130460
or any number starting from +371 +375 +381

These guys only ring once and hang up.
If you call back,they can copy your contact list in 3sec and if you have a bank or credit card details on your phone, they can copy that too...

+375 code is for Belarus.
+371 code is for Lativa.
+381 Serbia.
+563 Valparaiso.
+370 Vilnius.
+255 Tanzania.

Don't answer or Call back.

Also, Don't Press
#90 or #09
on your Mobile when asked by any caller.

It's a new trick which is use to access your SIM card, make calls at your expense and frame you as a criminal.

URGENTLY FORWARD this message to as many friends as you can to stop any intrusion!!!

Visste inte var jag skulle lägga in detta. Fick det för bara en liten stund sedan


Skickat från min SM-A105G via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev tjobo:

Military Assistance Corps released this information for ur safety. Please pass this message to your family and friends NOW.

People have been receiving calls from
Tel: +375602605281
Tel: +37127913091
Tel: +37178565072
Tel: +56322553736
Tel: +37052529259
Tel: +255901130460
or any number starting from +371 +375 +381

These guys only ring once and hang up.
If you call back,they can copy your contact list in 3sec and if you have a bank or credit card details on your phone, they can copy that too...

+375 code is for Belarus.
+371 code is for Lativa.
+381 Serbia.
+563 Valparaiso.
+370 Vilnius.
+255 Tanzania.

Don't answer or Call back.

Also, Don't Press
#90 or #09
on your Mobile when asked by any caller.

It's a new trick which is use to access your SIM card, make calls at your expense and frame you as a criminal.

URGENTLY FORWARD this message to as many friends as you can to stop any intrusion!!!

Visste inte var jag skulle lägga in detta. Fick det för bara en liten stund sedan


Skickat från min SM-A105G via Tapatalk
 

https://www.hoax-slayer.net/misleading-warning-missed-calls-375-371-numbers-outline/

 

En snabb "gåggling" ger att ALL information via internet skall man ta med den s.k. nypan salt 😀

There is nothing right on the left, and there is nothing left on the right

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
On 2019-10-05 at 15:23, skrev Surin P3:

Ja, styrbar inifrån. 

Återkommer efter en prövotid med recension. 

Prövotiden slut nu?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Soengsang:

Prövotiden slut nu?

Hahaa... Nä. De ligger på garagegolvet fortfarande. 

Har haft massa annat jox att syssla med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...