Jump to content
IGNORERAD

webbsidor populära bland isaan tjejer?


Plattan

Recommended Posts

Hej,

Jag jobbar lite extra åt en dating site/kontaktformedling med att hitta nya kvinnliga medlemmar i Thailand.

Har inte sa stor budgett fran början sa tänkte annonsera på diverse webbsidor som riktar sig till eller ar populära bland thai tjejer och eftersom majoriteten av dom som gifter sig med vasterlanningar kommer frän isaan ar det nog bäst att börja dar  :y16:

Därför tänkte jag höra om några av forumets medlemmar har nagra bra sidor att rekommendera som ar populära bland just isaan tjejer. Det kan vara allt från diskussions forum, communitys, nöjesidor, tidningar, etc etc

Tack på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack for svaren! bade kapook och sanook kan vara intresanta.

Kanske aven maipenrai's kontaktdel ;)

Tankte om det finns mer lokala sidor. texl tjej forum, communitys, tidningar i texl khon kaen, korat, udon, ubon, surin, roiett, och andra stader eller omraden i isaan

Link to comment
Dela på andra sajter

Vikingen73

Googla lite så hittar du garanterat en hel del.hur mycket får du för varje värvning? kanske nåt man ska slå sig in på..fan en 50 värvade om dan borde inte vara så stora problem via vissa sidor :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Banfang

Visst är tagged bra, det bästa är Pets game då ser man värdet på en hur många som köper en.

Sedan är det bra site då den är gratis samt mycket bättre än facebook då man kan avsluta sitt konto där men ej på facebook.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Nerike.

Ja den är bra, jag använder Tagged och Hi5. Man träffar många på dom siterna som man kan chatta och utbyta erfarenheter med.

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej har problem med en thai tjej första gången jag träffar en thai tjej

var här tre månader i sommras helt ok

har nu visum för två år, kom i julas

var välldigt svartsjuk helt i onödan

har bott med en annan kille i ett par veckor kom sedan tillbaks till mig

men sov nu där i lördags i gen efter varit tillbaks nån månad hos mig

Inte kul tycker mycket om henne men det känns inte lätt nu.

ger henne 2000kr/månad hon har två barn det är hon inte nöjd med vad är normalt med pengar.

och skall jag lämna henne.

Tacksam för råd hälsningar  Mikael

Eh? snacka om fel tråd, du tog nog något av ett rekord nu.

Det har du rätt i, jag flyttade inlägget till en egen tråd.

Ska jag lämna henne?

HC

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Vikingen73: Kan du inte ge nagra exempel pa vad for sidor du hittat via google? Kan ge 100 baht i kommission per tjej som signar upp, sa om nan vet nan thai tjej som vill kana lite extra pengar gar det bra att dra ivag ett PM till mig.

Nerike: Ja sociala natverk som tagged, facebook och hi5 ar bra och populara bland thai tjejer  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...