Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Quote

Jag har nu officiellt börjat packa väskan  :drinks:

Härligt, så du har tagit ett officiellt beslut att besöka din gamla hemstad igen då, bra jobbat!!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 162
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    53

  • Herr Chang

    24

  • Farang

    14

  • Bibben

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Quote

Ser fint ut, hoppas du inte packar ner kamelen också bara . 5

Skall väl inte behövas, du känner väl några pök?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Jag börjar bli orolig det är ju en del som vill ha besked.men du får väll ringa å påminna att i dag e det Torsdag så inte gurkan31 får nåt å skratta åt :D

5 Hahaha det blir nog inget Mr Clion :D:D:D:D   3-1

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Shitt va e bossen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Shitt va e bossen

Alltid redo med sin IPHONE !!!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hehe,

Har varit strängt upptagen med fru Chang... duger det som ursäkt ;-)

Jag tycker vi kör i Slottsskogen 14.00 söndag 7 juni. Enligt min mening ser väderleken acceptabel ut, om ej perfekt. Ta med jacka likt Farang! Plus den mat och dricka man vill ha... funderar själv på om jag ska behöva ta med en engångsgrill för mina patetiska grillkorvar? Eller är det någon som tar med riktig grill?

Jag föreslår att vi samlas vid gamla polisstugan (så att eventuellt redan överförfriskade kan tas om hand ;-) Lämplig hållplats för spårvagn och buss är Linneplatsen, sen går man bara inåt parken. Det blir ett vägskäl så småningom och då tar man till höger uppför backen. Någonstans vid krönet av denna backe finns gamla polisstugan och där väntar vi. Och sedan hittar vi lämpligt ställe att slå oss ner på!

Bättre vägbeskrivning av den som förstår mottas tacksamt!

Och ja, det är en annan tillställning på lördagskvällen som arrangören själv får berätta om utifall han känner för det. Men jag ska inte bli för sen där, har ju dessutom tänkt rösta i EU-valet innan jag går till Slottsskogen!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Huga vad ligger det????nu får han sej ett skratt igen gurkan41

e det där fågelhuset ligger?

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fick just reda på att cihlakken jobbar på sönda(fult på hotellet) men jag kan komma 17.00 efter jag hämtat henne .annars hade jag hoppats på Lörda

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja jag ska nog hitta.men hur hitta er om jag kommer vid 17.00

jag brukar hålla till vid gräsplanen framför björngårdsvillan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Phuket18.5

en tanke slog mig direkt

- tycker ni passar på Kasper-teatern  :D:D:D

men det kan jag väl inte skriva  :no:

Phuket 18.5  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tack för tipset den va bra vi tål såna joks  :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dom har ingen så fin park i staaaden :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Ja, framför Björngårdsvillan blir nog bra, om det inte redan är för mycket folk där. Men med tanke på väderprognosen är det nog ingen större risk för det. Men vi samlas som sagt vid Polisvakten, så får vi se hur det ser ut.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessa forumister passar alldeles utmärkt i en monter på Naturhistoriskamuseet.

Omonterade Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å där står du din fågelskrämma på första parkett :D

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja välkommen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det se ut å bli fint väder alla glada  :dance1::drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

14:00 vid polisboxen i slottsskogen..de e de som gäller eller?

Jajamän! Jag kommer att vara där i varje fall!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir inget för min del!

Jag jobbar hela dagen på samma hotel som clions fru!  ;)

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror träffen ägde rum inomhus istället för ute. Bilden är från idag ca, 14:00

13765_49da101db28ca67b44c24562f86491acc5

13765_49da101db28ca67b44c24562f86491acc5

Link to comment
Dela på andra sajter

Vädret har inte varit det bästa här i Götet. Lite regn, lite blåst, lite mörka moln och lite sol... Fullt upp med valet för mig så jag har inte hunnit med att deltaga idag. Också nyfiken på hur det har varit/är...

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...