Jump to content
IGNORERAD

English citizen Facing Death Sentance In Laos. (Gravid tjej på 20 år)


Guest Isan Lover

Recommended Posts

BanFang,

Jag är spiknykter! Ska köra till Göteborg imorgon bitti...

Jag är övertygad om att det inte är någon pojkvän eller älskare som betalt sin väg in för att få ha sex med henne.

Det är någon hyfsat högt upp inom systemet som har haft sex med henne, frivilligt eller under tvång och nu när hon blivit på smällen är det en jävla skandal då hon dels är utlänning och de hävdar med en dåres envishet att hon hela tiden har suttit fängslad på en avdelning med bara kvinnor vaktad av kvinnor.

Andra uppgifter säger dock att fängelset har blandat klientel av både kvinnor och män så det kan givetvis vara en annan fånge också. Men de Laotiska myndigheterna har misslyckats med att förhindra att hon blev gravid i fängelset.

Utbildningen i Laos är på en mycket lägre nivå än till exempel Thailand, fängelsevakter brukar inte vara före detta hjärnkirurger i Laos och att de trodde sig kunna ha sex med "negern" utan konsekvenser kan vi misstänka. Asiater ser väldigt mycket ner på folk med afrikanskt ursprung och de kunde väl inte tro brittiska UD skulle bry sig om en som till och med har svartare skinn än de själva?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 128
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    15

  • Baa

    14

  • Farang

    12

  • MaiChai

    11

Mest aktiva i denna tråd

Hej MaiChai.

Tack för svaret. Jag tar åt mig detta då du svarat sakligt och enligt mig genomtänkt.

Jag har också samma funderingar som du, men samtidigt så vet jag hur vissa tänker i fängslande lägen. Dom vill träffa sin älskade till varje pris och vill ha en sista stund med sin älskade osv. Att den misstänkte kommer ursprungligen från Nigeria tror jag också har betydelse, precis som du säger. Vi kanske aldrig får veta vad som är sant eller inte. Men jag tänker som jag och du tänker som du. Men vi kan tycka som vi vill om laotisk lag, men det är ändå den som gäller. Tycka vad vi vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...