Jump to content
IGNORERAD

En bomb i byn.


Jerker

Recommended Posts

Det var min sambo som berättade om "bomben" en kusin hade träffat kille inte så gammal från Tyskland  han köpte 22 ra 3000 000 bath  :kort: vilken nöt  :D .

Tjejen har en italiensk äldre herre,en kille Australien och den tyska killen samtidigt.

Jag träffade italenska gubben var rejält förälskad sin lilla dona han grät när skulle åka tillbaka innan hade lovat betala för ett hus.

Vad som retar mig mest  :diablo: min lilla darlig och hennes mor tyckte att kusinen gjorde fel ha flera killar samtidigt, men nu låter det som det OK hon har ju 3000 000 bath nu.

Bilden italenska gubben hans lilla dona.

DSC00518.jpg

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, 3 miljoner baht är en hel del.

Undra vad hon tar sig till när Tysken och Italienaren får reda på allt, vem som får henne då?Kanske hon beordar en "fight-to-death"-tävling som hela byn får komma och glo på.

//H

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den matchen vill inte jag missa :whistle: De är duktiga de små liven,överlevnadsinstinkten slår det mesta :yes: och han som betalade 3 mille måste ha åkt på en riktig blåsning,undrar om de andra oxå har pröjsat.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Lilla damen i byn är inte ensam om att blåsa faranger, mitt ex hade en tysk som lovade att bygga ett hus i Tyskland med massagestudio samtidigt som han skickade försörjningstålar. Exet träffade en välbärgad holländare som lovade slanta av en 7/11 butik i stan, och samtidigt skicka försörjningspengar. Stackars tysk, han lär aldrig se skymten av vare sig henne eller stålarna. Himla tur att man han dra innan den skiten startade.

Somnamna va ordet! :whistle:

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Har sett en thai-tjej här i Sverige bete sig liknande

3 olika män i Sverige samtidigt som hon jagade pengar från

Och hon skröt för alla sina thaitjej-kompisar här i stan om alla pengar hon hade i Thailand och hus etc

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis! Det är just det som är det stora problemet, skryta över hur mycket man lyckats komma över och vips har andra mindre nogräknade damer klart för sig att "farangen kan man dra vid näsan utan att det gör nåt", ingen tycker ju att damen gjort fel!  Skrämmande men tyvärr alltför sant.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Man fattar bara inte hur blåögda vissa faranger är som går på en sån tjejs snack bara

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Kärleken är blind och K¤ken har inga ögon...

En tjej i vårt kvarter i Bkk fick ett internetkafé betalt av sin åldrande Canadensiske pojkvän, sen frågade hon mig om hjälp med sin Svenske pojkvän...

Inte mina problem, men jag har inte gått dit igen.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja så kan det gå.

Mitt ex lurade av en fd, kompis på först ett hus på 3,8 mille thb, sen en Dimakk på 750´000, sen ytterligare många tusen på diverse olika påfund.  :crazy:

Nu bor han hos farsan och är 44år :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Somnamna va ordet!

Håller inte riktigt med om det. Har själv inte trillat dit men förstår att det är lätt hänt

Kärleken är blind !!  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Oj, 3 miljoner baht är en hel del.

Undra vad hon tar sig till när Tysken och Italienaren får reda på allt, vem som får henne då?Kanske hon beordar en "fight-to-death"-tävling som hela byn får komma och glo på.

//H

[/quot

Killen som har mest pengar  "vinner" sen hur länge det varar .. hennes familj är lite ö kända för spela och dricka  :drinks: så pengarna tar nog slut snart.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Tur att ingen på detta forum har blivit lurad någon gång. Då hade han fått höra både det ena och det andra. Alla på MPR är smarta killar. det är ju för väl.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tur att ingen på detta forum har blivit lurad någon gång. Då hade han fått höra både det ena och det andra. Alla på MPR är smarta killar. det är ju för väl.

:D:D:D:D:D

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...