Jump to content
IGNORERAD

Vad hände med Google Chrome?


lasseiudon

Recommended Posts

I går morse startade jag min dator och som vanligt klickade jag på Chrome för att surfa lite.  Ingenting hände?  Startade upp aktivitetshanteraren och klickade på Chrome igen, en Chromesymbol dök upp i aktivitetshanteraren för att förvinna nästan direkt. Fattade ingenting. Öppnade Explorer och Googlade den vägen på frågan om varför Chrome inte ville starta, höll sedan på nästan hela dagen med att köra diverse program som skulle leta fel eller virus, avinstallerade  och installerade om Chrome minst 3 gånger och sent på eftermiddagen fungerade allt som vanligt. Nån som har en aning om vad som hänt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Windows 10 håller just nu på med en stor uppgradering, firma datorn tog nästan 6 timmar på sig att gradera upp sig! Hemma datorn likadant! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tacka gud för Macbook så man slipper såna superkorkade uppdateringar:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev hamnoi:

Tacka gud för Macbook så man slipper såna superkorkade uppdateringar:)

Så är det, skaparna av windows borde åtalas för brott mot mänskligheten!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...