stefan5300 114,787 Posted August 6 Mina tv-kanaler fungerade jättebra igår eftermiddag när jag när tittade på tv 8, kanal 10 och tv12, senare framåt kvällen började 10 och 12 att buffra men när jag tittade på Cmore Fotboll fungerade det perfekt. Kan då felet vara hemma hos mig? Vad är skillnaden mellan Kanal 10, 10 HD, 10 FHD vilken ska jag välja när jag inte ser någon skillnad? Quote Share this post Link to post
hobbe 3,570 Posted August 6 3 timmar sedan, skrev stefan5300: Mina tv-kanaler fungerade jättebra igår eftermiddag när jag när tittade på tv 8, kanal 10 och tv12, senare framåt kvällen började 10 och 12 att buffra men när jag tittade på Cmore Fotboll fungerade det perfekt. Kan då felet vara hemma hos mig? Vad är skillnaden mellan Kanal 10, 10 HD, 10 FHD vilken ska jag välja när jag inte ser någon skillnad? Skillnaderna mellan 10 , 10 HD och 10 FHD är upplösningen. https://www.teracom.se/omvarld/formatguiden/ Ser du ingen skillnad så antar jag att det bästa är att välja Kanal 10. mvh Hobbe 2 Quote Share this post Link to post
andrejsdenruskige 68,799 Posted August 6 (edited) 6 minuter sedan, skrev hobbe: Skillnaderna mellan 10 , 10 HD och 10 FHD är upplösningen. https://www.teracom.se/omvarld/formatguiden/ Ser du ingen skillnad så antar jag att det bästa är att välja Kanal 10. mvh Hobbe Alternativt... Laggar det inte så kan du köra FHD Edited August 6 by andrejsdenruskige Quote Share this post Link to post
stefan5300 114,787 Posted August 6 Tittar pa China Open snooker laggar inte alls pa Eurosport UK laggade hela tiden pa Eurosport SE och da kan val inte problemet vara i mina istallnlngar eller modem? 1 Quote Share this post Link to post
hobbe 3,570 Posted August 6 59 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Alternativt... Laggar det inte så kan du köra FHD Jo men om han inte ser någon skillnad och att det laggar som är problemet ser jag inte någon vits med det . mvh Hobbe Quote Share this post Link to post
hakancnx 5,316 Posted August 6 58 minuter sedan, skrev stefan5300: Tittar pa China Open snooker laggar inte alls pa Eurosport UK laggade hela tiden pa Eurosport SE och da kan val inte problemet vara i mina istallnlngar eller modem? Kollar också snooker på Eurosport SE. Hög signalstyrka. Quote Share this post Link to post
hakancnx 5,316 Posted August 6 1 timme sedan, skrev stefan5300: Tittar pa China Open snooker laggar inte alls pa Eurosport UK laggade hela tiden pa Eurosport SE och da kan val inte problemet vara i mina istallnlngar eller modem? Antagligen ditt internet när du hämtar streamat material utanför Thailand. Be din internetleverantör kolla varför. Jag har klagat på min leverantör, SINET, och de ändrade då till en bättre internationell Gateway för modemet. 2 1 Quote Share this post Link to post
stefan5300 114,787 Posted August 6 39 minuter sedan, skrev hakancnx: Antagligen ditt internet när du hämtar streamat material utanför Thailand. Be din internetleverantör kolla varför. Jag har klagat på min leverantör, SINET, och de ändrade då till en bättre internationell Gateway för modemet. Men den engelska sidan hamtas val ocksa utanfor Thailand och den fungerar. Men jag far val ta kontakt med TOT. Svt 1 och 2 fungerar alltid utan nagot laggande. Quote Share this post Link to post
Soengsang 108,574 Posted August 6 19 minuter sedan, skrev stefan5300: Men den engelska sidan hamtas val ocksa utanfor Thailand och den fungerar. Men jag far val ta kontakt med TOT. Svt 1 och 2 fungerar alltid utan nagot laggande. Gissar du har 4G i din telefon, kan du inte prova att koppla upp vi den? Jag sätter en 5:a på att felet är hos din iptv leverantör. Quote Share this post Link to post
stefan5300 114,787 Posted August 6 17 minuter sedan, skrev Soengsang: Gissar du har 4G i din telefon, kan du inte prova att koppla upp vi den? Jag sätter en 5:a på att felet är hos din iptv leverantör. Hur gor jag da, jag och telefoner gar inte sa bra ihop, ar nastan glad att jag klarar av att skriva har Quote Share this post Link to post
Esspe 18,051 Posted August 6 20 minuter sedan, skrev stefan5300: Hur gor jag da, jag och telefoner gar inte sa bra ihop, ar nastan glad att jag klarar av att skriva har Slå på Hotspot på din mobil och leta sen upp den under wifi på din tv/dator. 1 Quote Share this post Link to post
stefan5300 114,787 Posted August 6 14 minuter sedan, skrev Esspe: Slå på Hotspot på din mobil och leta sen upp den under wifi på din tv/dator. Ja det var lattare skrivet an gjortjag ger upp. 1 1 Quote Share this post Link to post
Thaifiskaren 453 Posted August 6 4 timmar sedan, skrev stefan5300: Ja det var lattare skrivet an gjortjag ger upp. He,he....du är ju lika kass som jag. Totalt noll fattar jag. Finns det ingen 13 årig i din närhet ? dom kan ju idag det mesta vad gäller telefoner. 2 Quote Share this post Link to post
Boa52 9,055 Posted August 6 9 minuter sedan, skrev Thaifiskaren: He,he....du är ju lika kass som jag. Totalt noll fattar jag. Finns det ingen 13 årig i din närhet ? dom kan ju idag det mesta vad gäller telefoner. Det var ju inte telefoner han har problem med utan IP Tv som inte funkar för han 6 2 Quote Share this post Link to post
Mankan 23,557 Posted August 6 40 minuter sedan, skrev Boa52: Det var ju inte telefoner han har problem med utan IP Tv som inte funkar för han Var ska du ständigt ge dig in i diskussioner du inte förstår? 3 3 2 Quote Share this post Link to post