Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 Lite märkligt med folk som skriver att de ledsnat på MPR och tycker det bara är skit numera. Men lik förbannat är de inne på forumet varje dag 😀 Kanske de har ett drag av masochism i sig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 17 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Lillpåven är inget att bry sig om. Han har visst utnämnt sig till inläggspolis 😀 Undrar just vem det kan vara. Jag känner bara till en som t.ex. vill styra andras politiska åsikter, och som t.o.m. gärna vill vara med och godkänna vilka lotterier folk ska få ha rätt att delta i. Det är ju barockt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 35 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Lite märkligt med folk som skriver att de ledsnat på MPR och tycker det bara är skit numera. Men lik förbannat är de inne på forumet varje dag 😀 Kanske de har ett drag av masochism i sig Ja men då är det väl bra att söka sig till en sadistisk mobbare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 56 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Lite märkligt med folk som skriver att de ledsnat på MPR och tycker det bara är skit numera. Men lik förbannat är de inne på forumet varje dag 😀 Kanske de har ett drag av masochism i sig Allt är ju inte skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 38 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Allt är ju inte skit. Det lilla som handlar om Thailand kan ju vara intressant att läsa.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 34 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Det lilla som handlar om Thailand kan ju vara intressant att läsa.. Just nu verkar det va intressant att läsa om Hong kong! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 På maipenrai!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 2 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: På maipenrai!! Verkar va tyst på Mpr om detta! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Just nu verkar det va intressant att läsa om Hong kong! Bokade frugan och grabben till Bangkok via Hongkong för 5 veckor sedan, bara på resan till Bangkok... Hemresan var med Austrian via Vienna, tur var väl det, de hade inte börjat demonstrera på flygplatsen då, men hemresa via Hongkong hade kunnat bli förstörd. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 15 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Glömmer aldrig den boxningsmatchen i första taget haha PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 (ändrad) On 2019-08-12 at 10:36, skrev Scandinaviancorner: Jag har borjat skriva lite på Thaisnack bra forum Skitforum..... moderatorerna är ett skämt! Tex. "Nedlåtande uttalanden om Phuket, Thailand och dess befolkning samt svenskar boende där" Ändrades Augusti 14, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 Jaha nu har stalkern Soengsang slagit till med tvåsiffrigt snurriga gubbar igen. Han har alltså letat reda på mina inlägg och reflexmässigt klämt dit en snurrig gubbe. Jag börjar se detta som en bild på sjuklingen själv. Är det verkligen så funktionen ska användas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Skitforum..... moderatorerna är ett skämt! Tex. "Nedlåtande uttalanden om Phuket, Thailand och dess befolkning samt svenskar boende där" Tillåts du inte hålla på med din stalkning där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 7 minuter sedan, skrev Batting: Jaha nu har stalkern Soengsang slagit till med tvåsiffrigt snurriga gubbar igen. Han har alltså letat reda på mina inlägg och reflexmässigt klämt dit en snurrig gubbe. Jag börjar se detta som en bild på sjuklingen själv. Är det verkligen så funktionen ska användas? 6 minuter sedan, skrev Batting: Tillåts du inte hålla på med din stalkning där? Du är ju snurrig, begriper inte vad du vill förmedla, sen varvar du det med skitinlägg, klart man ska använda funktionen då! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 16 timmar sedan, skrev Bibben: Jo, hade du bara orkar kolla runt, eller bara frågat så fanns allt, men det vågade fegisen inte... Visst, det är upp till dig att bedöma, men allt kan du inte se här.... Hur kan du veta det som inte var där. De bilderna kan bespara mig att se, gillar att titta på tjejer och helst inte grabbar eller omgjorda grabbar. Sedan ställde jag denna fråga i en annan tråd men den hade du tydligen inte lust att svara på. Om du nu kan bedömma andra personers personlighetsstörningar så kan du väl förklara vilken störning en människa lider av och vilken bekräftelse han behöver på ett forum där han skriver diskuterar berömmer sig själv med två olika namn? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 On 2019-08-12 at 10:49, skrev stefan5300: Tror jag är med lem där men har glömt både användar namn och lösen ord. Hahaha där tog du nog världsrekord i särskrivning i en mening. med lem användar namn lösen ord No defence, men var lite kul.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 16 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Lite märkligt med folk som skriver att de ledsnat på MPR och tycker det bara är skit numera. Men lik förbannat är de inne på forumet varje dag 😀 Kanske de har ett drag av masochism i sig Folk tycker nog att det är mer rogivande att läsa och skriva några meningar på MPR än att titta på reklamavbrott i tv även om de kan vara kul ibland. 15 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Allt är ju inte skit. Absolut inte, vem har påstått att allt är skit på forumet. 14 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Det lilla som handlar om Thailand kan ju vara intressant att läsa.. Ja det finns några bild och resetrådar som intressanta men även tjafset är kul ibland. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Hahaha där tog du nog världsrekord i särskrivning i en mening. med lem användar namn lösen ord No defence, men var lite kul.... Ja det var faktist men ingen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 2 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja det var faktist men ingen. Mmm det slog mig......men blev lite roligt... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 18 minuter sedan, skrev Soengsang: Hahaha där tog du nog världsrekord i särskrivning i en mening. med lem användar namn lösen ord No defence, men var lite kul.... Eller no offence. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 17 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Har du fått pengar av mamma nu så du kan kopa ett par pilsner nu och bli stor i käften din lilla fikus.. Får krukväxten tilldelning av mamma till att köpa alkohol, ja då blev jag hellre nykterist. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Batting: Tillåts du inte hålla på med din stalkning där? Nej men det är tydligen helt ok att sätt olika epitet på folk som mobbare, sadist och stalker m.m. hur som helst. Ändrades Augusti 14, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Du är ju snurrig, begriper inte vad du vill förmedla, sen varvar du det med skitinlägg, klart man ska använda funktionen då! Du måste ha problem, stora problem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Du är ju snurrig, begriper inte vad du vill förmedla, sen varvar du det med skitinlägg, klart man ska använda funktionen då! Då har jag ett förslag. Sluta läs dem. ☝️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts