Jump to content
IGNORERAD

Var är goa Boa?

Stefan
 Dela

Recommended Posts

Man saknar inte kon förrän båset är tomt .......................

mvh Hobbe

• Ge karma 2
  • Haha 5

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Stefan:

Ja, vart tog @Boa52vägen? Vi har haft många "personligheter" på forumet genom åren, män som pratar med katter, en del sitter en med kikare utan för ett dass för att sedan smälta ner en kaffekokare, någon har somnat under en trappa och missat flyget, någon råkar fyllebokat resor, för att sedan toppa med att köpa ett hus i dimman, någon annan hittar kärleken I Ghana. 

Ta inte allt på så stort allvar, det är fan inte hela välden att vi är olika! Jag delar inte Boas åsikter, inte alls faktiskt, men jag kan respektera han och hans åsikter. Att hitta en "påläggskalv" för sina egna tillkortakommande är enligt mig en svaghet!

//S 

Kanske var några som inte kunde respektera hans åsikter? Var väl väntat att han skulle ledsna till slut. Kanske dyker han upp någon gång igen.

Mvh.

• Ge karma 8
Dela på andra sajter

Han har väl drunkna i dunken

• Ge karma 1
  • Haha 2

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Är väl inte så speciellt förvånande att en del skriver och lägger mindre med bilder på det här HFHA-forumet:declare::fie::D.

• Ge karma 5
  • Tummen upp 1
  • Snurrigt 3

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev samet:

Nej absolut inte. Din positivism är ju så smitande och inbjudande... men du menar att du slutat för andra är negativa...

Gillade dig förr, men sista tiden har du inte bidragit med många positiva inlägg. 

Så din kritik mot forumet blir självuppfyllande då du gör allt för att förstärka missnöjet. 

Släpp sargen Stefan. In med lite roliga bilder igen, bjud till lite och var en del i att göra MPR bättre istället för att klanka ner på allt och alla. 

Ett forum blir inte bättre än dess medlemmar och vad de gör det till. 

Ta nu inte detta negativt och gå i diskussion om ditt å datt. Ta det som konstruktiv kritik och tänk över din roll och plats på MPR. 

Skulle vilja säga att Stefan röris är en av hörnpelarna på MPR!!

• Ge karma 5
  • Gilla 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev audirs2:

Skulle vilja säga att Stefan röris är en av hörnpelarna på MPR!!

Bra att du skriver prefixet "röris" framför Stefan, för det finns ju som bekant bara en riktig Stefan på forumet! 😉

//Berit

• Ge karma 3
  • Haha 3

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Bra skrivet samet.

Men det finns väl några stycken som bidrar till att forumet inte är så positivt längre.

Nu vet jag inte hur känslig Boa är.

Men jag tror att en som blir mobbad under längre tid mår mer illa än någon som får på käften för att han mobbat någon.

Att som några här försöker att vinna poäng på andra säger väl en hel del om personen ifråga.

Mvh.

Du har aldrig funderat på varför han får på käften ibland?

När folk skriver om sakar de själva upplevt eller annat och han går in och skriver att de ljuger eller pratar skit.  Har hänt rätt många gånger.

Då får man vara beredd på mothugg.

• Ge karma 5
  • Snurrigt 1

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

”Mobbad”, så där kom ett av de berömda korten igen....

Är man oförskämd, tyken och inte har förstånd till i vilka trådar man kan tramsa, då får man vara beredd att ta lite skit.

Det berömda alkolåset till tangentbordet kanske inte skulle vara så dumt, har saknat det själv mer än en gång.

Visst den nämne har sina poänger, och är som de flesta trevlig IRL.

Med det är ju ingen tillfällighet att vissa har klippkort till snickarboa i flera forum.

Ändrades av Soengsang
  • Ge karma 5
  • Tummen upp 1

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

L200:yahoo:

• Ge karma 1
  • Snurrigt 1
  • Haha 4

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Du har aldrig funderat på varför han får på käften ibland?

