Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejers ålder vid sexdebut?


pigge01

Recommended Posts

Quote

Lät inte som att det var en särskilt kul date. ;)

Och du tror att Lasse eller Däng skulle lyckas med att hindra tjejerna att ha sex?! :crazy:  

I byarna är det vanlige att tjejer under 15år är med barn eller har barn!!!  :whistle:  

Dom slutar skolan efter 6 klass sedan driver de i byn och gullar med killarna! :rtfm::crazy:  

När det är för sent så upptäcker föräldrarna att deras finna flicka är över 4 månader gravid.  :wai:

Abort är för sent mm.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    10

  • Kim

    5

  • Vaxet

    5

  • Joints

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Quote

Och du tror att Lasse eller Däng skulle lyckas med att hindra tjejerna att ha sex?! :crazy:  

I byarna är det vanlige att tjejer under 15år är med barn eller har barn!!!  :whistle:  

Dom slutar skolan efter 6 klass sedan driver de i byn och gullar med killarna! :rtfm::crazy:  

När det är för sent så upptäcker föräldrarna att deras finna flicka är över 4 månader gravid.  :wai:

Abort är för sent mm.

pigge01

Ojoj...vad han vet!  :yes:

Då vet vi alla hur det går till...igentligen.  :whistle:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Quote

Och du tror att Lasse eller Däng skulle lyckas med att hindra tjejerna att ha sex?! :crazy:  

I byarna är det vanlige att tjejer under 15år är med barn eller har barn!!!  :whistle:  

Dom slutar skolan efter 6 klass sedan driver de i byn och gullar med killarna! :rtfm::crazy:  

När det är för sent så upptäcker föräldrarna att deras finna flicka är över 4 månader gravid.  :wai:

Abort är för sent mm.

pigge01

Antingen sa har du besokt byar som vasentligt skiljer sig fran de byar jag kanner till eller sa har vi valdigt olika uppfattning om hur manga som behovs for att nagot ska kunna kallas "vanligt".

I de byar jag kanner till skulle jag uppskatta att 1-2% hoppar av skolan efter 6:an och att 0.5-1% ar gravida eller har barn nar de ar 15 ar. Det ar ju givetvis redan for manga men sarskilt "vanligt" tycker jag anda inte att det ar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Antingen sa har du besokt byar som vasentligt skiljer sig fran de byar jag kanner till eller sa har vi valdigt olika uppfattning om hur manga som behovs for att nagot ska kunna kallas "vanligt".

I de byar jag kanner till skulle jag uppskatta att 1-2% hoppar av skolan efter 6:an och att 0.5-1% ar gravida eller har barn nar de ar 15 ar. Det ar ju givetvis redan for manga men sarskilt "vanligt" tycker jag anda inte att det ar.

Öppna ögonen och kolla runt i bland de fattiga på små köpingar runt dig.

Jag vet flera fall i tjejens hemby och närliggande orter!

Fråga din tjej lite försiktigt!!!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Och du tror att Lasse eller Däng skulle lyckas med att hindra tjejerna att ha sex?! :crazy:  

I byarna är det vanlige att tjejer under 15år är med barn eller har barn!!!  :whistle:  

Dom slutar skolan efter 6 klass sedan driver de i byn och gullar med killarna! :rtfm::crazy:  

När det är för sent så upptäcker föräldrarna att deras finna flicka är över 4 månader gravid.  :wai:

Abort är för sent mm.

pigge01

Hej pigge01.

Menar du allvar med ditt inlägg?  Eller pratar du som du har förstånd till? Har du smakat flaskan nu på förmiddagen?  Vad bygger du dina teorier på?

Jag upphör aldrig att förvånas över en del forumisters inlägg.  Men detta måste ju vara ett skämt :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Quote

Öppna ögonen och kolla runt i bland de fattiga på små köpingar runt dig.

Jag vet flera fall i tjejens hemby och närliggande orter!

Fråga din tjej lite försiktigt!!!

pigge01

Pigge,

Dels har jag bott har i 10 ar (dock inte i alla byar givetvis) och dels finns det faktiskt, hoer och hapna, statistik pa sadant som hur manga som hoppar av skolan efter sex ar och hur manga som far barn nar de ar 15. Det ar inget man behover "fraga forsiktigt om".

