Jump to content
IGNORERAD

Grabbarna som inte har något liv....

Farang

Recommended Posts

Roade mig med att kolla lite statistik här på forumet.

Själv kom jag "bara" upp till 28 dagar, så jag är nog snart på no-life-listan jag med  :bag:

13144_no life_png8f46b6c5c56fabc3e525e31

13144_no life_png8f46b6c5c56fabc3e525e31

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Hahahahaha och min kompis EdvardPOP är nr. 6,nu vet jag med säkerhet att denna undersökning stämmer.hihihihih

Long live the King

Dela på andra sajter

Ingen rolig läsning det där. Nu fick man det bekräftat. Kan nog inte skylla på att någon annan

har varit inne i mitt ställe heller. Hade det på känn vad tråden skulle handla om när jag såg

trådrubriken. Och nu har man t o m statistik på att man inte har något liv. Hade nog väntat mig

att både Lars60 och Banarne(inte illa ment) skulle vart med i toppen.

"Hahahahaha och min kompis EdvardPOP är nr. 6,nu vet jag med säkerhet att denna undersökning stämmer.hihihihih"

Ja, de va la roligt  ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Den gode herr Poppe har varit medlem i ca 330 dagar. Vilket innebär sammanlagt 7920 timmar och av de timmarna har han varit online på MPR  840.

Inte så mycket att bråka om egentligen.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Tackar Gud å hans kompis Budda att vårt internet ombord rasar ibland :wai: , annars vete tusan hur det gått för mej :bag: .

Livet känns ibland rätt trist när jag är hemifrån i 3 månader (jobbar på att ändra till 2 månader) i taget, och sen hemma lika länge... Tror det ultimata, för mej/oss är 6 veckor.. Inte för länge borta och inte för kort hemma.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Nä Btt, uppskattningsvis 11-12 procent i tid online från registreringsdatumet ser ju inte så mycket ut i

alla fall och kanske inte är så mycket att bråka om men det finns ju så mycket annat att företa sig som

t ex att lära sig ett nytt språk, baka kakor, läsa en klassiker osv. Eller varför inte sysselsätta sig med

att plocka bär, anteckna bilars registreringsnummer eller dricka t-sprit... I vilket fall, omväxligng förnöjer

ju som någon här på forumet uttryckte det nyligen. Tror han snodde det från mig förresten ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Jag tror att publicerandet av den statistiken är kontraproduktivt. Det finns nog en och annan som inte vill hamna på den tio i toplistan. Själv så tror jag mig vara med på de flesta listor så man får ta det goda med det onda... och inbilla sig att man har ett liv iallafall.

Dela på andra sajter

Tid jag varit uppkopplad:21 dagar, 34 minuter.

Har varit med sedan: 2008-06-23, 19:11:54

Det är den tid jag, gubben, har varit uppkopplad enligt statistiken. Är väl inte så länge om man tänker på att jag nästan varit med 1 år, om cirka 1 månad :crazy: .

;) gubben ;)

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Den listan kan väl bli lite missvisande.Ibland loggar man ju in en timme eller kanske en dag.Sen kanske man bara är online 10minuter av den tiden utan att logga ut.

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...