Jump to content
IGNORERAD

Skottlossning på night market i Udon Thani.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Re: Shooting at the night market. [img height=9 alt=Post width=11]http://www.udonmap.c...post_target.gifby markf on May 18, 2009, 12:24 am  Hi,

My girlfriend works at the market and was about 5 metres away when it happened. It happened about 21:30 hrs, Saturday 17 May. It was at the back of a soya milk stall at Preecha Market. The following info is a combination of what my girlfriend saw and information collected from others who also witnessed this.

A man and a woman aged 20 something were having dinner. While they were having dinner, the woman's mobile phone rang and the guy tried to take her phone. An argument then erupted between the man and the woman at which point the man put a gun to her head and twice tried to shoot her but nothing happened. The woman started to run away and the man fired again, this time fatally.

The woman was a regular visitor to this market. As far as we know, the guy has not been caught. I am more than willing to donate some money to help catch this guy or to help get some cameras installed there. Is anyone else    Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Puckon finns överallt, även Du skulle bli förvånad över hur många unga "modiga" män som är beväpnade i Issan! Har sett ett flertal på byfester med, alltså inte bara i den stora staden.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Just därför är jag mer orolig över våld och kriminalitet i Isaan än i Pattaya.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju lögn, förbannad lögn och statistik.

Själv föredrar jag egen uppfattning och stannar nog i alla fall utanför det statistiskt nerskrivna Pattaya, man kan ju riskera att träffa medlemmar där och då kan det ju barka åt h-vete så elaka som dom är mot varandra. :whistle::whistle::whistle:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Just därför är jag mer orolig över våld och kriminalitet i Isaan än i Pattaya.

Ovanligt korkat inlägg måste jag säga, utan att fördjupa mig mer i frågan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Napho

Det ursprungliga reportaget var som följer

Hi I just heard from my wife that some Thai dude shot his girlfriend or wife at the nightmarket tonight.Apparently she has died.Something about another man?Last week in Bangkok another Thai dude accidently killed three innocent bystanders and wounded a Swedish woman,this was over his woman.There are so many women out there,why lose it?

Det går att göra hur mycket som helst av en hönsfjäder !!  :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...