Jump to content
IGNORERAD

"no access"

Ankarström

Recommended Posts

varför blir det "no access" i in exp 8.0 men google chroome funkar maipenrai perfekt??

någon data kunnig som vet???

:suicide:

Dela på andra sajter

Kan det vara så att du inte tillåter IE8 genom din brandvägg ?

Stäng av den & prova igen...

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Dela på andra sajter

Kan det vara så att du inte tillåter IE8 genom din brandvägg ?

Stäng av den & prova igen...

hjälps inte...webläsaren funkar till allt, utom just om man googlar upp maipenrai.hmmm...skumt

:wai:

Dela på andra sajter

Här skulle jag kunna göra en större utläggning om varför Micro$oft i kraft av stora marknadsandelar anser sig kunna totalt skita i eventuella standarder. Man anser helt enkelt att det är Micro$oft som sätter standarden, och övriga får väl anpassa sig bäst dom kan. En annan fördel är att naiva användare tror sig se att allt fungerar bäst med Internet Explorer, då många sajter använder sig av odokumenterade anrop in i Windows OS.

Hybris kallas det. Men numera börjar jorden gunga lite under Micro$oft...

Apple fanboy Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Om du får detta problem kan det vara nått fel i cachen i IE, om jag vore dig skulle jag testa rensa ut temporära internet filer inkl offline filer (som kommer i form av en fråga med en liten bock ruta).

Om detta inte hjälper så kan det vara problem med IE och den kan behövas installeras om. Men som jag förstår det så gäller det bara maipenrai.se(?) så tror med på temporära internet filer då denna sida är rätt dynamisk av sig.

Testa och se om det löser sig.

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Här skulle jag kunna göra en större utläggning om varför Micro$oft i kraft av stora marknadsandelar anser sig kunna totalt skita i eventuella standarder. Man anser helt enkelt att det är Micro$oft som sätter standarden, och övriga får väl anpassa sig bäst dom kan. En annan fördel är att naiva användare tror sig se att allt fungerar bäst med Internet Explorer, då många sajter använder sig av odokumenterade anrop in i Windows OS.

Hybris kallas det. Men numera börjar jorden gunga lite under Micro$oft...

Apple fanboy Herr Chang har talat.

hehhe

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...