Mankan Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev L200: @Mankan Du har gett mig cirka 200 -hämdkama varför?.har jag gjort dig illa? Jag vill minnas att vi haft den här diskussionen innan. Till och med via PM. Om du känns jobbigt för dig skulle du kanske inte ha börjat med hämdkarma mot mig. Jag härmade ju bara dig men var bara lite bättre på det. Numera får jag ju fortsatt minus av dig i vart och varant inlägg jag skriver. Ändrades Augusti 21, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 24 minuter sedan, skrev L200: Midsommar ska man ha kul med familj och vänner,jag hade det.Men @Mankan hade nog en kalsong fylla,i sin ensamhet.Blev minst 50- karma den dan till mig. Vi, jag och min sambo var på fest hela dagen på midsommarafton hos bekanta i haninge. Jag själv drack bara alkoholfri öl eftersom jag körde men det kan hända att jag ägnade några minuter till några minuskarma till dig. Tyckte väl du var värd lite uppmärksamhet. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 3 timmar sedan, skrev L200: @Mankan Du har gett mig cirka 200 -hämdkama varför?.har jag gjort dig illa? Där kom det 201:e. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 1 timme sedan, skrev Benriach: Men var fan tog @Cavemannen vägen? Blev det tebax till Kumlabunkern direkt, eller... Värre än så är jag rädd för. Det blev livstid. Tråden låses. Om möjligt, försök att inte be varandra fara dit pepparn växer hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts