Jump to content
IGNORERAD

Vilket eller vilka av dessa mynt är fortfarande giltiga?


Chrille Columbus

Recommended Posts

Chrille Columbus

Vilka mynt är fortfarande giltiga ?

Jag hittade lite växel hemma i en låda undrar om jag kan ta med till Thailand nästa resa. Hittar fortfarande inte mina sedlar som jag lagt på ett bra å säkert ställe det sissta jag kommer att leta på😁.

En bra investering har det ju varit med tanke på växlingskursen och så.

Skulle annars rekommendera att man sparar lite kontanter i Thai Bath så man inte behöver rusa till arm det första man gör.  TYP tillräckligt till lite öl och en taxi.🦉🥂

Men komihåg var ni lägger pengarna.20190912_095245.jpg.a88a876d1013be4ffff0368b4af13b54.jpg

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-09-12 at 10:29, skrev Chrille Columbus:

Vilka mynt är fortfarande giltiga ?

Jag hittade lite växel hemma i en låda undrar om jag kan ta med till Thailand nästa resa. Hittar fortfarande inte mina sedlar som jag lagt på ett bra å säkert ställe det sissta jag kommer att leta på😁.

En bra investering har det ju varit med tanke på växlingskursen och så.

Skulle annars rekommendera att man sparar lite kontanter i Thai Bath så man inte behöver rusa till arm det första man gör.  TYP tillräckligt till lite öl och en taxi.🦉🥂

Men komihåg var ni lägger pengarna.20190912_095245.jpg.a88a876d1013be4ffff0368b4af13b54.jpg

Utan att hundra procent veta tror jag det inte är något problem med dessa mynt. Dom har väl inte varit lika snabb på att ogiltigförklara gamla sedlar och mynt som Sverige den senaste tiden. Själv föredrar jag sedlar och just mynten brukar jag själv inte orka bära på så det blir ofta ett gäng över i nån låda men dom tar numera min sambo hand om med glädje. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-09-12 at 10:29, skrev Chrille Columbus:

Vilka mynt är fortfarande giltiga ?

Jag hittade lite växel hemma i en låda undrar om jag kan ta med till Thailand nästa resa. Hittar fortfarande inte mina sedlar som jag lagt på ett bra å säkert ställe det sissta jag kommer att leta på😁.

.......

Visst e det märkligt att det man letar efter alltid ligger på det sista stället man letar???

 

Det enda som vore märkligare var väl i så fall att fortsätta leta, när man hittat det man sökte?

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en livrem med dragkedja i,,,  den innehåller försäkringspapper o kopi på pass,, kollade för förra veckan då jag skulle byta ut försäkringspappren ,, låg tio tusen batingar i ,,,, inte en aning om det 😋

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev wavis:

Har en livrem med dragkedja i,,,  den innehåller försäkringspapper o kopi på pass,, kollade för förra veckan då jag skulle byta ut försäkringspappren ,, låg tio tusen batingar i ,,,, inte en aning om det 😋

Skulle lägga en gammal jobbarjacka i tvättmaskinen förra veckan.

Tyckte mig känna en klump i ena bröstfickan. Där låg 5 hundralappar.

Måste fått svart betalt för något i våras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...