Jump to content
IGNORERAD

Bye bye Thai !


Captain Morgan

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Klockrent!

 

Gott slut!

Tac detsamma, Tommy!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    26

  • Soengsang

    26

  • broder tuk tuk

    16

  • Tommy

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2019-12-28 at 08:05, skrev Boa52:

Inte kollat men vi betalar lika alla inte på inkomst, Vad bet vi förut, kan kolla men ni vet säkert. Inte mycket pengar för fri TV

Öh fri TV? Du menar utan reklam?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-12-28 at 16:04, skrev andrejsdenruskige:

Nu är det bara bredband och telefoni som ska in på skattsedeln. 
Vad vi tar tag i efter det, vet jag inte. 

Var väl på förslag från internetleverantörerna i början av internet, att man ville ta betalt när man ringde över internet, typ via Messenger eller LINE.

Men det fick man backa på. Kan ju vara ett tips för Löven o CO att få in mer pengar att lyfta frågan igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-12-28 at 17:35, skrev Fritz:

Nja, Greta stöder sig på vetenskapen och konspirationsteoretiker stöder sig på fria fantasier, egna eller andras.

Herregud, inte konstigt att det är som det är i Sverige idag, med det inlägget.

Det skulle vara obligatoriskt att göra ett förståelse prov innan man får rösta i Riksdagsvalet.

Ändrades av ItaMar
Link to comment
Dela på andra sajter

On 12/29/2019 at 8:50 PM, Jive said:

Ja, här härjar alltifrån dumskallar som jag, till kloka som Spooncreek i en salig röra och det är lite av charmen med MPR.

Visst är bredden och djupet på MPR-befolkningen dess absolut största tillgång.

 

Jag placerar dig tveklöst i översta kvadranten på forumet gällande klokhet. Om jag skulle ha en bråkdel av ditt förnuft kvar om jag, mot all förmodan, når din ålder så skulle jag vara oerhört glad.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska nämna något om Greta. Jag har absolut noll intresse av Greta som person men jag är intresserad av fenomenet. När nu Zlatan är på dekis och Dr. Albans internationella karriär inte riktigt vill ta fart, så är hon också vårt klart mest internationellt kända namn.

 

Jag är övertygad om att vi just nu upplever den snabbaste uppvärmningen jorden någonsin skådat och att vi till ganska stor del är skyldiga till det. Jag är dock lika övertygad om att teknologiska framsteg kommer se till att vi undviker de flesta problemen och det utan att vi måste ge upp livets goda. För att det ska funka gäller det dock att alla sansade människor får tyst på de värsta alarmisterna och totalförnekarna så att marknaden och teknologin kan få göra det de gör bäst.

 

Då vi har ett nytt decennium imorgon så vill jag påminna om att detta decennium, tvärtemot vad många tror, på nästan alla sätt varit det bästa någonsin. Bilden stulen från en saknad MPR medlems FB.

 

Not: jag har inte fact-checked alla påståenden.

8BB88253-7A02-443D-905D-F9390E15CDBA.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Atom:

Visst är bredden och djupet på MPR-befolkningen dess absolut största tillgång.

 

Jag placerar dig tveklöst i översta kvadranten på forumet gällande klokhet. Om jag skulle ha en bråkdel av ditt förnuft kvar om jag, mot all förmodan, når din ålder så skulle jag vara oerhört glad.

Oj, det var värst. Tack så mycket, Atom och Gott Nytt År!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-12-30 at 04:43, skrev rolba:

Slutet gott 

Allting gott

"Gottet slut

Allting slut"

 

 

Gott slut

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...