Jump to content
IGNORERAD

Bilar och mat (om man kan kalla det mat)


Surin P3

Recommended Posts

Skärp er nu, Kenneth4618 och Stefan5300. 2 vuxna karlar som tjattrar som 3-åringar dag efter dag på ett forum i cybervärlden.

Jag gillar er båda utan att ha träffat er IRL och NI skulle säkert ha kul ihop om ni träffades.

Istället låter ni någon skitsak som hände för xxx månader / år sedan påverka er så ni blivit "2 bittra gubbar" som tar varje tillfälle att ge er på varandra och vi andra får om och om igen läsa samma trams. Visst, det finns värre personer här på nätet men dom har jag kanske aldrig sett en bättre sida av men ni två var några av de bättre på forumet för ett par år sedan.

Kom igen, ryck upp er. Vänd andra sidan till ifall den andre tjattrar.

 

Krama varandra nu och gå vidare i livet!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    27

  • Kenneth4618

    18

  • Alarik

    10

  • Soengsang

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

9 timmar sedan, skrev Jolo:

Skärp er nu, Kenneth4618 och Stefan5300. 2 vuxna karlar som tjattrar som 3-åringar dag efter dag på ett forum i cybervärlden.

Jag gillar er båda utan att ha träffat er IRL och NI skulle säkert ha kul ihop om ni träffades.

Istället låter ni någon skitsak som hände för xxx månader / år sedan påverka er så ni blivit "2 bittra gubbar" som tar varje tillfälle att ge er på varandra och vi andra får om och om igen läsa samma trams. Visst, det finns värre personer här på nätet men dom har jag kanske aldrig sett en bättre sida av men ni två var några av de bättre på forumet för ett par år sedan.

Kom igen, ryck upp er. Vänd andra sidan till ifall den andre tjattrar.

 

Krama varandra nu och gå vidare i livet!

Kan hålla med om att det är tramsigt det vi håller på med och jag är på inget sätt oskyldig men början till det tramset kan ju Kenneth berätta om och och då hela berättelsen. Att jag sedan blivit vresig forumets bitterfitta och nästan helt slutat att lägga in bilder beror på andra saker bland annat att det finns ett gäng som mer verkar gilla att leta fel i andras inlägg än att bidra så mycket själva med något vettigt och sedan att jag mer eller mindre hånades för min diabetes och hälsa spädde på min tjurighet, vad ska gränsen gå för vad som skrivs, vet saker som jag aldrig skulle få för mig att skriva om. Sedan finns det en fegis på forumet som ändrar mitt smeknamn till bland annat S5300, stefan53 i inlägg som han kanske tror att jag inte läser för skrivs det Stefan5300 så kommer det i mina notifikationer.

 

Krama Kenneth nä tror inte de men vem vet vi kanske springer på varandra i Udon i December men jag får väl försöka undvika honom på forumet för stämningens skull.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

skrivs det Stefan5300 så kommer det i mina notifikationer.

Nja där har du allt fel.

Stefan5300 skriver jag nu, och det kommer inte i dina notifikationer.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

krivs det Stefan5300 så kommer det i mina notifikationer.

Nu sätter jag @före ditt nick @stefan5300 för JAG vill att det ska komma i dina notifikationer.

 

Att man förkortar nick, är av ren smidighet att skriva, särskilt siffernick.

Tex Sigha711 S711, eller Boa52 B52.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Nu sätter jag @före ditt nick @stefan5300 för JAG vill att det ska komma i dina notifikationer.

 

Att man förkortar nick, är av ren smidighet att skriva, särskilt siffernick.

Tex Sigha711 S711, eller Boa52 B52.

Där har du fel, det har inte kommit någon notis

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev stefan5300:

Där har du fel, det har inte kommit någon notis

Nej har inte fel notis kommer då man sätter @före nick, du har ev. i dina inställningar att inte ta emot notis då ditt nick ”taggas”

 

 

 

 

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nej har inte fel notis kommer då man sätter @före nick, du har ev. i dina inställningar att inte ta emot notis då ditt nick ”taggas”

 

 

 

 

Jag vet väl att jag läst "du har nämnts i ett meddelande". 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev stefan5300:

Jag vet väl att jag läst "du har nämnts i ett meddelande". 

