Jump to content
IGNORERAD

Snåla svenskar och korkade norrmän


Joints

Recommended Posts

Ut med all dricka i lilla kylskåpet som har en sånadär klisterlapp på. In med snuset, o bärs inhandlat på 7 eleven o familymart.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    8

  • Mango

    8

  • Joints

    5

  • buriram

    2

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Ut med all dricka i lilla kylskåpet som har en sånadär klisterlapp på. In med snuset, o bärs inhandlat på 7 eleven o familymart.

C;D

Det har man ju provat på med  :drinks:

IMG_0734.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

varför dessa ständiga påhopp å påstå att en öl är skit å en annan är bätre då det ju är individuelt själv föredrar jag chang för att den är kraftigare smak men har förståelse för dom som heldere dricker öl som inte har samma kraftiga smak med det är inget fel på nån av ölerna fördet. så lägg av å klanka ner iutan säg istället så här jag tycker inte om den ölen  på grund av bla bla bla. men lägg av å klanka ner.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Halloj Mantra.

Det är ungefär som när man åker hoj. Kör man italienskt så sjunger man hata japaner, åker man Honda så klankar man på Suziki, kör man H-D så klankar man på allt och alla klankar på H-D, och så vidare. Ingen som tar det på allvar egentligen, jag dricker min Chang och skålar med dom som har Singha IRL.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

kk ha en underbar sommar alla hoppas själv åka ner till yjejen min snart igen. men ekonomin som strulat lol

å tackar

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

varför dessa ständiga påhopp å påstå att en öl är skit å en annan är bätre då det ju är individuelt själv föredrar jag chang för att den är kraftigare smak men har förståelse för dom som heldere dricker öl som inte har samma kraftiga smak med det är inget fel på nån av ölerna fördet. så lägg av å klanka ner iutan säg istället så här jag tycker inte om den ölen  på grund av bla bla bla. men lägg av å klanka ner.

Mantra, jag tror inte ölen tar illa upp om man inte tycker om dem. Det är iallafall inget jag märkt och jag har klagat väldigt mycket över thailändsk öl.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Jag tillhör nog en av få som tycker de flesta ljusa ölsorter smakar i princip lika. Förutom pissvatten som Heineken o liknande...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag tillhör nog en av få som tycker de flesta ljusa ölsorter smakar i princip lika. Förutom pissvatten som Heineken o liknande...

Hm...det tyder på bra smaksinne.men samtidigt inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stå på dig Farang. Tycker om dina kommentarer och njuter av den livserfarenhet du har från Thailand och som du delar med dig av. Vill höra mer historier från den tid du levde i landet.

Tycker Singha är en god öl, men får en saaaaaaatans halsbränna av den och föredrar därför Chang

/ Uffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Stå på dig Farang. Tycker om dina kommentarer och njuter av den livserfarenhet du har från Thailand och som du delar med dig av. Vill höra mer historier från den tid du levde i landet.

Tycker Singha är en god öl, men får en saaaaaaatans halsbränna av den och föredrar därför Chang

/ Uffe

Farangen har samlat en massa sköna anekdoter som man kan hitta på nightlife. Helt klart den bästa läsningen på den avdelningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...