Jump to content
IGNORERAD

Dansk lurar thaikvinnor.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Guest Isan Lover

[table]  [tr] [td][/td][td] Dumme svin i Danmark.[/td][/tr] [tr] [td][/td] [td]  Lagt på d. 19-05-2009 16:56[/td][/tr] [tr] [td]

Lidt øvet

Advarsler:

url]a>s.gif

Antal indlæg: 61

Tilmeldt: 29.07.08

[/td] [td] Læs denne artikel, og fortæl den til jeres koner/kærester, så de kan advare deres veninder.

Min kone lærte en anden Thaikvinde at kende via en Thaiwebsite som denne, blot på Thai. Denne kvinde fortalte at hun skulle giftes til august i Thailand med en Dansk mand. Så hun spurgte min kone om, hvilke papirer hun skulle bruge.Min kone fortalte hende det.

Så spurgte hun om, hvilke papirer hendes kæreste skulle bruge, og hvor han skulle få dem fra. Min kone sagde så, at han bare skulle ringe til kommunen.

Men så sagde veninden, at det kunne han ikke fordi han havde så travlt på arbejde, og at han ikke havde telefon. (Så begyndte mine små nakkehår at rejse sig. Jeg kender ingen i Dk mellem 30 0g 50, som ikke har telefon. Og som arbejder hos Ibm).

Jeg sagde så til min kone, se om du kan få hans navn og adresse, så tjekker vi ham lige på Krak.

På adressen var der pussigt nok 3 telefonnumre, og udover Michael også et kvindenavn.

Den kære Michael sagde så, det er min mors telefonnummer. ( Han glemte bare, at han havde fortalt at hun var død for 2 år siden).

Han sagde så, det måtte være fordi Krak ikke er opdateret. (Den historie købte Thaiveninden).

Men jeg sagde til min kone, lad os prøve og ringe til nummeret. Og pludselig talte jeg med Michaels kone. En ung kvinde fra Spanien.

Så hans plan var, (Tror jeg) at tage tre uger til Thailand. Fri sex, fordi hun tror de skal giftes. Og så bare smutte, og lade hende alene i Thailand.

Så er der noget at sige til, at nogle Thaier taler dårligt om Falang.

Sådan et kæmpe røvhul. At lege med andres liv på denne måde. Kunne han bare straffes på en eller anden måde.

Fik efterfølgende Thaiveninden til at ringe til hans kone, for at fortælle, hun skulle giftes med hendes mand.

Så jeg håber da, at han får røven i klaphøjde på hjemmefronten.

Hej

Läste detta på en Dansk site, hoppas dom flesta kan läsa danska.

Om ett svin som lurar Thaitjejer.

Mvh Isan Lover

[/td][/tr] [tr] [td] [/td] [td]  [/td][/tr][/table]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nobody

Jaså det finns män som ljuger kvinnor fulla för att få ha sex med dem!  :surprised:   vad ska de hitta på här näst?  :neutral:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jaså det finns män som ljuger kvinnor fulla för att få ha sex med dem!  :surprised:   vad ska de hitta på här näst?  :neutral:

:D:D:D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jaså det finns män som ljuger kvinnor fulla för att få ha sex med dem!  :surprised:   vad ska de hitta på här näst?  :neutral:

Kanon säger jag bara.

Hur många gånger har man inte i baren dragit en lögn för att få med höns hem, för att sedan dra en större lögn på morgonen för att bli av med dom.

mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sådan et kæmpe røvhul.

Så jeg håber da, at han får røven i klaphøjde på hjemmefronten.

Ett mustigt språk, det där danska!  :great:

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, har sagt det förrut och säger det igen:

Man kan ta barstollen ur baren men inte baren ur stollen.

Hoppas oxå han får röven i luckhöjd.

Jens-Arne Kofoed

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
:whistle: Alla kaerester har fått vad dom förtjänar.utom  frugan.- Hon får det när jau trillar av pinnen  :D
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Quote

Blir roligt med google-översättningar...

Jag ver personligen mycket nöjd med översättningen

Quote

...gratis kön...

:great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...