Jump to content
IGNORERAD

Ringa till Thailand billigt med mobil


swebat

Recommended Posts

Hej

Undrar om det är någon här på forumet som testat denna operatör!?

http://www.operatoro...CFQQ9ZgodcmBV3Q

Själv ringer jag med starkortet hemifrån, men vill kunna ringa billigt från min mobil

när jag är på jobbet, mkt smidigare.Idag om jag ringer frå mobilen ligger taxan på 20 kr/ p min  det är horribelt dyrt och helt uteslutet.

Som sagt någon som testat denna tjänst?

mvh swebat

You can do it

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte testat den tjänsten.

Har själv Halebop på mitt svenska mobil abb, kostar 87öre/min landlina/mobil till Thailand.

Annars kör jag också mycket med http://www.voipdiscount.com/en/ när jag vet att det blir långa samtal.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Säger som Honken, vi kör på halebop och VoipDiscount som är helt guldvärt.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag använder mig av Tele2, jobbarkompis, utland och får ringa för 49 öre per minut till thailändska mobiler och för 20 öre per minut till fasta telefoner i Thailand.

utland kostar 87,50 per månad men det känns som det lönar sig i alla fall med tanke på att det rings ca 80 - 90 samtal á ca 20 tim i månaden till Thailand.

ja ni kan se specen i bilden

13235_20090522_212625_jpgdee95adcaa234d1

13235_20090522_212625_jpgdee95adcaa234d1

Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara lite längre tid

Link to comment
Dela på andra sajter

okey... ett klargörande

Har telenorabb på firman, är halebop ett kontantkort eller ett fast abbonemang?

Isf får man ta med sig 2 telefoner till jobbet, en och prata med frugan med (halebop)och en till kunderna  på jobbet (telenor) , känns som ett lite jobbigt alternativ.

You can do it

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

okey... ett klargörande

Har telenorabb på firman, är halebop ett kontantkort eller ett fast abbonemang?

Isf får man ta med sig 2 telefoner till jobbet, en och prata med frugan med (halebop)och en till kunderna  på jobbet (telenor) , känns som ett lite jobbigt alternativ.

Behöver du inte alls, du har bara fel telefon, skaffa tex en Samsung D880, jag är helnöjd:

http://www.gsmmag.co...specifications/

Betalte ca 8000 bath för sådär 8 månader sedan, så den borde ha blivit billigare nu.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejen har ett tele2 abonnemang kommer inte ihåg vad det heter betalar 150kr/mån ringer hur mycket hur länge betalar 49-59 öre per uppkopling/samtal sedan använder hon lycatel asia 1100minuter för hunding.

ringer du 10 min kostar det ca 14-15 öre per min ringer du 1 min ca 59 öre funkar kanon bra .

Själv har jag fast pris tele 2 plus utlands (vet ej priset per måna för detta)  pris ca 39 öre per minut

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...