Jump to content
Cavemannen

Avstängd!

Recommended Posts

stefan5300
13 timmar sedan, skrev stefan5300:

Ja det verkar inte alltid finnas någon logik i avstängningar, det verkar mest vara att moderatorerna har ett ont öga till vissa. Dina otrevligheter om du nu är eller har det består väl mest av att du försvarar dig mot andras otrevligheter mot dig.

Ja där fick man ett minus från Nicke Nyfiken af Muntergök, inte så överaskande precis :rotfl::rotfl::rotfl:.

• Haha 6

ReKa
20 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja där fick man ett minus från Nicke Nyfiken af Muntergök, inte så överaskande precis :rotfl::rotfl::rotfl:.

Stackare, hoppas attdu inte fick men för livet nu 😉 

• Haha 3

stefan5300
12 minuter sedan, skrev ReKa:

Stackare, hoppas attdu inte fick men för livet nu 😉 

A va fan det är rätt kul med minnen för livet😂.

Soengsang
16 timmar sedan, skrev Batting:

Jaha då var min förvisning avklarad. Det passar väl bra att bli avstängd i en tråd som heter just det. Jag försökte få klarhet i varför jag blev avstängd, men det stod bara att jag varit otrevlig, eller något i den stilen. 

Otrevligheten bestod nog i min antydan om att jag trodde att moderatorn/moderatorerna styrde det hela här. Tja, är det inte det moderatorer gör? Om de sedan skäms över det sätt dom gjort det på borde väl inte rendera mig en avstängning?

Var det någon mer som blev avstängd för t.ex. tjatigt beteende, stalkning o.s.v? Nä förmodligen inte. Det tycker jag annars är ett mycket otrevligt beteende, men det är klart, kanske inte lika otrevligt som mitt påstående att moderatorerna styr forumet. Med tanke på hur det styrs så är det ju en mycket otrevlig och vågad åsikt.

Hade du inte ältat så mycket om din frukost o de små pikar du får för den hade det inte vart lustigt och det skulle dött ut.

Nu har Engelsk frukost snart fått samma status som ”talar med katter” på mpr ;)

• Downvote 1
  • Haha 3

stefan5300
3 minuter sedan, skrev Jive:

Jag vet inte vad ont du har gjort Mankan, men det är tydligen något allvarligt eftersom klappjakten på dig inte verkar ha ett slut.

Tråkigt för dig och tråkigt för stämningen här.

Jag får fråga honom nästa gång jag träffar honom.

Det minns inte jag heller men antagligen olika åsikter som med några här. Det är inget som stör mig nämnvärt och kan vara rätt så roande😁.

• Ge karma 2

måne

Nu sjunger vi gemensamt "we shall overcome#

• Ge karma 2
  • Skål 1
  • Haha 4

Jive
1 minut sedan, skrev stefan5300:

Det minns inte jag heller men antagligen olika åsikter som med några här. Det är inget som stör mig nämnvärt och kan vara rätt så roande😁.

Bra att du tar det på det sättet! Som åskådare tycker jag det är tröttande och ibland oförskämt.

• Ge karma 1
  • Fint 2

stefan5300
2 minuter sedan, skrev Jive:

Bra att du tar det på det sättet! Som åskådare tycker jag det är tröttande och ibland oförskämt.

Ja jag bryr mig inte eller mår dåligt av det. Det kan ha börjat med hans åsikter om sjuka och skadade människors förtidspensioner men är inte säker att jag minns rätt.

• Ojojoj 1
  • Fint 1
  • Haha 1

Mankan
50 minuter sedan, skrev Jive:

Jag vet inte vad ont du har gjort Mankan, men det är tydligen något allvarligt eftersom klappjakten på dig inte verkar ha ett slut.

Tråkigt för dig och tråkigt för stämningen här.

Jag får fråga honom nästa gång jag träffar honom.

Jasså bedriver jag en klappjakt på Stefan det visste jag inte. Jag som tyckte han var rätt bra på att med jämna mellanrum lägga in pikar riktad mot mig men men tydligen är det bara mitt fel när vi har meningsutbyten. Bra att veta.

• Ge karma 2
  • Ojojoj 1
  • Snurrigt 3
  • Haha 1

Mankan
On 2019-08-15 at 12:12, skrev stefan5300:

Ja där fick jag ett minus av Nicke Nyfiken som åkte väck från Facebookkontot med två enkla tryck, nu får jag väl ett minus till😂😂

16 timmar sedan, skrev stefan5300:

Ja det verkar inte alltid finnas någon logik i avstängningar, det verkar mest vara att moderatorerna har ett ont öga till vissa. Dina otrevligheter om du nu är eller har det består väl mest av att du försvarar dig mot andras otrevligheter mot dig.

Ja du fick ett minus för att jag tyckte det du skrev var nonsens. Jag frågade dig sist också om det var mig då menade och vad jag i så fall är nyfiken på men fick till svar att du redan tog bort mig från Facebook för ett år sedan så det känns aningen snurrigt från din sida. Är det fortfarande inte mig du menar när du skriver Nicke Nyfiken?

• Ojojoj 1

Mankan
47 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja jag bryr mig inte eller mår dåligt av det. Det kan ha börjat med hans åsikter om sjuka och skadade människors förtidspensioner men är inte säker att jag minns rätt.

Jag hade mest åsikter om fuskarna inte dom som verkligen inte är arbetsföra.

• Ojojoj 1

Jive
6 minuter sedan, skrev Mankan:

Jag hade mest åsikter om fuskarna inte dom som verkligen inte är arbetsföra.

Menar du att Stefan5300 är en fuskare?

• Ojojoj 1

Mankan
1 minut sedan, skrev Jive:

Menar du att Stefan5300 är en fuskare?

Det skrev jag inte.

• Snurrigt 1

Guest
This topic is now closed to further replies.

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy