Jump to content
IGNORERAD

Daeng frågar


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Daeng har pratat med mig nu och jag har lovat henne att försöka hitta en snäll och trevlig man åt henne i Sverige så den som tycker att Daeng verkar vara en söt tjej kan mejla mig så ska jag förmedla kontakten.

 

Daeng är en ärlig och fin tjej som aldrig jobbat i barerna utan enbart sålt glass på BIG C i Udon.

 

Jag bifogar några bilder på Daeng.

 

 

IMG_20190518_173708_resized_20190518_054751280.jpg.32e21799a98cfe02eb27d2a80f8fcf4a.jpgBeautyPlus_20190813003559336_save.jpg.af3f7096f7c066206a25597bce75f2f0.jpg

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    9

  • Kenneth4618

    9

  • Alarik

    7

  • Mankan

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har aldrig varit i Udon, men mina erfarenheter från Pattaya säger mig att med dom ogonbrynen och ogonfransarna kan jag tänka mig att hon har erfarenhet av att sälja mera än glass.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minutes ago, ArneMorales said:

Har aldrig varit i Udon, men mina erfarenheter från Pattaya säger mig att med dom ogonbrynen och ogonfransarna kan jag tänka mig att hon har erfarenhet av att sälja mera än glass.

 

Den typen av ögonbryn och ögonfransar börjar bli allt vanligare även bland fabriksarbetare men helt klart har hon sålt mer än glass. En snabb googling av ”Usha Nailspa” visar att det är en kedja i UAE och då det står ”Deng” på hennes namnskylt får man väl nästan anta att hon jobbade där.

 

Många thailändska (och ännu fler filippinska och vietnamesiska) tjejer jobbar på beauty salons och massageinrättningar i Mellanöstern och övriga Asien. Ibland helt legitima jobb men inte helt sällan med en del extrakurikulära inslag. Inget fel i det, även om en hel del förmodligen utnyttjas rätt rejält.

 

Summa summarum: halvtaskigt trollande från BTT igen.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, broder tuk tuk said:

Daeng har pratat med mig nu och jag har lovat henne att försöka hitta en snäll och trevlig man åt henne i Sverige så den som tycker att Daeng verkar vara en söt tjej kan mejla mig så ska jag förmedla kontakten.

 

Daeng är en ärlig och fin tjej som aldrig jobbat i barerna utan enbart sålt glass på BIG C i Udon.

 

Jag bifogar några bilder på Daeng.

 

 

IMG_20190518_173708_resized_20190518_054751280.jpg.32e21799a98cfe02eb27d2a80f8fcf4a.jpgBeautyPlus_20190813003559336_save.jpg.af3f7096f7c066206a25597bce75f2f0.jpg

Blir du "delägare" vid en eventuell sinsod?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att både ögonfransar och ögonbryn ser naturliga ut. Åtminstone jämfört mot de ögonbryn svenska/västerländska tjejer målar dit med kladdkrita.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är meningen för en gammal snäll och trevlig man från Sverige att ha en relation med en glassförsäljerska? 

 

Han har nyss skilt sig från Märta efter 20år av kärlekslöst äktenskap. 

 

Han vill inte ha någon jäkla glassförsäljerska...

 

Han vill ha ett fullblodsproffs! Som kan svinga sig i lampkroken i hans vardagsrum, suga en pingisboll genom en vattenslang och rida så hårt att en fullblodsarab skulle gå av... det är vad en ensam gammal men snäll och trevlig man från Sverige behöver...

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsett så får BTT sitta i kylskåpet nu en stund för sitt trollande.



Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minutes ago, Nicholas said:

Oavsett så får BTT sitta i kylskåpet nu en stund för sitt trollande.



Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Inte för länge hoppas jag. I brist på riktig underhållning kan ju även en trollkarl vara lite smårolig. Framförallt när han misslyckas med att plocka ut en kanin ur hatten och istället får en flock grodor som hoppar ut ur munnen.

 

Sådana fadäser kan vi simpla åskådare skratta åt och diskutera om länge.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Atom:

Inte för länge hoppas jag. I brist på riktig underhållning kan ju även en trollkarl vara lite smårolig. Framförallt när han misslyckas med att plocka ut en kanin ur hatten och istället får en flock grodor som hoppar ut ur munnen.

 

Sådana fadäser kan vi simpla åskådare skratta åt och diskutera om länge.

 

Delvis så förstås. Underhållning för dem som ser hela bilden.

Det enda bekymret är att cirkuspubliken inte bara består av erfarna, ifrågasättande och alerta vuxna individer, utan även barn utan förmåga till tvivel, testosteronstinna ungdomar som helst vill be hela världen fara dit pepparn växer och äldre som helst bygger vindskydd när förändringarnas vindar blåser.

Så risken finns att en och annan faktiskt köper de lömska korttricken - hur orealistiska de än må vara.

