Jump to content
IGNORERAD

Bargirls


Markus1231

Recommended Posts

Tallviking

Jag blev bjuden på en lyxmiddag och har fått present av en kvinnlig bilsäljare som jag dessutom hamnade i säng med en natt

Är jag prostituerad då eller ?

Finns nog inga definitioner som håller inom detta ämne och varje person gör nog olika definitioner beroende på egna åsikter och värderingar

Så det blir ganska fruktlöst att diskutera detta ämne för ingen blir nöjd och alla hävdar att de andra har fel som inte tycker som dom själva

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 131
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    24

  • ban99arne

    10

  • Avregistrerad clion

    9

  • Herr Chang

    8

Mest aktiva i denna tråd

Menade naturligtvis inte glädjeflicka.. menade hοra (som var det jag skrev).

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Var e broder. detta är en tråd som han slänger sej över :clapping:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Så om jag säger att 98% av bartjejerna säljer sig, ljuger jag då?

Sen bara för att dom står i en bar, så kan man inte räkna dom som prostituerade?

Var går gränsen, 1 gång/dag eller 2 gånger/dag?

Väntar på ett svar får Nobuzz..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Quote

Välkommen Broder Tuk Tuk.Anar jag en viss bitterhet

Du är välkommen till götet slottskogen till helgen skulle va roligt o träffa dej.men lilla noi tar väl all tid?

Man kan ibland misstänka en viss BiTTerhet hos BTT, men jag tror mer på att han är väldigt luttrad.

Visst vore det kul om BTT kom till vår lilla tillställning i Göteborg!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Isaan Butterfly

Svar till No Buzz

Jag menar att det är inte någon större skillnad på  `bargirls` och andra kvinnor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja det skulle va roligt.e han från götet?

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag blev bjuden på en lyxmiddag och har fått present av en kvinnlig bilsäljare som jag dessutom hamnade i säng med en natt

Är jag prostituerad då eller ?

Ja, det vill jag nog påstå. Ditt nickname låter ju lite gigolo.  :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Chang!

Nej bitter har jag aldrig varit. Har det egentligen ganska bra. Kan åka tre månader om året till Los, supa och pippa.

Vill jag kan jag lätt hitta ett kneg så jag kan stanna länge i Thailand, äta khao Pad när jag vill och träffa nya små Noier varje dag.

Jag slipper en gnatig och humörsvängande thaitjej ständig över mig som bestämmer vad jag ska och inte ska göra. Jag slipper skicka stålar till släkt o vänner i Los. Jag slipper dyra husköp.

Jag kanske tänker annorlunda om 10 år, men så länge nöjer jag mig med shorttimepussy o sangsom.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vill jag kan jag lätt hitta ett kneg så jag kan stanna länge i Thailand, äta khao Pad när jag vill och träffa nya små Noier varje dag.

Javisst! Och att du istället är i Helsingborg beror på att du saknar dina tomburkar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det är nämligen också att dömma tjejerna. Fast på ett sätt de ("på tjejernas sida") inte fattar.

Därför är det rätt viktigt att betona skillnaden mellan att "gå med farang" och att "sälja sig".

Knappt någon av dom tjejerna som gått med mig har fattat svenska så spelar ingen roll hur man betonar det

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gått med dig? Trodde du alltid låg dubbelvikt över en moppetaxi när du blev hemskickad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gått med dig? Trodde du alltid låg dubbelvikt över en moppetaxi när du blev hemskickad.

ssssshhhhhh  :oops:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag blev bjuden på en lyxmiddag och har fått present av en kvinnlig bilsäljare som jag dessutom hamnade i säng med en natt

Är jag prostituerad då eller ?

köpte du nån bil då?

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

finns säker en del bargirls som inte säljer sig. i varje fall säger de så själva.  :crazy:

inte lätt att hitta tjejerna med "hög moral" i barvärldens hav av lögner.

det är många trevliga tjejer i barerna. det är lätt att fastna för en eller några men har man en gång sålt sin kropp så är det lätt hänt att de gör de igen på det ena eller andra sättet när problem bankar på dörren.

ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Quote

köpte du nån bil då?

Jag köpte 5 st för hon var bra !  :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

finns säker en del bargirls som inte säljer sig. i varje fall säger de så själva.  :crazy:

inte lätt att hitta tjejerna med "hög moral" i barvärldens hav av lögner.

det är många trevliga tjejer i barerna. det är lätt att fastna för en eller några men har

man en gång sålt sin kropp så är det lätt hänt att de gör de igen på det ena eller andra

sättet när problem bankar på dörren.

Håller med. Det är inte lätt. Speciellt inte om man inte ens kan prata med tjejerna.

Jag skulle nog vilja påstå att det inte finns så många faranger alls som verkligen vet vad

tjejerna tycker och tänker, och ens kan bilda sig en uppfattning om deras moral.

Oavsett om tjejen jobbar i bar eller annanstans.

Hur många faranger vet ens vad god moral är för något i Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja jag bryr mej inte vad tjejen har arbetat med bara hon är snäll o trevlig.

E det någon skillnad på en tjej från Thailand som har vart med 30 killar och skickat pengar till mamma barn.

eller en svenska som har vart med 30 killar som man har köpt alt möjligt till :rtfm:

Nä, det är ingen större skillnad... förutom att det nog snarare kan vara 300  ;) Och jag föredrar likt förbannat en thaitjej som varit med oavsett hur många snubbar, framför hennes svenska motsvarighet. Skål  :drinks:

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägger in en länk. Är ju om Fillipinerna, men samesame no differnt.

http://www.angelesci...bargirlese.html

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Tokotha Thong

noBuzz:

Vad anses vara god moral i Thailand?

Please, bilda mig.

:wai:

TT

Pattaya - "Lite finare", "Lite bättre".

It`s nice to be important but it`s more important to be nice

Link to comment
Dela på andra sajter

Tokotha Thong

noBuzz:

Synd!

Jag får fortsätta var omoraliskt moralisk.

Jag frågade Aoy om thailändsk moral och hon bara stirrade frågande på mig.

Kanske får ta det som en ledtråd.  :whistle:

:wai:

TT

Pattaya - "Lite finare", "Lite bättre".

It`s nice to be important but it`s more important to be nice

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe

Hmmm. att vara omoraliskt moralisk.. är det bra?

Efter 4 öl har jag svårt att förstå vad det betyder. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...