Jump to content
IGNORERAD

Skådespelare David Carradine död i Bangkok


gubben4906

Recommended Posts

gubben4906

Skådespelaren David Carradine är död, hittades död på hotell i Bangkok.

http://www.expressen...dine-hittad-dod

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    5

  • Changnoi

    5

  • Galten

    4

  • Tallviking

    4

Mest aktiva i denna tråd

Quote

David Carradine hittades i en garderob på sitt hotellrum.

Inte begår man självmord i en garderob  eller ?

Låter snarare som det var nån som ville fördröja upptäckten utav kroppen.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Quote

David Carradine hittades i en garderob på sitt hotellrum.

Inte begår man självmord i en garderob  eller ?

Låter snarare som det var nån som ville fördröja upptäckten utav kroppen.

Det kan också vara så att vissa personer som tar livet av sig gömmer sig. Det är därför folk oftast hittas ute i skogen eller på andra undanskymda platser.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

:wai: RIP  : :wai: Kung Fu :Legenden.

Gula febern är farlig den.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Finns ju bra krokar att "hänga" sig i inne i en garderob annars

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var tråkigt. :wai:

Han fick ju rollen i Kung Fu istället för Bruce Lee. Han var en bra skådis men utan

kampsports bakgrund. Han medverkade också i nån Ingmar Bergman film om jag minns rätt.  Oavsett så var det tråkigt att läsa om hans död.

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Kill Bill och Lonewolf McQuade i all ära, men Carradine är Caine, Kung-Fu Legenden.

Och ja, han spelade Abel i Bergmans "Ormens ägg".

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det e ju många som gör "självmord" på hotellrum i Thailand. :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lumpini police said the body of Carradine was found curled up inside the wardrobe with one end of a shoelace tied around his penis and the other end fastened around his neck.

Enligt Bangkok Post. Tydligen inte lärt sig knyta skorna...

Link to comment
Dela på andra sajter

David Carradine hittad i strypsnara på lyxhotell  LONDON. Kill Bill-stjärnan David Carradine är död.

Han hittades naken, hängd i en garderob, på sitt hotell i Bangkok.

Polisen ska nu utreda om dödsfallet var en sexlek som gick snett.    David Carradine, som blev 72 år, var i Bangkok för att arbeta med inspelningen av filmen ”Stretch”.

Han uteblev från en måltid med resten av filmteamet och hittades av en städerska på sitt rum på lyxhotellet Nai Lert Park hotel.  Ska utredas  När dödsfallet blev känt sa den thailändska polisen omedelbart att man inte misstänkte brott, men inte heller självmord.

Händelsen kommer att utredas då det finns misstankar om att Hollywoodstjärnan dött på grund av en sexlek som gått snett. En poliskälla säger till brittiska tidningar att man dock inte tror att någon annan person är inblandad.  Är chockad  – Carradine var upphängd i en lina som kom från gardinerna på rummet, enligt polisen.

Carradines manager Chuck Binder är chockad av nyheten. Han är övertygad om att dödsfallet är en olycka.

– Han var alltid så full av liv, ville alltid arbeta... En fantastisk person.  Tre barn  Carradine gjorde en mängd filmer och tv-serier. Bland annat spelade han den elake Justin La Motte i ”Nord och Syd”.

Han spelade också yrkesmördaren Bill i Quentin Tarantinos ”Kill Bill”-filmer. Han efterlämnar frun Annie Bierman och tre barn från olika äktenskap. 

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Mördades David Carradine? Källor påstår att David Carradine kan ha blivit mördad. 

         

Teorierna kring David Carradines död blir allt fler. Man kan dock misstänka att den senaste i raden handlar om att rädda kultskådisens goda rykte. För nu går nämligen hans manager ut och hävdar att stjärnan kan ha mördats.

– Jag fick ett samtal från Thailand i dag från en producent som arbetat med honom. Jag vill inte hamna mitt i hela den här utredningen men den här killen berättade för mig att det säkerligen förekommit oegentligheter, sa Chuck Binder enligt Telegraph.

Carradines livlösa kropp upptäcktes av städerskan med ett rep runt och halsen och bundet runt penisen. Det har också ryktats om att skådespelarens händer varit bundna. Något som också skulle peka på mord.

– Det här var sannerligen ingen naturlig dödorsak, säger Nantana Sirisap chefsrättläkare i Bangkok, till Telegraph.

