Jump to content
IGNORERAD

Nya och äldre bilder från Lamai


Guest Mr Lamai

Recommended Posts

Hon har många svennar som super där?  :mdr:

Hmmm, hur var det nu? Om jag inte missminner mig så har hon nån släkting med sverige-anknytning.

Sen vet jag att det var en svensk kille som boxades lite för baren några lördagar för länge sen, det har hon berättat, och som sagt, jag (the bellringer) är ju stammis där, vilket gör det till ett riktigt svenne-hak.  :drinks:

Guesthouse't är riktigt schysst... 500 baht (har jag pröjsat) för hyfsat nya fräscha rum med A/C, varm dusch och TV får väl anses vara överkomligt i Lamai.

Sen är det en ruggig skön känsla att sitta och dricka kaffe nere hos henne på morgonen, när lite av tjejerna från baren rasslar in och skvallrar om vad som hänt under natten. Priceless.

Skönt att ha en Mama som tar hand om en i Thailand också.

Dock så föredrar jag att bo på stranden (Sea Breeze Bungalows), men då får man typ hängmatta + väggar för den pengen. Men jag älskar det plejset som mitt eget hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Changnoi

    5

  • Thaitobbe

    3

  • Franco

    3

  • jannef

    1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Changnoi du har ett skarpt öga! Det är både monalisa linne och framlidne Pecka. Killen i grodfötter fyllde 30 denna dagen o vi hade grundat hela dagen på best resort innan han skulle vallas i barerna.

Hängde du mycket i monalisa eller? Jag har för mig att du skrev något om mona lisa i ett annat inlägg.

Farang! Thank you very big [img alt= :great: ]http://../../Smileys/default/great.gif

Mvh Mr Lamai   

Jajamensan men bara när det låg på night plaza, inte så mycket när det låg mittemot Lugano.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bodde på Lamai sammanlagt ett år under tiden 87-89. Det är inte mycket man känner igen!

Tyvärr har jag blivit av med alla bilder från den tiden. Någon som vill lägga upp några, det skulle uppskattas. Jag bodde på White Sand och närliggande Chain Bungalow, granne med (Not so)Nice resort.

"Thais are the best friends oney can buy"-Graham Greene

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra Jobbat Mr.Lamai.trodde du hade tappat bort dessa goa pic´s..

Long live the King

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Tydligt hur bara 9-10 år gamla bilder tappar i bildkvalitet fort. Men roligt att se bilderna. Mer, mer och mer tack!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

apple bar

13146_img007_jpgabd5c22e36aff2f5c2422aad

13146_img007_jpgabd5c22e36aff2f5c2422aad

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Den gamla korvan

13148_img010_jpg0c7aafca37ddb02051b35f67

13148_img010_jpg0c7aafca37ddb02051b35f67

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Rockpub

13150_img011_jpgecee51bffe898e1e801c8572

13150_img011_jpgecee51bffe898e1e801c8572

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom goa Mosquito Bar har nämts här kunde jag inte låta bli att publicera detta klipp från nämnda bar,upphovsmannen för tråden känner sig säkert träffad...det bjuder jag på.och året det här spelades in var 1998 .tänk vad tiden går...men j-vlgt goa minnen ..eller hur Mr.Lamai

Long live the King

Link to comment
Dela på andra sajter

och så nämdes ju min favorit bar APPLE BARS där allt började för mej.så vi kör en gammal sekvens därifrån när fortfarande Nigth Plaza fanns ( där numera AM´s hotell ligger) det var visst jag som tände på fyrverkerierna..också detta ÅR 1998

Long live the King

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...