Jump to content
IGNORERAD

Hett Tips: VM kval Sverige-Danmark visas på Scandalic


Ulrika

Recommended Posts

    Fotboll lördag 6 juni kl 24.00-03.30

    Tid: 19:00 - 22:30 på TV6

Sverige-Danmark. VM-kval.

Räkna med folkfest såväl på läktarna som framför tv:n när landslaget spelar otroligt viktig VM-kvalmatch mot danskarna. Vinst krävs för att Sverige ska vara med och kämpa om en plats till nästa VM. Räkna med skytteligavinnaren i Italien, Zlatan, och Henke Larsson i anfallet.

Välkomna!

P.s. Danskarna har bokat runda bordet och kommer 10-20 pers.

Men det finns fler bord. Och finns det hjärterum så finns det stjärterum som vi brukar säga *ler*

 

Ulrika, www.scandalic.nu

Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City

The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City

Link to comment
Dela på andra sajter

Ush, jag kan tänka mig att det inte var så kul att se den matchen med 20 danskar...

Kommer ni att visa Sverige - Malta på onsdag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jomän visst gör vi det.

Vi kan visa allt som sänds på SVT1, SVT2, TV3, TV4, Femman, och TV6 (och ATG Live). Bara vi vet att det är något på gång som någon vill se. Tyvärr saknar både jag och Lelle sportgener men skicka ett mail till info@scandalic.nu eller ring och påminn så sätter vi på svensk-tvn som sänds över internet.

Annars står SVT Europa och snurrar hela tiden och personalen klarar att slå över till UBC om det skulle vara något där som lockar (de klarar inte av internet-tvn själva tyvärr). Vi har alltid bemanning i baren dygnet runt.

Ikväll, 10 Juni, sänds matchen Sverige - Malta från Ullevi med sändningstart kl 23.30 Thailändsk tid.

Välkommen!

MVH Ulrika

P.s. Som alla vet kan det ibland skita sig med internet här i landet. Vi har lina från Cat som alltid brukar fungera klockrent men vi hade visst problem med suddig bild på Danmarks matchen och det beklagar vi och hoppas vi slipper framöver!

Ulrika, www.scandalic.nu

Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City

The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tyvärr saknar både jag och Lelle sportgener men skicka ett mail..

Lelle har väl ett visst intresse av armbrytning om jag inte missminner mig. Både SM och EU-mästare tidigare...

Men fotboll. fattar vad du menar.  :ok:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Varfor kordes Danmarksmatchen over internet? - nar den sandes genom True/UBC med engelska kommentatorer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige vann över Malta med 4-0 hipp hipp :D:D:D:D:D:D oväntat, eller hur :whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle:

:wai::wai: gubben den fobollsintresserade :D:D:D

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lelle har väl ett visst intresse av armbrytning om jag inte missminner mig. Både SM och EU-mästare tidigare...

Men fotboll. fattar vad du menar.  :ok:

*ler* tror inte armbryningen var ett utslag av sportintresse utan snarare en naturlig fallenhet i kombination med galet mycket envishet och vinnarskalle...

Ulrika, www.scandalic.nu

Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City

The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Varfor kordes Danmarksmatchen over internet? - nar den sandes genom True/UBC med engelska kommentatorer?

Tja. Många är väl inte lika haj på engelska som du... Eller så är de som jag, d.v.s. en fena på engelska, men tycker landskamper är roligare på svenska då kommentatorerna och man själv liksom hejar på samma lag. - Även om jag inte är särskilt sportintresarad tycker jag det är kul med själva hejandet se. Om man har ett lag att heja på vill säga och det kan man ju alltid göra på Sverige!

//Ulrika

Ulrika, www.scandalic.nu

Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City

The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...