Jump to content
IGNORERAD

Miljösatsning i Thailand


Jive

Recommended Posts

On 2019-09-06 at 19:08, skrev Kingen:

Thailändska ledare har svart bältet i mycket snack lite verkstad. Den dagen majestätslagarna försvinner och korruptionen börjar tas på allvar så kanske det kan bli ordning på landet. Innan dess, naaa. 

Majestätlagarna är väl den lag som verkligen fungerar klockrent! Ibland hinner de nästan inte öppna käften innan de åker in och åker de in brukar det bli med råge.

Dagen korruptionen tas på allvar kan vi nog bara drömma om. 

Återstår att se hur plastpåseförbudet efterlevs. Har själv inte så stora förhoppningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    8

  • Wuttan

    5

  • Captain Morgan

    3

  • andrejsdenruskige

    1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 minut sedan, skrev Wangthong:

Majestätlagarna är väl den lag som verkligen fungerar klockrent! Ibland hinner de nästan inte öppna käften innan de åker in och åker de in brukar det bli med råge.

Dagen korruptionen tas på allvar kan vi nog bara drömma om. 

Återstår att se hur plastpåseförbudet efterlevs. Har själv inte så stora förhoppningar.

Ja, yxlandet går från klarhet till klarhet. Mig spelar det inte nån roll då jag aldrig kommer bosätta mig i yxlandet och så är det även för frugan. Lutar mer och mer åt att ta halva året i Portugal,Malta eller Spanien när det är dags för pension, iaf länder som man känner sig välkommen till. Yxlandet, får bli en månad om året eller vartannat år i fortsättningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Jaha då har born41 lyckats svara på något jag sett under min första resa 2005 . Då såg jag hur en unge hade fått en färgglad läsk i just en plastpåse med sugrör. Såg så onödigt och onyttigt ut.

Håller med  hakancnx om att nerskäpningen kommer att hålla på till dess att det byggs sopförbränningsanläggningar.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...