 

11ad.jpg.a23a4409c4cfe382503ece5254750710.jpg

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Atom:

Den typen av ögonbryn och ögonfransar börjar bli allt vanligare även bland fabriksarbetare...

Tror inte det är många fabriksarbetare  i Thailand som marknadsfor sig  med hjälp av hårt målade, hårt klippta eller tatuerade ogonbryn eller losogonfransar.

Detta är väl knep som en del kvinnor som forsoker sälja något, eller sig själv,  tar till.

 

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
9 timmar sedan, skrev Wangthong:

Tycker mig ha sett första bilden tidigare!

Ja jag har också sett dom bilderna tidigare..

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Nicholas:

Oavsett så får BTT sitta i kylskåpet nu en stund för sitt trollande.



Skickat från min SM-N950F 

Ja du blir säkert poppulär bland många medlemmar  när du kan fängsla btt ,det är väl det du är ute efter .

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev kenneth073:

Ja du blir säkert poppulär bland många medlemmar  när du kan fängsla btt ,det är väl det du är ute efter .

 

Nej, det är knappast det han är ute efter.

Att vara Moderator är jordens mest otacksamma jobb. (Som någon redan har konstaterat) Man hinner inte skriva någon själv, det är fullt upp med att bevaka alla nyktra och mindre nyktra medlemmar. Troll och dubbelnick. Alla konflikter och horder av mobbare.

Man försöker med alla medel vara så rättvis man bara kan, men man vet innerst inne - att hur man än gör så har man en grupp människor som anser att man gjort fel. Likväl måste man fortsätta, med detta i många avseenden otacksamma (och oavlönade)  jobb.

Kan vara på sin plats att fundera lite innan man slänger en rutten paj i fejset på någon annan.

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med ,men nu är det btt det handlar om ,sååå många andra skulle utvisas för all skit dom håller på med ,inklusive mig själv kanske.

Men btt är ett tacksamt offer att utvisa  för då har man 95% bakom sig .

Finns en del här som skulle ha utvisats många gånger om ......

Btt har ett ett trevligt bemötande mot många andra här som uppför som små skitungar som gnäller så fort han gör ett inlägg och det är ren o skär mobbning det handlar om 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Daeng har pratat med mig nu och jag har lovat henne att försöka hitta en snäll och trevlig man åt henne i Sverige så den som tycker att Daeng verkar vara en söt tjej kan mejla mig så ska jag förmedla kontakten.

 

Daeng är en ärlig och fin tjej som aldrig jobbat i barerna utan enbart sålt glass på BIG C i Udon.

 

Jag bifogar några bilder på Daeng.

 

 

IMG_20190518_173708_resized_20190518_054751280.jpg.32e21799a98cfe02eb27d2a80f8fcf4a.jpgBeautyPlus_20190813003559336_save.jpg.af3f7096f7c066206a25597bce75f2f0.jpg

Jag är intresserad!

Tar hon den i tvåan, och hur ställer hon sej Bukkake?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

Jag är intresserad!

Tar hon den i tvåan, och hur ställer hon sej Bukkake?

 

MVH

Har aldrig försökt i 2an och för mig framstår det som ett sjukt beteende att få skit på pi-en, även om en kondom används.

2an är kroppens mest bakterietäta område samtidigt sin ollonet är det mest infektionskänsliga området för män.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev born41:

Har aldrig försökt i 2an och för mig framstår det som ett sjukt beteende att få skit på pi-en, även om en kondom används.

2an är kroppens mest bakterietäta område samtidigt sin ollonet är det mest infektionskänsliga området för män.

 

Born41

Du växte väl upp då hårbuskarna var tätare än en ryamatta och allt där nere luktade gammal bandymössa.

Tiderna förändras, är inte mycket för röv själv men dör inte nyfiken:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

 

Nej, det är knappast det han är ute efter.

Att vara Moderator är jordens mest otacksamma jobb. (Som någon redan har konstaterat) Man hinner inte skriva någon själv, det är fullt upp med att bevaka alla nyktra och mindre nyktra medlemmar. Troll och dubbelnick. Alla konflikter och horder av mobbare.

Man försöker med alla medel vara så rättvis man bara kan, men man vet innerst inne - att hur man än gör så har man en grupp människor som anser att man gjort fel. Likväl måste man fortsätta, med detta i många avseenden otacksamma (och oavlönade)  jobb.

Kan vara på sin plats att fundera lite innan man slänger en rutten paj i fejset på någon annan.

 

 

 

 

 

Om det nu är så jävligt att vara moderator varför inte sluta och skaffa en annan hobby,  varför låser du inte konflikttrådar och stänger av dessa horder av mobbare?

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev kenneth073:

Håller med ,men nu är det btt det handlar om ,sååå många andra skulle utvisas för all skit dom håller på med ,inklusive mig själv kanske.

Men btt är ett tacksamt offer att utvisa  för då har man 95% bakom sig .

Finns en del här som skulle ha utvisats många gånger om ......

