Jump to content
IGNORERAD

3 Mån UT hos MIG gbg


ernst

Recommended Posts

Med ca fyra veckor kvar på besökvisat tog jag ledigt halva dagen idag från jobbet och åkte till MIG gbg. 26 personer före oss i kön på B nummer lappen (fanns A vet ej vad skillnanden var,då säkert 100 pers där idag) tog ca 1.5 timmas väntan och efter två frågor:

Varför vill din flickvän stanna här?, funderar hon att bo i Sverige? Sedan såg jag att hon läste varför man skulle stanna och varför inte ansökan om förlägning gjordes i Bangkok. Ville se att biljetten var ombokningsbar (varför skriver de inte att man ska med det och självklart fanns den med)

15min senare och 1000kr fattigare (försökte pruta men gick ej ;) ) så var det klart att tiracen kan åka hem i slutet av september.

Det enda jag var orolig över var att besluttiden skulle vara för lång och att man inte skulle få besked men nu är man lugn och glad  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

tackar! ..

skrev fel innan tog 2.5timmar väntan och inte 1.5 timmar.. hittade ingen edit funktion för att rätta till ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Grattis ernst!

Aah... juli, augusti och september i Sverige! Kan det bli bättre? Får gratulera din dam också!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Där va en till som e välkommen på grillpartyt+damen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...