Jump to content
IGNORERAD

Dagens mest intressanta artikel.....

Enis

Recommended Posts

Har inget med Thailand att göra men den får en verkligen att tänka till om nyhetsmedia och fördommar  :great:

Sedan vad som är sant och osant i denna soppa har jag för lite insyn i för att bedömma.

En annan bild av Vojakkala

Den som följt medierapporteringen kring Vojakkala har fått en bestämd bild: en enda familj har terroriserat en hel by. Men är det sant? DN:s Maciej Zaremba reste dit och fann i stället en familj som drabbats av fördomar och bojkott. I våras dömdes fem familjemedlemmar till sammanlagt 22 års fängelse. I ett demokratiskt samhälle ska alla vara lika inför lagen. Men kan fördomar äventyra den rätten? Nu avgörs om den principiellt viktiga domen ges prövningstillstånd i Högsta domstolen.

Fortsätt läs på DN. http://www.dn.se/kul...akkala-1.868256

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Intressant. Beklämmande. Och otäckt.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Dela på andra sajter

Alla som ær involverade i den "senaste" grannfejden dær borde få så långa straff som man bara kan få. Ingen av dom ær riktigt friska och borde således spærras in på sluten psykvård.

Dela på andra sajter

Verkar vara väldigt många som är involverade. Man ska alltid ta det mesta man läser med en stor nypa salt.

Dela på andra sajter

Guest wille

Alla som ær involverade i den "senaste" grannfejden dær borde få så långa straff som man bara kan få. Ingen av dom ær riktigt friska och borde således spærras in på sluten psykvård.

Viva la grande humanista!

Dela på andra sajter

Guest HansG

Undrar hur opartisk denna journalist Maciej Zaremba är? Det verkar osannoligt att alla dessa personer som är dömda är dessa oskyldiga änglar som han försöker göra dom till.

HansG

Dela på andra sajter

Hej.

Det finns hur mycket som helst att läsa om det här fallet. Jag tycker inte det finns någon som helst thai anknytning, så lås gärna tråden.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...