Prover har skickats till analys vid en eventuell förgiftning eller andra farliga substanser samtidigt som polisen fortsätter att förhöra vittnen och analysera den eventuella brottsplatsen. Vid det här laget verkar självmordsteorin vara helt avfärdad trots att David Carradine själv erkänt att han övervägt självmord.

– Det kan ha funnits en period i Davids långa liv under vilken han kan ha varit självmordsbenägen, men det här var inte en sådan tid, säger regissören Quentin Tarantino enligt Telegraph

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Bild som påstås komma från hotellrummet där David Carradine påträffades

*edit* Troligtvis är bilden falsk då personen på bilden har mörkt hår

och inte grått, dessutom verkar inte hotelrummet vara ett lyxhotel*

1244358268367.jpg

1244358199432.jpg

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Ar det inte lite smatt morbidt och osmakligt att posta fotona direkt i traden? Om folk garna vill titta pa lik sa kan man val lanka eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Man tycker det borde  :whistle: inte vara svårt hitta lite roligare sex än stryp-sex i Bangkok taskigt slut att dö på.

Mja, föredar att dö under strypsex lekar än att bli överkörd av en lastbil.

Lekmannen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Ännu en teori om hur han dog:

Efter uppgifter om sexlek och självmord kommer nu nästa teori om David Carradines död.

”Kill bill”-stjärnan kan blivit mördad av en Kung fu-sekt, uppger broderns advokat i CNN.   

Filmstjärnan hittades i ett garderobliknande utrymme på ett hotell i Thailand, naken och hängd i en lina från hotellrummets gardin. Den Thailändska polisen har uppgett att de inte misstänker brott, men heller inte självmord. En teori är att den 72-årige skådespelaren utövade någon form av sexlek som gick snett.

– Marina Anderson, Davids exfru, sa i rätten 2003 att det var ett avvikande sexuellt beteende som kom ivägen för deras äktenskap, uppgav korrespondenten Jerry Penacoli i CNN-showen ”Larry King Live”.  Kung Fu-sekt  Nu kommer en än mer bisarr teori om vad som hände den där dagen då David Carradine uteblev från en middag med sitt filmteam under inspelningen av senaste rullen ”Stretch”.

Att stjärnan kan ha blivit mördad av en Kung fu-sekt efter att ha gått för långt i sina efterforskningar gällande den undre kampsportsvärlden, uppger The Sun och New York Post.

– David var väldigt intresserad av att undersöka och avslöja hemliga sällskap, vad det nu betyder, sa Jerry Penacoli i CNN:s ”Larry King Live”.

– Vad det betyder är att det är kopplat till kampsport och hans intresse för kampsport. Finns det en misstanke om brott så är det första området där man bör titta, sa Mark Geragos, advokat till David Carradines bror Keith.  Familjen tror inte på självmord  Men vad som än hänt David Carradine så är hans familj övertygad om en sak – det var inte självmord.

– Familjen tror inte för ett ögonblick att han var självmordsbenägen, sa Mark Geragos.

David Carradines närstående har nu kontaktat FBI för att få mer hjälp i utredningen. 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Kung-Fu sekt...ja herregud. Det är väl nån sexlek som gått åt skogen. Eller kanske nån katoey som surnat till...

Dock är det tragiskt att livet avslutas på detta vis.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kung Fu.

Det påminner om när Bruce Lee dog på 70 talet. Familjen kanske tror att han ska få en likadan kultstatus dom Bruce fick efter hans död. Annars förstår jag inte varför dom pratar om någon Kung-Fu "sekt"

Hans död är tråkig men inte ovanlig i perversiteternas Bkk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

– Vad det betyder är att det är kopplat till kampsport och hans intresse för kampsport

Nu var han väl skådespelare, och kunde inte ett skit om Kung Fu egentligen?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

mr-noodles

Tråkigt att än en shaolin gått bort.

Men jag tror att David kände att det var dags att lämna Oss :drinks:

Därför valde han Thai!

Låt oss minnas hans liv som kung fu , Bruce Lee etc

Det är när man e död som folk upptäcker :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

mr-noodles

Jag finner det konstigt att inte människor har Respeckt för de avlidna

Speciellt dom som underhållit tv movie ect, :great:

Dessa mäniskor kämpar

ÄÄSH dom bara vill att ha de bra? :diablo:

Vi är ju svensk vi skiter i allt men får vi Beskyd så ställer vi opp

PS om det inte är faröigt

Link to comment
Dela på andra sajter

mr-noodles

Varför inte :crazy: David har varit Shaolin  :yes:   så länge så vi inte fattar

Därför He Go Home..RIP Carradine

Sleep with the Shaolin FOREVER :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...