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

I byarna är det vanlige att tjejer under 15år är med barn eller har barn!!!

Nomineras härmed till "Årets dummaste inlägg".

Att det skulle vara "det vanliga" är ju absurt och felaktigt.

Det förekommer, ja. Men det är inte "det vanliga".

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nomineras härmed till "Årets dummaste inlägg".

Att det skulle vara "det vanliga" är ju absurt och felaktigt.

Det förekommer, ja. Men det är inte "det vanliga".

Tack för den SurinP3!

Varje fall är ett misslyckande!!

Detta gäller en Komunhuvudort 4-5 timmar norr Bangkok.

Då vi alla vet att i "Thailand är skolan fri" men böker och skoluniform kostar och många familjer.

Har inte pengar till detta!

Detta är tillsammans med Lärarbristen ett stort problem på en del orter.

Brist på bra Lärare!

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tack för den SurinP3!

Varje fall är ett misslyckande!!

Detta gäller en Komunhuvudort 4-5 timmar norr Bangkok.

Då vi alla vet att i "Thailand är skolan fri" men böker och skoluniform kostar och många familjer.

Har inte pengar till detta!

Detta är tillsammans med Lärarbristen ett stort problem på en del orter.

Brist på bra Lärare!

Hej jag kan bara tillägga.

In December 2008 Education Minister Jurin Laksanawisit announced the intention to provide Thai children with free textbooks and learning materials throughout the 15 years of government-sponsored free education and plans to implement this policy in May at the start of the 2009 academic year.

Sen att "många" familjer inte har råd med uniformer. Det är ytterligare ett väl underbyggt påstående förstår jag??

Kan du ange en källa som är adekvat och korrekt angiven?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej jag kan bara tillägga.

In December 2008 Education Minister Jurin Laksanawisit announced the intention to provide Thai children with free textbooks and learning materials throughout the 15 years of government-sponsored free education and plans to implement this policy in May at the start of the 2009 academic year.

Sen att "många" familjer inte har råd med uniformer. Det är ytterligare ett väl underbyggt påstående förstår jag??

Kan du ange en källa som är adekvat och korrekt angiven?

Jag tar en bild som jag la ut i gamla Thaitjejer 07-02

Av en mamma och hennes 2 barn en 20 dagar och en 30 m.

Hur gammal är tjejen?

När bilden togs?

nitt71 får ej svara!!

pigge01

13621_5d17ae0e5f6cbef8fde845e8a820d54fca

13621_5d17ae0e5f6cbef8fde845e8a820d54fca

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 Bild på en ung tjej och hennes 2 barn (om det nu är hennes barn). Det är ju inte så väldigt representativt av den kvinnliga befolkningen i Thailand under 20 år.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske det är men genom henne träffar vi ett par andra tjejer i liknande sits i och kring byn!

Denna tjej träffar vi den 13/6 när vi kommer till byn.

Hennes tvilling syster har en grabb som är 2m. äldre än den stora på bilden.

Jag skulle tro att mellan 1000 och 2000 tjejer i samma sits varje år.

Så någon finnes i eller i granbyn.

Varje år.

Thailand har ca: 65 000 000 i behålkning

Dela detta med 70 år och sedan med 2

ger per år Ca: 464 000 tjejer kring 14-15 år

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pigge,

Alltså är "det vanliga" i byarna INTE att tjejer under 15 år är med barn eller har barn.

Det vanliga är att tjejer inte har barn.

Vad försöker du bevisa? Att det finns tjejer i byarna som blir gravida när dom är 15?

Ett litet tips... det vet alla. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

1 Bild på en ung tjej och hennes 2 barn (om det nu är hennes barn). Det är ju inte så väldigt representativt av den kvinnliga befolkningen i Thailand under 20 år.

mvh. Lars

Nu är du dum hbgmaxie!!

Jag träffa henne redan 2002 i Nitts hemby hon bor i ett grannhus.

och då komer hon över till Nitts familj varje dag då vi är där.

2003-2004 var jag i byn mycket för att lära känna Nitts barn innan flytten till Sverige.

Bob var då 5-6,5 år. New 12-14 år.

Denna tjej och New är skolkamrater.

Jag blev ihopa med Nitt 2000 på min 3 resa.

