Jump to content
IGNORED

Tighta lårben, pelare och dompa

Benriach

Recommended Posts

• Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Benriach

107

• andrejsdenruskige

12

• B747

6

• M33

4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Så, lite lajv and halfdirect. Började med lite macadamianuts o dompa, gött. Sedan lite förförförrätt, canaper av olika slag, gött. Sedan äntrade NegerKalle, och vilken hjälte helt underbar tillsa

Efter en 1,5 h taxiresa så har det dock blivit stödvila i några timmar, men nu jävlar är det dags att insupa lite äkta thailändsk kultur och då finns det ju inget mer gediget än en tallrik ugglevingar

Gjorde en liten gubbafint vid pelaren vid gaten och vips så stod jag här och såg bortkommen ut. Jaja, bara att leta reda på ett ledigt stutabås och här ska jag nog trivas trots att det inte är bulkhe

Posted Images

Broskan
1 timme sedan, skrev Benriach:

Så, efter många om och men så har jag kommit hem och tillbringat en natt i min egen säng.

Kommer kanske lite kompletterande bilder vid senare tillfälle, men för nu får jag tacka för visat intresse.

På återseende...

Stort tack för att vi fick följa dig under resans gång 👍

//Broskan

• Ge karma 3

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

• Create New...