När folk skriver om sakar de själva upplevt eller annat och han går in och skriver att de ljuger eller pratar skit.  Har hänt rätt många gånger.

Då får man vara beredd på mothugg.

Åh har det äntligen gått upp för dig. Du kommer att sluta med det nu då?

• Ge karma 1
  • Tummen upp 3
  • Snurrigt 4
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Mankan:

Har du läst hans inlägg? Vilka åsikter är det du menar att han inte respekterades för? Att det inte finns riktig thaimat att köpa i Pattaya? Att genuina "riktiga Thailand" bara finns i hans by? Att alla sörlänningar är idi*ter? ......

Har läst många av hans inlägg. Om han inte tycker att det finns riktig thaimat i Pattaya så kommer det nog från hans fru som vill ha Issanfood som är lite starkare. Jag är också sörlänning. Pratade med en thaitjej från Orust som bor i Pattaya nu men är född i Issan. Hon sa mest barnmat i Pattaya. Det hon menade var att det inte var starkt nog.

Tar du åt dig sörlänninge snacket? Tror han skriver det med glimten i ögat. Finns eller fanns en Issan resturant i början på Walking Street på höger sida.

Mvh.

• Ge karma 6
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev samet:

Nej absolut inte. Din positivism är ju så smitande och inbjudande... men du menar att du slutat för andra är negativa...

Gillade dig förr, men sista tiden har du inte bidragit med många positiva inlägg. 

Så din kritik mot forumet blir självuppfyllande då du gör allt för att förstärka missnöjet. 

Släpp sargen Stefan. In med lite roliga bilder igen, bjud till lite och var en del i att göra MPR bättre istället för att klanka ner på allt och alla. 

Ett forum blir inte bättre än dess medlemmar och vad de gör det till. 

Ta nu inte detta negativt och gå i diskussion om ditt å datt. Ta det som konstruktiv kritik och tänk över din roll och plats på MPR. 

Har funnit andra ställen att lägga in bilder på så här blir knappt några fler.

• Ge karma 4
  • Ojojoj 3
  • Tummen upp 1

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Haha, Pattaya består till minst 50% av Isaanfolk.

Pattaya är mycket mer än WS, naturligtvis finns det exakt samma mat där, då den tillagas och äts av Isaanfolk.

Sen är det väl självklart att de flesta ställen "falanganpassar" sin mat litegrann, men vill man ha petpet så är det nog bara att säga till och speciellt om det är en thai som beställer så fixas nog det mestal...

• Ge karma 4

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Benriach:

Sen är det väl självklart att de flesta ställen "falanganpassar" sin mat litegrann, men vill man ha petpet så är det nog bara att säga till och speciellt om det är en thai som beställer så fixas nog det mestal...

Visst är det så, men Pattaya är ju som bekant så mycket större än WS, LKM och Buckan...

• Ge karma 4

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Han var ju inloggad senast igår så det är ju inte så att hen övergett forumet...

• Ge karma 4

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Tallviking:

Några här på forumet har "jobbat" väldigt hårt på att han skall sluta skriva på forumet.

Grattis. Ni verkar ha lyckats !

Ja inte gråter jag för att han slutat skriva om man nu har det. Han dyker nog snart upp med sina vanliga korkade inlägg. Den mesta av den kritig han fått har också varit högst berättigad.

Ändrades av Mankan
  • Ge karma 1
  • Tråkigt 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Har läst många av hans inlägg. Om han inte tycker att det finns riktig thaimat i Pattaya så kommer det nog från hans fru som vill ha Issanfood som är lite starkare. Jag är också sörlänning. Pratade med en thaitjej från Orust som bor i Pattaya nu men är född i Issan. Hon sa mest barnmat i Pattaya. Det hon menade var att det inte var starkt nog.

Tar du åt dig sörlänninge snacket? Tror han skriver det med glimten i ögat. Finns eller fanns en Issan resturant i början på Walking Street på höger sida.

Mvh.

Det finns gått om chilli även i Pattaya.

• Ge karma 2

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...