Jump to content
IGNORERAD

Ray Price en förebild

Guest larbejo

Recommended Posts

Guest larbejo

Har just hittat en gammal  countrysångare,Ray Price,och det svänger ganska bra om denna drygt 80-åriga gubbe,på youtube. Vad har detta med Thailand att göra? Kanske det att livet inte är slut efter vissa årtal,det finns alltid möjligheter även om du är 60,70, 80,90,resa och hitta en ny kvinna?

Dela på andra sajter

Sen Ska då kvinnan inte vara äldre än 20-30 år..

Det är äkta kärlek!!

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Sen Ska då kvinnan inte vara äldre än 20-30 år..

Det är äkta kärlek!!

Rock on!

Du slog huvudet på spiken där Sangwal. Självklart är det äkta kärlek :crazy: från de unga damerna :whistle: du kan väl inte mena att de är ute efter plånboken min :great: klart de älskar mig även om jag skulle vara en fattig vattendrickande farang, eller hur :diablo::diablo::diablo:

:wai::whistle: herr gubben har sagt sitt :whistle::wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Klart dom gör gubben.. :)

Rock on!

:whistle::whistle: Tack, blev orolig att det bara var jag som trodde på äkta kärlek från alla thaidamer. :whistle::whistle:

:wai: gubben :wai:

Förresten, du har fått en +-karma från mig för ditt första svar.

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

• 7 månader senare...
Guest larbejo

Jag kör om denna tråd,de svar jag fick tidigare för väl inget framåt. Gå in och titta på denna gamle man Ray Price och känn hur det svänger,helt fantastiskt hur han kompis med Hank Williams(död 1952), svänger runt med musiker år 2009 Dessutom så låter det bra!

Obs! de vanliga personerna som har till sin livsuppgift att märka ord meningsuppbyggnader. mm .eller vill klanka ner kan väl skippa detta. Trevligt med positiva svar

Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej BBJ! det var denne gamle gentleman jag menade,men data kunskaperna felade(att kopiera filer).Vad man än tycker om musiksmak så är det ganska märkligt att man kan hålla denna klass i så höga år

Sedan svar till Bananus. Jag trodde att ditt intresse hörde till prepubertala anala funktioner,men kanske du har utvecklats och numera gillar finska muschtasprydda kotoyer som visas i ditt inlägg.

Kan tilläggas att jag träffat både Numminen och hans dragspelare i verkliga livet.Dragspelaren är knappast någon kotoy. Men det vet ju inte du Bananus. Trist om du blev kåt på honom

Dela på andra sajter

Klart dom gör gubben.. smile.gif

Rock on!

whistle.gifwhistle.gif Tack, blev orolig att det bara var jag som trodde på äkta kärlek från alla thaidamer. whistle.gifwhistle.gif

jap.gif gubben jap.gif

Förresten, du har fått en +-karma från mig för ditt första svar.

Du är väl drogfri om jag förstått det rätt ? Du köper väl inte sex, utan bara vatten??

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...