Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejers ålder vid sexdebut?


pigge01

Recommended Posts

Vikingen73

En thaikompis till oss som bor här i Sverige hon är 42 år, hon har flera barn varav ena pojken(thai/thai) som är 14 år har blivit pappa för någon månad sen, han är tillsammans med en thaitjej som är 16 år..detta är i Sverige.

Jobbig sits liksom, ska börja nian liksom...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    10

  • Kim

    5

  • Vaxet

    5

  • Joints

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tjena Kimpa! enligt frugan är hon 21 nu men nu ska vi inte bråka om det hon var skapligt ung iaf  :yes: ha det .Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

För ändra på människans biologi går tyvärr inte.

Tror du inte på evolutionen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tjena Kimpa! enligt frugan är hon 21 nu men nu ska vi inte bråka om det hon var skapligt ung iaf  [img alt= :yes: ] ha det .Mvh Måne

Var inte fru Namfon i Thailand nu?

Men ok, jag ska inte svära på att jag vare sig kommer ihåg exakt rätt alternativt att hon plussade på ett par år på sin påstådda ålder när hon talade om den för mig. Den typen av lögn har man ju hört av tjejer i Thailand förr. ;)

Men nu är jag i alla fall hemmavid och har tillgång till foton och kan därför konstatera att barnet föddes under hösten 2005. För denna bild på flickan tog jag nämligen den 26 jan 2006.

mne4.jpg

Och så här såg hon ut 3 år senare, den 9 jan 2009.

mne2.jpg

Och mamman vars ålder alltså är tveksam såg samma datum ut så här. Alltså ny, nästan blond, frisyr sen du såg henne sist.

mne1.jpg

Och en kanske inte helt rättvisande bild på flickans fader när han tog en stödvila hemma hos oss efter en hel dag och natts munkcermoni. ;) Men som sagt, dom är inte längre tillsammans.

mne3.jpg

Exakt ålder på mamman vid födseln får vi reda ut till hösten när åtminstone jag är på plats igen och kan fråga henne. Så kan vi sen diskutera det öga mot öga över ett par kalla Chang eller så. :)

Eller så frågar jag frugan i morgon, hon har säkert god koll på i vilken ålderskull tjejen var i när hon gick i byskolan.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tror du inte på evolutionen?

Det är ju just det jag gör, annars skulle jag inte ha skrivit att biologin inte går att ändra på. :) Men det beror givetvis på vilket tidsperspektiv man tänker sig. På 200 000 år eller så kanske det märks på människans biologi om det eventuellt var ett framgångrikt genetiskt koncept för kvinnor att göra lång studie/yrkeskarriär innan barnafödande eller inte?

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Det är ju just det jag gör, annars skulle jag inte ha skrivit att biologin inte går att ändra på. :) Men det beror givetvis på vilket tidsperspektiv man tänker sig. På 200 000 år eller så kanske det märks på människans biologi om det eventuellt var ett framgångrikt genetiskt koncept för kvinnor att göra lång studie/yrkeskarriär innan barnafödande eller inte?

Just så! Även jag tror starkt på evolutionen. Men som Kim skriver lär det ta sin tid innan nuvarande gynnsamma beteenden slår igenom i generna, åtminstone tusentals år. Generna hänger icke med i dagens snabbt förändrade samhälle.

Dessutom är det genetiska urvalet numera mer eller mindre satt ur spel av vår sociala välfärd.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni har fel och jag är beredd att slå vad om 10 miljoner kronor om följande.

Kvinnans pubertet kommer att börja ungefär samtidigt som idag men med den stora skillnaden att ägglossningen kommer att vara fördröjd. Ungefär vid 20 års ålder blir det dags att köpa tamponer och p-piller. Detta innebär också att ägget kommer att hålla sig i bra form även när kvinnan nått en ålder av 40 år. Som vi alla vet så är det ju just ägget som idag kan orsaka problem.

Jag är så säker på att det inom 200 år kommer att ske en liknande utveckling. Om det inte hänt år 2209 så erkänner jag att jag har haft fel och kommer gladeligen att betala ut vinsten på 10 miljoner kr till den som sätter emot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det möjligt att få ut en del av vinsten i förväg ? 10 % kanske  :clown:

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Joints Jag tror du har fel det du talar om kommer inte att inträffa så tidigt i normalfallet kan dock ske i vissa populationer, jag tror det inträffar ca år 5000 men det endast om dagens beetende förstärks och omfattar större delar av den totala populationen.

Intressant diskussion om evolutionens hastighet och vad som eventuellt blir följden av den för tillfället stigande åldern på mödrarna vid barnafödandet, i sammanhanget är det en mycket kort period under vilken kvinnans medelålder vid barnafödandet har ökat märkbart och då endast i vissa delar av populationen.

Att antaga att det skulle utgöra grund för en genetiskmodifikation gentemot senare fertilitet hos kvinnorna samt en bibehållen fertilitet vid högre ålder än för närvarande genom evolution är synnerligen tveksamt, det som däremot skulle kunna ligga tillgrund för en lite förändring av åldersintervallet avseende fertilitet hos kvinnor är den stigande medelåldern då den berör en större del av populationen och har pågått under en avsevärt längre tid.

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Är det möjligt att få ut en del av vinsten i förväg ? 10 % kanske  :clown:

Nej, herregud. Hur skulle det se ut. Däremot är det ok om du ger mig 10% av summan som deposition. Resten av summan kan du betala när jag vinner. Eller om du vinner så blir det ju extra mycket som du får eftersom du givetvis kommer att få ränta på de 10%.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ni har fel och jag är beredd att slå vad om 10 miljoner kronor om följande.

Kvinnans pubertet kommer att börja ungefär samtidigt som idag men med den stora skillnaden att ägglossningen kommer att vara fördröjd. Ungefär vid 20 års ålder blir det dags att köpa tamponer och p-piller. Detta innebär också att ägget kommer att hålla sig i bra form även när kvinnan nått en ålder av 40 år. Som vi alla vet så är det ju just ägget som idag kan orsaka problem.

Jag är så säker på att det inom 200 år kommer att ske en liknande utveckling. Om det inte hänt år 2209 så erkänner jag att jag har haft fel och kommer gladeligen att betala ut vinsten på 10 miljoner kr till den som sätter emot.

Jo du har nog rätt men tamponger,nä nä.

Jag slår också vad, men om att det kommer växa fram en lite lucka i yttre delarana av vaginan.

Denna kan damen sedan öppna genom att skruva på vänstra bröstvårtan och stänga genom att dra i den högra.

Tamponger blir således onödiga, då damen själv kan tömma när hon vill och där emellan så är det stängt.

Som man i framtiden får man dock tänka sig för hur man behandlar nämnda bröstvårtor under själva kärleksakten.

Försiktighet är att förorda, så att man inte stänger in sig själv, så att säga..

Vaxet, som tror stenhårt på evolutionen.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...