Btt har ett ett trevligt bemötande mot många andra här som uppför som små skitungar som gnäller så fort han gör ett inlägg och det är ren o skär mobbning det handlar om 

Så sant skrivet, jag tycker själv att jag gått över gränsen ibland och varit värd några timmar på botbänken men nu var det ju BTT som skrev och är ju ett lätt offer att stänga av, den här avstängningen är nog en av de mest löjliga i mpr´s historia.

 

Men när en moderator är på fyllan och skriver surkuk om andra händer ingenting men i och för sig bra då är ju ordet godtaget på mpr även om det inte är passande.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 hours ago, ArneMorales said:

Tror inte det är många fabriksarbetare  i Thailand som marknadsfor sig  med hjälp av hårt målade, hårt klippta eller tatuerade ogonbryn eller losogonfransar.

Detta är väl knep som en del kvinnor som forsoker sälja något, eller sig själv,  tar till.

 

Nja, håller inte med. Om jag ser på frugans kusiners Facebook, där majoriteten är fabriksarbetare, så skulle jag vilja påstå att runt 90% har tatuerade eller hårt målade ögonbryn. Lösögonfransar har de förmodligen inte till vardags men det är nog tämligen vanligt när de går ut. Det där med att "marknadsföra" sig är också lite annorlunda nu för tiden; att tjejer, och även gifta kvinnor i 40-50 årsåldern, lägger upp stylade bilder på sig själva på sociala medier, helt utan tanke att hitta en man eller pojkvän, är nog ett väldigt vanligt fenomen i både Thailand och många andra delar av Asien och kanske även världen.

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Atom:

Nja, håller inte med. Om jag ser på frugans kusiners Facebook, där majoriteten är fabriksarbetare, så skulle jag vilja påstå att runt 90% har tatuerade eller hårt målade ögonbryn. Lösögonfransar har de förmodligen inte till vardags men det är nog tämligen vanligt när de går ut. Det där med att "marknadsföra" sig är också lite annorlunda nu för tiden; att tjejer, och även gifta kvinnor i 40-50 årsåldern, läcker upp stylade bilder på sig själva på sociala medier, helt utan tanke att hitta en man eller pojkvän, är nog ett väldigt vanligt fenomen i både Thailand och många andra delar av Asien och kanske även världen.

Ok det är deras val.

Vi ser väl det vi vill se.

Känner också en hel del fabriksarbetande kvinnor,  bla min fru och kompissar till henne, men  ingen av dem ingår i de du beskriver.

Själv backar jag alltid nar jag ser sådana kvinnor.  Har alltid focuserat och attraherats av naturlig skonhet och inte påklistrad, tatuerad eller målad.

Foredrar att  betrakta spektaklet med ett leende på avstånd liksom när det gäller en en cabaree, clown, eller hollywoodfilm.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev ArneMorales:

Ok det är deras val.

Vi ser väl det vi vill se.

Känner också en hel del fabriksarbetande kvinnor,  bla min fru och kompissar till henne, men  ingen av dem ingår i de du beskriver.

Själv backar jag alltid nar jag ser sådana kvinnor.  Har alltid focuserat och attraherats av naturlig skonhet och inte påklistrad, tatuerad eller målad.

Foredrar att  betrakta spektaklet med ett leende på avstånd liksom när det gäller en en cabaree, clown, eller hollywoodfilm.

Varför då är de giftiga elller på något annat sätt farliga? Det finns mängder med tjejer och kvinnor här i byn som rakat bort sina buskar till ögonbryn för att tatuera ögonbryn men sedan får de noppa strån ibland, dock är dessa tjejer och kvinnor hur trevliga som helst och totalt ofarliga.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

Varför då är de giftiga elller på något annat sätt farliga? Det finns mängder med tjejer och kvinnor här i byn som rakat bort sina buskar till ögonbryn för att tatuera ögonbryn men sedan får de noppa strån ibland, dock är dessa tjejer och kvinnor hur trevliga som helst och totalt ofarliga.

Självklart är de inte farliga, men var och en väljer väl vem man vill umgås närmare med eftersom man inte kan umgås med alla.

En del av oss faller for rodhåriga, andra for långt hår,  smal kropp- negresser  etc. Konstigare än så är det inte.

``Alla kan väl inte älska alla här i världen`´

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev ArneMorales:

Självklart är de inte farliga, men var och en väljer väl vem man vill umgås närmare med eftersom man inte kan umgås med alla.

En del av oss faller for rodhåriga, andra for långt hår,  smal kropp etc. Konstigare än så är det inte.

``Alla kan väl inte älska alla här i världen`´

Att man inte kan älska alla och att man har olika tycke och smak är helt normalt👍 men att alltid backa för att någon har tatuerade ögonbryn fattar jag inte även är ju trevliga,  jag backar hellre för det inre inte det yttre:declare:.

Jag är sällan snyggt klädd, tjock som fan och tatuerad som en kåkfarare:giggle: men folk vill återkommande träffa mig:D.  

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...