Jump to content
Cavemannen

Avstängd!

Recommended Posts

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Mankan
9 minuter sedan, skrev Jive:

Ja det kan tyckas så, om man bara hoppar in såhär som jag gjorde efter den långa tid som "jakten" har pågått och som har varit och är så tröttsam att se. Därför vore det skönt för alla om det blev ett slut.

Ja det är ett helsike när jag jagar honom genom att svara på tilltal. Jag får försöka sluta med det.

• Ge karma 1
  • Haha 1

Batting
On 2019-08-19 at 20:06, skrev stefan5300:

Ja det verkar inte alltid finnas någon logik i avstängningar, det verkar mest vara att moderatorerna har ett ont öga till vissa. Dina otrevligheter om du nu är eller har det består väl mest av att du försvarar dig mot andras otrevligheter mot dig.

Jag vore någon ryggrad i den som stängde av mig så vore det ju kul om han kunde förklara hur han tänkte.

• Snurrigt 3

Soengsang
Posted (edited)
2 timmar sedan, skrev Batting:

Jag vore någon ryggrad i den som stängde av mig så vore det ju kul om han kunde förklara hur han tänkte.

Skulle tro pga av onödigt ältande.....

Sen så brukar du ju inte heller spara på superlativen när det brinner till, pga dina så stora och fruktansvärda problem....när du tex blir motsagd, vilket inte verkar vara något du kan hantera.

Edited by Soengsang
  • Ge karma 4

stefan5300
19 timmar sedan, skrev Jive:

Nä det gjorde du inte, men jag fattade det som en antydning åt det hållet.

Var det fel av mig?

Jag är väl inte den skarpaste i lådan men läsa mellan raderna klarar jag än så länge😉😎.

• Ge karma 4

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Mankan
26 minuter sedan, skrev stefan5300:

Orkar inte diskutera det en gång till.

..

Det behöver du inte heller men då kan det ju också vara lämpligt att inte ta upp frågan igen.

• Ge karma 2

stefan5300
3 minuter sedan, skrev Mankan:

Det behöver du inte heller men då kan det ju också vara lämpligt att inte ta upp frågan igen.

Tog inte upp frågan, det var Jive som undrade varför det blivit som det blivit och jag svarade honom.

• Ge karma 4
  • Fint 1
  • Snurrigt 1

Batting
6 timmar sedan, skrev Soengsang:

Skulle tro pga av onödigt ältande.....

Sen så brukar du ju inte heller spara på superlativen när det brinner till, pga dina så stora och fruktansvärda problem....när du tex blir motsagd, vilket inte verkar vara något du kan hantera.

Det är ju du och dina gelikar som tjatar!

• Snurrigt 2

L200

@Mankan Du har gett mig cirka 200 -hämdkama varför?.har jag gjort dig illa?

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 1

Batting
4 minuter sedan, skrev L200:

Tvåhundra?! :29: Gör han inget annat? 

• Haha 2

Benriach

Men var fan tog @Cavemannen vägen? Blev det tebax till Kumlabunkern direkt, eller... 

• Haha 5

L200
58 minuter sedan, skrev Batting:

Tvåhundra?! :29: Gör han inget annat? 

Midsommar ska man ha kul med familj och vänner,jag hade det.Men @Mankan hade nog en kalsong fylla,i sin ensamhet.Blev minst 50- karma den dan till mig.

• Ge karma 3

Mankan
Posted (edited)
1 timme sedan, skrev L200:

Jag vill minnas att vi haft den här diskussionen innan. Till och med via PM. Om du känns jobbigt för dig skulle du kanske inte ha börjat med hämdkarma mot mig. Jag härmade ju bara dig men var bara lite bättre på det. Numera får jag ju fortsatt minus av dig i vart och varant inlägg jag skriver.

Edited by Mankan
  • Ge karma 2
  • Snurrigt 2

Mankan
24 minuter sedan, skrev L200:

Midsommar ska man ha kul med familj och vänner,jag hade det.Men @Mankan hade nog en kalsong fylla,i sin ensamhet.Blev minst 50- karma den dan till mig.

Vi, jag och min sambo var på fest hela dagen på midsommarafton hos bekanta i haninge. Jag själv drack bara alkoholfri öl eftersom jag körde men det kan hända att jag ägnade några minuter till några minuskarma till dig. Tyckte väl du var värd lite uppmärksamhet.

• Fint 1
  • Snurrigt 2
  • Haha 5

Guest
This topic is now closed to further replies.

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy