Jump to content
IGNORERAD

Thai Visa Centre?


gst

Recommended Posts

Man kan ju fundera hur dessa fått tag i min epostadress? Jag har aldrig varit i kontakt med dem.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I sincerely apologize for the delay.

This is in response to your conversation with one of our staff members a while ago about obtaining a Thai Retirement Visa / Extension through Thai Visa Centre.

If you provide us with your current visa type, we can quickly provide you with a quote.

I look forward to helping you stay in our wonderful country.



--

Grace
LINE @thaivisacentre
WEBSITE Thai Visa Centretracking.png

options  unsubscribe

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom köper väl e-post adresser av te.x.  maipenrai eller facebook....  inte fan vet jag om det stämmer? men man kan ju undra?

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Naam jai:

Dom köper väl e-post adresser av te.x.  maipenrai eller facebook....  inte fan vet jag om det stämmer? men man kan ju undra?

Men samtidigt måste de ju veta att jag tillbringar en stor del av året i Thailand :(

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev gst:

Men samtidigt måste de ju veta att jag tillbringar en stor del av året i Thailand :(

Adressen kan var köpt från många ställen där du gjort något Thairelaterat, quotation för någon försäkring, haft mailkontakt med någon av de olika visakonsulter som finns etc etc.

De är förjäkliga på att snoka upp info i den där nasar-branchen.

Jag har tex vart väldigt försiktig med mitt svenska telefonnummer, men nu har något jävla callcenter fått tag i det och det ringer någon idi*t var dag och vill sälja något skit, ingen aning om var de fått mitt telefonnummer från, då jag vart rätt försiktig med det.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev gst:

Man kan ju fundera hur dessa fått tag i min epostadress? Jag har aldrig varit i kontakt med dem.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I sincerely apologize for the delay.

This is in response to your conversation with one of our staff members a while ago about obtaining a Thai Retirement Visa / Extension through Thai Visa Centre.

If you provide us with your current visa type, we can quickly provide you with a quote.

I look forward to helping you stay in our wonderful country.



--

Grace
LINE @thaivisacentre
WEBSITE Thai Visa Centretracking.png

options  unsubscribe

Jag har fått samma mail. Undrade samma sak, skrev och frågade hur dom skulle fixa det. Fick inget svar.

 

Fler som fått det :) 

https://forum.thaivisa.com/topic/1104383-thai-visa-centre-who-are-they-how-did-they-get-my-email/

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Soengsang:

Adressen kan var köpt från många ställen där du gjort något Thairelaterat, quotation för någon försäkring, haft mailkontakt med någon av de olika visakonsulter som finns etc etc.

De är förjäkliga på att snoka upp info i den där nasar-branchen.

Jag har tex vart väldigt försiktig med mitt svenska telefonnummer, men nu har något jävla callcenter fått tag i det och det ringer någon idi*t var dag och vill sälja något skit, ingen aning om var de fått mitt telefonnummer från, då jag vart rätt försiktig med det.

Tveksam om jag gjortt något thairelaterat med den e-postadressen, men det är förstås möjligt. Brukar försöka använda en annan adress då. Definitivt ingen kontakt med någon visakonsult, och enda försäkringen är nog LF, och de tror jag inte säljer adresser :)

 

För svenska telefonnumret fungerar Nix alldeles utmärkt, får i princip ingen telefon från försäljare.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Esspe:

Jag har fått samma mail. Undrade samma sak, skrev och frågade hur dom skulle fixa det. Fick inget svar.

 

Fler som fått det :) 

https://forum.thaivisa.com/topic/1104383-thai-visa-centre-who-are-they-how-did-they-get-my-email/

Kanske ambassaden då, på visum ansökan för tre år sen använde jag nog denna adress. På immigration använder jag en annan som är kortare som får plats att skrivas på raden som är avsedd för epost.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev gst:

Kanske ambassaden då, på visum ansökan för tre år sen använde jag nog denna adress. På immigration använder jag en annan som är kortare som får plats att skrivas på raden som är avsedd för epost.

Dom finns på FB också. Verkar vara en existerande firma iaf.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
2 timmar sedan, skrev Esspe:

Dom finns på FB också. Verkar vara en existerande firma iaf.

I allra hogsta grad

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...