Jump to content
IGNORERAD

Om man får dagdrömma lite !

AnTove

Recommended Posts

Satt idag och dagdrömde på jobbet . Om ni fick bygga en resort i Thailand , vad skulle ni döpa den till ? Själv kunde jag inte komma på något bra namn .

Dela på andra sajter

The Amityville.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Familjen Knurra önskar härmed boka rum på din fina resort.

Kan ju komma med ett seriöst namn, men kul att du fattade skämtet  :mdr:

Om jag skulle dagdrömma och "öppna" ett ställe så skulle det inte bli ett resort. Bara 2-3 hål i väggen med våningarna ovanför så man hade rum till uthyrning, lite käk och en bar på bottenvåningen, och det skulle heta Farang Community.

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Kan ju komma med ett seriöst namn, men kul att du fattade skämtet  :mdr:

Om jag skulle dagdrömma och "öppna" ett ställe så skulle det inte bli ett resort. Bara 2-3 hål i väggen med våningarna ovanför så man hade rum till uthyrning, lite käk och en bar på bottenvåningen, och det skulle heta Farang Community.

Låter inte som avanceradt dagdrömmeri utan helt genomförbart. Bra namn för övrigt. Jag tror jag snor det  :whistle:

Dela på andra sajter

Guest Atom

Satt idag och dagdrömde på jobbet . Om ni fick bygga en resort i Thailand , vad skulle ni döpa den till ? Själv kunde jag inte komma på något bra namn .

Trist nar drommandet spricker sa tidigt som pa namnet. A andra sidan, om det skulle vara det enda problemet du kommer pa sa ligger du ju ratt bra till  :great:

Dela på andra sajter

Thai rak PAD Democracy 6 star resort.

Målgruppen är förstås svinrika överklass-Thailändare, så kanske jag stryker "Thai rak", men då missar jag ju Taksins polare. Får fundera lite till :great:

Hela stranden kommer att ha ett skuggande tak som går en bit ut i havet.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Låter inte som avanceradt dagdrömmeri utan helt genomförbart. Bra namn för övrigt. Jag tror jag snor det  :whistle:

Det är dagdrömmeri, för det kommer aldrig bli verklighet så be my guest och sno namnet :)

Ett resort däremot skulle jag inte vilja ha om dom så kastade det efter mig... försöka ta hand om korkade charterturister, nej tack!

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Hehe den va bra

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Trist nar drommandet spricker sa tidigt som pa namnet. A andra sidan, om det skulle vara det enda problemet du kommer pa sa ligger du ju ratt bra till  :great:

Tyvärr , så har jag nog inte dom pengarna . Men det är en dröm att få äga en resort som man själv har fått bestäma hu den skulle se ut .

Dela på andra sajter

Det är dagdrömmeri, för det kommer aldrig bli verklighet så be my guest och sno namnet :)

Ett resort däremot skulle jag inte vilja ha om dom så kastade det efter mig... försöka ta hand om korkade charterturister, nej tack!

Ha Ha , vilka genier !

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...