Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Bra Changen kan vi inte ha en träff (Grilla e ju poppis nu för tiden )du känner ju många medlemmar lamma64

mm.mm.  :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 162
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    53

  • Herr Chang

    24

  • Farang

    14

  • Bibben

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Herr Chang

Hej clion,

Visst kan vi ha en träff i Göteborg! Vad sägs om Slottsskogen? Men jag är inget bra på grillning så det får någon annan sköta.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Jag flyttade dessa inlägg till ny tråd tråd då de inte hör hemma i ursprungliga tråden.

Vad sägs om söndag 7 juni 14.00 i Slottsskogen? En riktig grill vore inte fel om någon kan ta med sig. Jag föreslår att alla tar med sig något att äta och dricka, men vi kan förstås bjuda varandra på det ena och det andra. Lite leksaker typ kubb vore också uppskattat!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag kommer datumen var perfekt då noi jobbar den 6 men det kanske blir fel om man ska jobba på månd

fred kväll då 19.00 e ju också ett alt. men sen e det ju vädret vi kanske måste vänta till onsd å se hur

det blir med vädret

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Götet ligger ju lite långt bort numera, men jag är ju ledig både mån, tis samt onsdag ifall jag läste almanackan rätt.

Får man komma?

IMG_0066-1.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du e välkommen ps tänk om honken kan få med sej dom från andra sidan också :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Jag kommer datumen var perfekt då noi jobbar den 6 men det kanske blir fel om man ska jobba på månd

fred kväll då 19.00 e ju också ett alt. men sen e det ju vädret vi kanske måste vänta till onsd å se hur

det blir med vädret

Ja, det var bara ett konkret förslag. Givetvis får vi avvakta vilket väder som väntas om vi ska vara utomhus.

Någon grillmästare som vill anmäla sig?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang!Med den garderoben är du välkommen hem till mig alla dagar i veckan(jag är gräsänkling en månad nu  :whistle: Mvh Måne :drinks:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då e du väkommen på grillpataj i slotskogen nästa helg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lördag e det sol enl 5 prog tanten slutar 16.00 kan du komma då farang? måne?mmmmmm :drinks::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

slottskogen alla glada välkommna dag bestäms på torsd eller va tycker du changen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Visst, vi kan spika tid och plats på torsdag! Efter nyheternas väderprognos cirka 20.00.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fan då sover jag :D:D

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag dyker nog upp... :crazy:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

välkommen :wai::great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Jag dyker nog upp... :crazy:

Mvh Swippe

Härligt Swippe!

Ska damen följa med? Jag misstänker att det blir svårt att övertyga fru Chang att hon bör delta. Att andra thaidamer ska dit lär underlätta...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det är väll klart att flickorna ska me.så man kan få lite saftigare teleräkningar ha ha.

ps.  :preved: e fru chang nervös å träffa okända thaidamer :bag:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får se om jag hinner med. Kommer att dela ut valsedlar eftersom det är sista dagen för att rösta till EU-parlamentet. Hjälper Piratpartiet att få ut valsedlar till vallokalerna i Partille.

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

I runda slängar 1 månad för tidigt för att jag skall kunna närvara, synd.

Hoppas att ni får en trevlig träff!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Ja, det är förvisso val till EU-parlamentet 7 juni. Men det kan man väl hinna med innan 14.00? Min vallokal är öppen 08.00-21.00.

Jag uppmanar alla att rösta som dom tycker. Vår demokratiska rättighet!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

kanske en fördel å förtälja vilken dag å månad å så det skulle inträffa i så fall för dom som är långtifrån ska ev kunna ta sig dit

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lördag e det sol enl 5 prog tanten slutar 16.00 kan du komma då farang? måne?mmmmmm :drinks::dance1:

Quote

Visst, vi kan spika tid och plats på torsdag! Efter nyheternas väderprognos cirka 20.00.

Herr Chang har talat.

Får se, hoppas på det :)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang! Japp damen följer med. :great:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...