Jump to content
IGNORERAD

Bildbevistråden 2

broder tuk tuk
 Dela

Recommended Posts

5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Härmed startar jag en alldeles ny bildbevistråd där det så småningom kommer att framgå att jag faktiskt satt mina fötter på thailändsk mark.

Jag kommer bland annat att assisteras av Stefan 5300 och Clion i den grannlaga uppgiften att knäppa alla betvivlare på forumet som genom åren kallat mig både psykfall och mytoman.

Från och med den 10 februari nästa år kommer jag att imaginärt bryta nacken på dessa medlemmar och efter det kommer dom inte att ha en chans att häckla mig längre.

Stefan kommer att stå beredd med storkameran i risfältet och likt sju goa göbbar från götet kommer Clion att pumpa in bildbevis.

BTT

Kanon , Själv e jag o yrar både i norr o söder  bland risfält o städer just den tiden, Så skulle va trevligt med en spontanträff , 

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev wavis:

Kanon , Själv e jag o yrar både i norr o söder  bland risfält o städer just den tiden, Så skulle va trevligt med en spontanträff , 

Dyker du upp i Pattaya nån gång mellan den 10 och 27 februari lovar jag att bjuda dig på en öl och kanske något mer.

BTT

• Ge karma 2

Soi 7

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Dyker du upp i Pattaya nån gång mellan den 10 och 27 februari lovar jag att bjuda dig på en öl och kanske något mer.

BTT

Kan väl säga så här kommer du mellan den 10e 0 27e i Pattaya   o Dyker du upp så betalar jag på en tre rätters  i valfritt hotell /restaurang,

Kommer du inte så e du skyldig mig det dubbla ….😁.. Med på det ….

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

Ännu en bildbevistråd utan bildbevis. De måste ju verkligen bli spiken i kistan för alla som misstror dig 🤣

• Ge karma 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Ännu en bildbevistråd utan bildbevis. De måste ju verkligen bli spiken i kistan för alla som misstror dig 🤣

Bildevis kommer i massor framöver.

BTT

• Ge karma 3
  • Snurrigt 1
  • Haha 4

Soi 7

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Självklart! Vem har anledningar att tvivla på det 🤣🤣🤣

• Haha 4

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Härmed startar jag en alldeles ny bildbevistråd där det så småningom kommer att framgå att jag faktiskt satt mina fötter på thailändsk mark.

Jag kommer bland annat att assisteras av Stefan 5300 och Clion i den grannlaga uppgiften att knäppa alla betvivlare på forumet som genom åren kallat mig både psykfall och mytoman.

Från och med den 10 februari nästa år kommer jag att imaginärt bryta nacken på dessa medlemmar och efter det kommer dom inte att ha en chans att häckla mig längre.

Stefan kommer att stå beredd med storkameran i risfältet och likt sju goa göbbar från götet kommer Clion att pumpa in bildbevis.

BTT

Bra där, stabilt lag du skaffat 👍

• Ge karma 1
  • Haha 3

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Haha, ja Clitte har ju pantsatt sin kamera och S53 har slutat lägga in bilder på MPR...

• Ge karma 1
  • Haha 7

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Fick nyss ett intressant e-mail men det första som poppade upp i skallen när jag började läsa det är givetvis en lallare på MPR... 😖

image.png.0d82cba0a8a6394f50d46015b859b836.png

• Ge karma 2
  • Haha 5
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Fantomen:

Fick nyss ett intressant e-mail men det första som poppade upp i skallen när jag började läsa det är givetvis en lallare på MPR... 😖

image.png.0d82cba0a8a6394f50d46015b859b836.png

Stämmer ju bra om man läser det på svenska, speciellt "efternamnet" : Token

• Haha 2
Dela på andra sajter

Ska ni bygga en tidsmaskin tillsammans?

Eller hur ska ni bevisa att du har varit i Thailand annars? 

• Haha 2

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Ska ni bygga en tidsmaskin tillsammans?

Eller hur ska ni bevisa att du har varit i Thailand annars? 

Bilderna ska givetvis läggas in i nutid.

Där och nu.

Kan även kallas för live bildrapportering.

BTT

• Ge karma 2
  • Tummen upp 2

Soi 7

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Kan även kallas för live bildrapportering.

Bibben look alike, L&D

• Haha 3

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

10e feb är noterat, vilken tid kommer detta att starta, vill ju för allt smör i småland inte missa den världspremiären.

• Ge karma 3
  • Haha 5

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

On 2019-09-16 at 02:50, skrev broder tuk tuk:

BTT

Funderar också på att starta en bildevistråd. Tänkte försöka få några goda råd. Blir det för sent att starta den mer än ett år före möjlig bildevis ska presenteras. 

• Haha 3
Dela på andra sajter

Jag kommer också att befinna mig i pattis/Jomtien under den tiden. Men inte fan bokar jag någon tid för den tokern, det blir inget av det ändå

• Ge karma 1
  • Haha 2

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Kan inte någon admin flytta den här tråden till dagens skämt, ja knappt så den hör hemma där ens, vet inte om det finns någon tråd för drömmar

• Tummen upp 1
  • Haha 4

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Kallas för att kittla åskådarna eller att bygga upp förväntningar.

Ungefär som en trailer till en bra film.

BTT

Eller en bra trailer för en skitfilm...

Finns det verkligen nån som tror att Broder Tok Tok varit i Thailand ännu?

Bara det faktum att han bokade ett rum på Maitans och inte dök upp tyder på att mytomanen aldrig satt sin fot i Thailand.

Att sen ha Clion som ENDA referens på att nån någonsin sagt att BTT varit i Pattaya en gång tyder inte på nån större begåvning... FAKE NEWS!

MVH

• Ge karma 2
  • Haha 5

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...