Jump to content
Alarik

ThaiSnack - ett bättre Forum än MPR?

Recommended Posts

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

stefan5300
6 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Kan det va den här mannen du får besok av kanske!!!

Arnold (6).JPG

gästyer arnold (4).JPG

Arnold (4).JPG

Ja jag tycker mig känna igen den busen.

• Ge karma 3
  • Haha 3

Mankan
Posted (edited)
4 timmar sedan, skrev stefan5300:

Jag fick ju en hög med mina cd/dvd där jag lagt ett antal hundra bilder hitskickade av lillebror, bilder som jag av någon anledning glömt kvar i Sverige och som jag börjat titta igenom men det kanske finns matbilder och andra bilder som stör dig och några till så de läggs tillbaka i byrålådan, skönt för då kan jag tillbringa mer tid i köket.

IMG_2926.JPG.66b80f17857ab1691cdeca18640b3a79.JPG.39dfff934aa6339afd507944faa161dc.JPGIMG_2925.JPG.9aa283911cef5cb8c812d3fdc65d6b70.JPG.f738cfe3659ba521174a2dd8111c5785.JPG

Det är ju alltid trevligt med lite tid i köket.

I förra veckan var första gången jag bakade lingonbröd som blev riktigt bra och gott.

IMG_2962.JPG.27d4ad0891662dc629c2fdbd91d2392f.JPG

Sedan får jag finbesök i December av en snubbe som gillar tigerkaka och då har jag övningsbakat så jag kan bjuda på det.

IMG_2958.JPG.79fdc60173dae8b63ff92ded8f9ef4ee.JPGIMG_2960.JPG.2f31e31c9914305ca760fa63e4d09220.JPG

Kul för dig att du har en bildsamling på cd-skivor vad det nu har med mig och mitt inlägg att göra.

Edited by Mankan
  • Ge karma 1
  • Downvote 1
  • Skål 1
  • Haha 3

apknug

• Downvote 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Tommy

Undrar stillsamt hur länge en tråd som denna legat kvar på Thaisnack?

Fast det kanske funkat fint på en klubb för inbördes beundrare?

MVH

• Ge karma 2

Jolo
1 timme sedan, skrev stefan5300:

Vet inte men jag tror inte de, har annat att göra än att tillbringa massa tid framför datorn:fie:, sedan tycker jag att fler kunde lägga in gamla foton som är från 80, 90 och början av 20-talet och framåt, då det verkar att finnas många här med stort thaikunnande och mycket resor hit och då bör det ju finnas mycket foton som ligger hemma i byrålådorna och dräller, för inte gjömde de väl kameran hemma på sina första resor:im_happy:.

Förövrigt så tar jag inte så allvarligt på tråkiga kommentarer, tycker jag kan försvara mig rätt så bra i sådana lägen:im_happy:. Det roliga med minuskarma är att jag tog upp det i en tråd och blev då mycket ifrågasatt men nu så bara haglar det minuskarma och ofta då hämdminuskarma:rotfl:

Självklart ditt val och din tid.

Nu vet du i alla fall att jag uppskattade din tråd och med tanke på att jag fick en del karma då jag skrev att jag saknar den så tror jag att det är fler som gör det.

Jag har åkt till Thailand (och andra länder) "några" gånger men har helt ärligt väldigt få foton. Det beror inte på resmålet i sig utan på att jag är helt värdelös på att stanna upp en sekund och ta foton. Därför är det extra kul med folk som faktiskt gör det....

Ha det så bra Stefan och hoppas våra vägar korsas framöver :-)

• Ge karma 5
  • Fint 1

Esspe
3 timmar sedan, skrev stefan5300:

Vet inte men jag tror inte de, har annat att göra än att tillbringa massa tid framför datorn:fie:, sedan tycker jag att fler kunde lägga in gamla foton som är från 80, 90 och början av 20-talet och framåt, då det verkar att finnas många här med stort thaikunnande och mycket resor hit och då bör det ju finnas mycket foton som ligger hemma i byrålådorna och dräller, för inte gjömde de väl kameran hemma på sina första resor:im_happy:.

Förövrigt så tar jag inte så allvarligt på tråkiga kommentarer, tycker jag kan försvara mig rätt så bra i sådana lägen:im_happy:. Det roliga med minuskarma är att jag tog upp det i en tråd och blev då mycket ifrågasatt men nu så bara haglar det minuskarma och ofta då hämdminuskarma:rotfl:

Vet inte om du såg den här tråden för länge sen. Isf får du en chans till här. Får kanske minuskarma för spam men vem bryr sig ;)

• Ge karma 5

Scandinaviancorner

Kanon tråd från äldre dagar när det var bra och billigt här i landet.  Om det är fler som var med på den tiden så lägg in bilder.

• Ge karma 3

Alarik

På tal om kanontråd.

Är det någon här som har splitsat liket på storseglet?

• Haha 1

stefan5300
6 timmar sedan, skrev Esspe:

Vet inte om du såg den här tråden för länge sen. Isf får du en chans till här. Får kanske minuskarma för spam men vem bryr sig ;)

I sådana trådar skulle man få dela ut dubbla karma👍👍.

• Ge karma 4
  • Haha 2

Esspe
12 minuter sedan, skrev stefan5300:

I sådana trådar skulle man få dela ut dubbla karma👍👍.

Två tummar upp räcker bra :)

• Fint 2

B747
On 2019-08-18 at 07:51, skrev Arnold Layne:

Usch ... den där stämnings-sabotören skulle inte jag vilja ha in på tomten  :D

Tjena Arnold:friends:

• Skål 1