Jo, det kommer upp då man sätter @ före nicket, möjligt att det finns inställning för att stänga den notisen.

 

@stefan5300

 

AEF64B95-6C70-4F6D-9921-91F94A6D78E1.jpeg.444fefa0886983df4e9786a08d006832.jpeg

 

492C6CD4-F1F5-4A77-8A18-F0A575ACF88A.jpeg.1ad88c51414fbf1c758bb202b6d0ffdc.jpeg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev stefan5300:

jag får väl försöka undvika honom på forumet för stämningens skull.

Försök att hålla det också. Du verkar ha lite svårt för det

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Soengsang:

Jo, det kommer upp då man sätter @ före nicket, möjligt att det finns inställning för att stänga den notisen.

 

@stefan5300

 

AEF64B95-6C70-4F6D-9921-91F94A6D78E1.jpeg.444fefa0886983df4e9786a08d006832.jpeg

 

492C6CD4-F1F5-4A77-8A18-F0A575ACF88A.jpeg.1ad88c51414fbf1c758bb202b6d0ffdc.jpeg

Skriv vad du vill, jag vet vad jag har läst i mina notifikationer. Förövrigt är det idoten B som brukar att förkorta mitt nick.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev stefan5300:

Skriv vad du vill, jag vet vad jag har läst i mina notifikationer. Förövrigt är det idoten B som brukar att förkorta mitt nick.

Ja du skriver ju själv att du läst i dina notifikationer att du omnämns, så inte mycket att diskutera, men nu vet du hur det funkar.

 

Vem är idi*ten B?

Ingen sifferkombinationsgubbe gissar jag, då är det bara han med frukosten kvar?

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ja du skriver ju själv att du läst i dina notifikationer att du omnämns, så inte mycket att diskutera, men nu vet du hur det funkar.

 

Vem är idi*ten B?

Ingen sifferkombinationsgubbe gissar jag, då är det bara han med frukosten kvar?

Nä varken Batting, BTT eller Boa52 som flera här gillar så skarpt.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Försök att hålla det också. Du verkar ha lite svårt för det

Nu försökte du få igång mig men tji fick du det gick icke.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev stefan5300:

Nä varken Batting, BTT eller Boa52 som flera här gillar så skarpt.

Ahhh det är @Bibben du benämner med i-ordet?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev stefan5300:

Nä varken Batting, BTT eller Boa52 som flera här gillar så skarpt.

Men nu gör ju du samma fel, han heter inte BTT här på MPR utan @broder tuk tuk ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Benriach:

Men nu gör ju du samma fel, han heter inte BTT här på MPR utan @broder tuk tuk ...

Huvudet på spiken där Ben.

Fegisar som förkortar nick var det någon som sa🤣🤣🤣🤣🤣 usch vilket otyg.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ahhh det är @Bibben du benämner med i-ordet?

Det får väl stå för dig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Benriach:

Men nu gör ju du samma fel, han heter inte BTT här på MPR utan @broder tuk tuk ...

Vad jag har läst på forumet så skriver väl de flesta BTT.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-08-28 at 08:05, skrev Kenneth4618:

Försök att hålla det också. Du verkar ha lite svårt för det

Detta inlägg var väl riktigt onödigt eller vad tycker du själv?

 

Jag tycker det är starkt gjort av Stefan att förstå att vi andra kanske är less på ert tjafs men du verkar inte riktigt förstå det ännu..... 

 

Kom igen nu Kenneth! :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Jolo:

Detta inlägg var väl riktigt onödigt eller vad tycker du själv?

 

Jag tycker det är starkt gjort av Stefan att förstå att vi andra kanske är less på ert tjafs men du verkar inte riktigt förstå det ännu..... 

 

Kom igen nu Kenneth! :-)

Varför då?  Det var han som började i denna tråd och jag hade redan slutat kommentera honom sedan en tid tillbaka. 

Hoppar man på mig så svarar jag., och det kommer jag att forsätta med oavsett vad du tycker

Men då hoppar alla muppar på mig istället för den idi*ten. 