Jag var i byn första gången år 2000.

pigge01

 

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Pigge,

Alltså är "det vanliga" i byarna INTE att tjejer under 15 år är med barn eller har barn.

Det vanliga är att tjejer inte har barn.

Vad försöker du bevisa? Att det finns tjejer i byarna som blir gravida när dom är 15?

Ett litet tips... det vet alla. :)

Att Thailänska regeringen inte tar Utbildningen av de unga på Största allvar.

Och inför en kostnadsfri Grundskola med skolplikt!! och kostnadsfri!

Jag vill att en Forums värd delar denna tråd!

Med ny rubrik.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det kanske det är men genom henne träffar vi ett par andra tjejer i liknande sits i och kring byn!

Denna tjej träffar vi den 13/6 när vi kommer till byn.

Hennes tvilling syster har en grabb som är 2m. äldre än den stora på bilden.

Jag skulle tro att mellan 1000 och 2000 tjejer i samma sits varje år.

Så någon finnes i eller i granbyn.

Varje år.

Thailand har ca: 65 000 000 i behålkning

Dela detta med 70 år och sedan med 2

ger per år Ca: 464 000 tjejer kring 14-15 år

pigge01

Hur tänkte du här?

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Quote

Hur tänkte du här?

Jo seru Vaxet sa har ar det. pigge01, for ovrigt ar en av Sveriges storsta experter pa nativitet och tillampad matematik, bevisar med hjalp av mycket avancerad kaosteori sitt tidigare pastaende att pa den thailandska landsbyggden ar det vanliga att 15-aringar tjejer ar gravida eller har barn. Det kanske overgar ditt och mitt forstand att han kan bevisa det med ett kort pa en ung kvinna med tva barn, och darigenom forkasta all tillganglig statistik, men sa har vi heller ingen doktorsexamen i kaosteori.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jo seru Vaxet sa har ar det. pigge01, for ovrigt ar en av Sveriges storsta experter pa nativitet och tillampad matematik, bevisar med hjalp av mycket avancerad kaosteori sitt tidigare pastaende att pa den thailandska landsbyggden ar det vanliga att 15-aringar tjejer ar gravida eller har barn. Det kanske overgar ditt och mitt forstand att han kan bevisa det med ett kort pa en ung kvinna med tva barn, och darigenom forkasta all tillganglig statistik, men sa har vi heller ingen doktorsexamen i kaosteori.

Nämen man kanske skulle inrätta en doktor i kaosmatematik, tycks ju finnas aspiranter på en sådan examen.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hur tänkte du här?

Räkna själva på

Att ca: 0,2% tjejer i varje årskull är drabbad.

En genomsnitts årskull är mera än 464,000 tjejer i hela Thailand.

Det är 464,000 x 0,002

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

928 tjejer blir enligt ditt räknesätt med barn av en befokling på 65 miljoner, har för mig att England har störst barnmammor i världen.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja!

Men mörker talet kan vara stort.

Tack till Herr Chang för delningen!!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja!

Men mörker talet kan vara stort.

Tack till Herr Chang för delningen!!

pigge01

MPR är en källa till konstant flöde av överraskningar, asgarv och kliande i huvudet, snacka om argumentationsteknik! :mdr:

Quote

928 tjejer blir enligt ditt räknesätt med barn av en befokling på 65 miljoner, har för mig att England har störst barnmammor i världen.

Mvh

Nerike

Jag tycker att herr Chang skall del upp denna tråd ytterligare en gång. Skapa en ny tråd där vi kan diskutera storleken på barnmammor i världen. :yes:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

464 000 x 0,002 =      928

464 000 x 0,998 = 463 072

För mig förefaller det som 463 072 är ngt större än 928?

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

MPR är en källa till konstant flöde av överraskningar, asgarv och kliande i huvudet, snacka om argumentationsteknik! :mdr:

 

Jag tycker att herr Chang skall del upp denna tråd ytterligare en gång. Skapa en ny tråd där vi kan diskutera storleken på barnmammor i världen. :yes:

Waxet!

Det räker med denna tråd

Det är högt i tak!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Förr var det vanligt att tjejer blev med barn i 15-16 års åldern då dom också gifte sig,

men numera är t.o.m detta mer undantag än regel.

Så jag håller med Atom i detta ämne.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...