Jump to content
IGNORERAD

Aftonbladet på plats i pedofilernas Pattaya i Thailand


Kim

Recommended Posts

Herr Chang

Kan bara hålla med Farang. Detta ska inte vara ett sätt för lata föräldrar att försörja sig.

Dessa barn borde vara hemma och sova. Jag köper inget av dom.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 227
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    12

  • Avregistrerad clion

    12

  • noBuzz

    10

  • Joints

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

foreverbubbles8

Håller med Falang & Chang till 100%. Mitt råd är att köpa lite mat åt dom stackars barnen istället för det får dom i alla fall behålla själva.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Smaken e som baken delad.Jag håller med det finns mycket skit i pattis på kvällen. men det är det väl överalt där det är populärt.

I vintras vad jag på phi phi. samui. å jag tyckte inte det var så speciellt klart vatten. kanske vinden hade gjort att vattnet var

lite grumligt.men så är det i pattis också i bland går det att bada och ibland inte .Var ute o skulle dra några öringar i förra veckan vid Mastrand

men fy fan vad alger. Vad har nu detta med Pattaya att göra.jo det är ju upp till var o en om man trivs i pattis. Hade min fru vart från vichan i issan

så hade väl jag fått åka dit några dar men inte länge . ps Under mina hundratals gånger jag har vart i pattis har jag aldrig set

några pedofiler .men dom kanske fi.nns om man letar. Det finns det här i svedala också.ds vad jag menade med bilderna var att man kan ha trevligt i pattis också.sen finns det moraltanter överalt som har sina åsikter

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...