Jag tar inte emot skit från någon,  har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Tror jag inte du heller gör

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Varför då?  Det var han som började i denna tråd och jag hade redan slutat kommentera honom sedan en tid tillbaka. 

Hoppar man på mig så svarar jag., och det kommer jag att forsätta med oavsett vad du tycker

Men då hoppar alla muppar på mig istället för den idi*ten. 

Jag tar inte emot skit från någon,  har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Tror jag inte du heller gör

 

Jag tänker inte starta något tjafs med dig. Jag framförde bara att jag (med flera) var trötta på ert "gnabbande".

 

Det finns dom som är värre än er men jag har varit med så länge att jag vet att NI två kan bättre.

 

Vill du fortsätta försöka få igång Stefan då han sagt att han skall försöka hålla sig borta så får vi hoppas att Stefan kan vara den mer vuxna och nonchalera det.

 

Jag tar "skit" lite titt som tätt. Om man skulle haka upp sig på minsta lilla sak så skulle livet vara ganska bittert och deprimerande. Roligare för både mig och dem jag umgås med om jag lägger energin på mig / oss.

 

Men vi får alla tycka och tänka som vi vill. Lycka till i striden mot livets orättvisor, dess muppar och idi*ter.

 

Jag hoppas vi ses IRL nāgon gång då jag tycker att både du och Stefan verkar vara härlig människor.

Trevlig kväll!

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev Jolo:

Jag tänker inte starta något tjafs med dig. Jag framförde bara att jag (med flera) var trötta på ert "gnabbande".

 

Det finns dom som är värre än er men jag har varit med så länge att jag vet att NI två kan bättre.

 

Vill du fortsätta försöka få igång Stefan då han sagt att han skall försöka hålla sig borta så får vi hoppas att Stefan kan vara den mer vuxna och nonchalera det.

 

Jag tar "skit" lite titt som tätt. Om man skulle haka upp sig på minsta lilla sak så skulle livet vara ganska bittert och deprimerande. Roligare för både mig och dem jag umgås med om jag lägger energin på mig / oss.

 

Men vi får alla tycka och tänka som vi vill. Lycka till i striden mot livets orättvisor, dess muppar och idi*ter.

 

Jag hoppas vi ses IRL nāgon gång då jag tycker att både du och Stefan verkar vara härlig människor.

Trevlig kväll!

 

Jag ville inte få igång någon utan bara påpeka att hålla det han skrev.

Nu för jag ingen strid mot livets orättvisor med mera då jag har ett fantastiskt bra liv med en härlig fru och många vänner. Dessutom  ett kul jobb som egenföretagare fast jag är pensionär

Man kan inte heller gilla alla och  jag är så gammal att jag inte behöver ta skit.

Skulle gärna träffa dig IRL någongång

Det är en träff i Uppsala den 21/9 med många trevliga MPR medlemmar

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Åter till topic.

 

Äta i bilen är väl ungefär samma klass som att sätta på sig ett par foppatofflor?! :)

 I vår bil kommer inte ens ett par foppatofflor in i! ;)

 

 

 

 

53429978_3048821908476748_3910673366318579712_n.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

 

Endast vatten är tillåtet i mina bilar, allt annat äts och dricks utanför bilen. Punkt slut!

 

Dock om frugan kör, så får jag dricka öl i bilen eftersom jag har dispens.

 

Note. Efter en helg så sätt vi och fikade på jobbet, och pratade om vad vi hade gjort i helgen. Jag berättade att jag bland annat vaxat bilen. Fick då frågan, "har du inte tjänstebil?" Skall man inte sköta en tjänstebil?  

 

Ha en kanonbra dag! :)

:wai:

Ändrades av stjp8729
Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

 

Jag ville inte få igång någon utan bara påpeka att hålla det han skrev.

Nu för jag ingen strid mot livets orättvisor med mera då jag har ett fantastiskt bra liv med en härlig fru och många vänner. Dessutom  ett kul jobb som egenföretagare fast jag är pensionär

Man kan inte heller gilla alla och  jag är så gammal att jag inte behöver ta skit.

Skulle gärna träffa dig IRL någongång

Det är en träff i Uppsala den 21/9 med många trevliga MPR medlemmar

 

Jag har tyvärr ingen möjlighet att komma dit.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...