Farang Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Hej på dig, har hört nått rykte om att vi kommer träffas innan innan forumsträffen i Slottsskogen, trevligt trevligt om det stämmer. Hört att det kommer bli "blött" också, trevligt trevligt. Bara undrar, skall jag ta med mig denna? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ankarström Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 shit..hehe...den där för mej osökt in på en fredas skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 5, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2009 Skål på dig Ankarström member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 mina fötter sover #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote mina fötter sover Allvarligt talat korp. När ska du svara på ditt utspel? Här pratas Absinth. Då är fötter ointressanta. Skål farang och Ankarström Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote Allvarligt talat korp. När ska du svara på ditt utspel? Här pratas Absinth. Då är fötter ointressanta. Skål farang och Ankarström haha, det kommer, jag lovar. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Skålar tillbaka med min absint "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 5, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2009 Skål BanFang, Enis och alla andra member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ankarström Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote Allvarligt talat korp. När ska du svara på ditt utspel? Här pratas Absinth. Då är fötter ointressanta. Skål farang och Ankarström skålar tebax me jäger & redbull... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Skåååål När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Men vad har grabbstackaren på sig? http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Han går i indoktrineringsskolan o har tjatat om mera foootbol sen hans första match Gbg-Brommap 4-0 HeHe När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Quote Hej på dig, har hört nått rykte om att vi kommer träffas innan innan forumsträffen i Slottsskogen, trevligt trevligt om det stämmer. Hört att det kommer bli "blött" också, trevligt trevligt. Bara undrar, skall jag ta med mig denna? Ryktet stämmer... Vet dock ej om jag vågar mig på absint ;-) Ska den drickas rent? Väl mött imorgon! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ankarström Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 fotboll...trodde det var hockey som gällde...Håååååååååååååååååvvvvvveeeeeeee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 6, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2009 QuoteRyktet stämmer... Vet dock ej om jag vågar mig på absint ;-) Ska den drickas rent? Väl mött imorgon! Herr Chang har talat. Tackar och tror både att den skall drickas rent samt att det är bäst om jag lämnar den hemma... Har själv bara provat på Absint en gång tidigare och det var rullgardin direkt. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juni 6, 2009 Dela Inlagd Juni 6, 2009 absinth ska drickas blandad med vatten, har för mig att det dét ska hällas på över en sockerbit. tror det va nåt med eld ochså? And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.