Jump to content
IGNORERAD

De skrivs om Maipenrai.se


Sune2000

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    7

  • Baa

    7

  • Joints

    4

  • Avregistrerad clion

    4

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Finns ju risker inom de flesta brancher.

Ska jag avstå från ett "normalt" ligg med lilla Noi för att perverse Manfred möjligen dyker upp senare och gör henne illa?

Det är ju frågan.

All respekt åt dem som anser det.

Själv uppträder jag anständigt i och utanför baren. Längre tycker jag mig inte behöva tänka.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Finns ju risker inom de flesta brancher.

Ska jag avstå från ett "normalt" ligg med lilla Noi för att perverse Manfred möjligen dyker upp senare och gör henne illa?

Det är ju frågan.

All respekt åt dem som anser det.

Själv uppträder jag anständigt i och utanför baren. Längre tycker jag mig inte behöva tänka.

BTT

Hur "tänker och uppträder" Du utanför 7/11 då?

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Fader Baa!

Du är välkommen till ett stilla samkväm en kväll någon gång.

Så kan vi ju diskutera frågan.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för inbjudan, har dock inte för avsikt att besöka orten i fråga just nu men man vet ju aldrig vad framtiden har i sitt sköte, Du är annars välkommen upp till Udon, vi har ett antal 7/11 till förfogande och skulle bartarmen ta överhand har vi förhållandevis många sådana också.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Farang!

Jag skulle tipsa om att minst en miljon thailändare (och immigranter) får jobb direkt och indirekt till följd av turistindustrin. De som får sin lön och/eller vinst från turistism köper själva livsmedel, bilar, hus, taxiresor,städtjänster, m.m. själva besöker hotell, restarang, m.m. och ger därmed ett stort antal människor sitt levebröd som indirekt följd av turism.

Vill gärna ha svar på vilka jobb där som dom anställda får råd med hus och bil på.  :yes:

Quote

Farang skriver att det finns resorts där inte ens faranger som är gifta med en Thailändska får bo.

Finns detta verkligen, och var i så fall?

Har själv aldrig genom åren upplevt detta ej heller hört talas om det.

Tolkade detta som att ifall jag skulle försöka checka in med hon som jag ringer, så skulle vi ej vara välkomna. Gifta eller ej.

Quote

Tack till mitt resebolag att dessa herrar inte får utnyttja kvinnorna på vårat resort.

Quote

Men det rättfärdigar inte våra handlingar för det..Ser du dig som någon rödakorset hjälpare när du bestiger dina bartjejer???

Nu är det ju oftast dom som får bestiga mig, jag är lite.. kikiet  :mdr:   Skämt åsido, läs om vad jag skrivit, påstår inte att sexturisten är någon nobel riddare, bara att hans pengar hamnar sprids utanför turiststråket till skillnad från charterturistens. Tror inte hotellstäderskan tjänar så bra att hon får några summor över till hus och bil till exempel.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Farang för Ditt klatgörande av vad jag länge försökt förmedla, ingen kunskap men en känsla jag haft länge.

Så sant att ingen städerska/arbetare kan mer än nödtorftigt försörja sin familj om De överhuvudtaget kan det, och ser damen något så är ut och ser hur barladys "strör" bath omkring sig är nog inte steget så långt.

Att sedan myten om den lyckliga h-ran debatterats flitigt är ju en annan sak, jag hävdar dock med en dåres envishet att damerna i Thailand, generellt sett, är lyckligare, eller mindre olyckliga, än sina medsystrar annorstädes. Därmed inte sagt att de inte skulle välja att städa om det gav samma inkomst.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...